rapens1 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam ostatnio regenerowałem maglownice(wycieki,luz) wymieniłem też przewód który idzie od pompy do maglownicy póżniej musiałem jeszcze łożysko z przodu wymienić wszystko było ok, ale od pewnego czasu poczułem na kierownicy, podczas skręcania, zarówno w miejscu jak i podczas jazdy, że kierownica jakby mi delikatnie "przeskakiwała", to znaczy jak wolno kręce to nie ma płynności ruchu tylko czasami jest jakby przeskok nie mam pojęcia co to może być??proszę o pomoc bo podczas jazdy to jest koszmar
pawel1985 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 to wina maglownicy jak na gwarancji to do reklamacji
rapens1 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 Tego się właśnie obawiałem że tak "fachowo" mi magiel zregenerowali że pojeżdziłem na nim ponad 1000 km :wallbash:dzięki za pomoc
mlodyy Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 dwie przyczyny moga byc albo pompa juz niedomaga i nie daje cisnienia albo pseldo mechaniory spiep.... regeneracja magla.
rapens1 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 Przed wymianą przewodu od pompy do magla troche mi pompa wyła przez chwilę jak auto odpalałem ale pózniej przestawała,przewód przeciekał w 2 miejscach, płynu mi troche ubywało i się pienił po wymianie wszystko ok płyn nie ubywa nie pieni się ,pompa nie wyje tylko te przeskoki na kierownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się