Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Prośba o analizę logów


bonzi44

Rekomendowane odpowiedzi

witam czy mogę prosić o analizę logów AVB??

Przy obrotach poniżej 2tys silnik wydaje dziwne dźwięki tak jakby był tłumiony spalinami - może egr?? Najbardziej mnie interesuje Turbinka i EGR. Z góry dziękuję za analizę.

Pozdrawiam

Logi statyczne:

Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5516.html

Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5517.html

Grupy: 023 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5518.html

Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5519.html

Grupy: 007 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5520.html

Grupy: 018 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5521.html

Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5522.html

Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5523.html

Logi statyczne Basic Settings:

Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5524.html

Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5525.html

Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5526.html

Logi dynamiczne:

Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5527.html

Grupy: 008 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5528.html

Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5529.html

Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5530.html

Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5531.html

Grupy: 010 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5532.html

Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5533.html

Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5534.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz problem z regulacja doladowania na wyzszych obrotach

sie chyba lekuchno kierowniczki VTG przycinają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz problem z regulacja doladowania na wyzszych obrotach

sie chyba lekuchno kierowniczki VTG przycinają...

chyba ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wyższych obrotach tzn. w jakim mniej więcej przedziale?? Są to jakieś poważniejsze odchylenia od normy czy małe?? Czy to muszą być winne kierowniczki czy może to być tez nieszczelność układu IC lub sterowanie kierownicami (wężyki podciśnienia lub jakiś zawór)? Oprócz turbinki wszystko jest ok?? Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2700 obr/min w górę przeładowuje stale, choć i wcześniej już widać tendencję. Odchyłka jest jeszcze na tyle mała, że nie wchodzi w tryb awaryjny.

Poobserwuj sztangę w 011 BS. Podczas zmian wysterowania musi reagować płynnie w całym zakresie i szybko. Spróbuj rozruszać bez demontażu turbiny, było o tym na forum.

Nie ma podstaw, by podejrzewać nieszczelność dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...