kusztyk Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam! Nagle moje auto łapało notlauf i tak na 3,4,5 jak się mocno przyspieszało. To pierwsze co sprawdzam wszystkie przewody i wyglądają ok wiec myślałem ze to czujnik cieśnienia doładowania lecz była podmianka i tez ok. I Widze na przewodzie taki zaworek zwrotny jest znalazłem go na necie: http://www.allegro.pl/item899236459_zawor_zwrotny_recyrkulacji_spalin_audi_skoda_vw.html po wyjęciu przedmuchaniu w jedna stronę tego zaworka założeniu auto zaczęło śmigać normalnie pewnie jakaś wilgoć była i zamarzło przy tych mrozach, czy powinienem kupić nowy taki zaworek? Czy z uszkodzonego tego zaworka może łapać notlauf? Ponieważ auto testowałem chwilkę, bo nigdzie narazie nie planuje jechać.
Sztomel Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Oczywiście, że uszkodzenie tego zaworka zwrotnego będzie powodowało notlauf, ma on przepuszczać tylko w jedną stronę - jeśli przepuszcza w obydwie to kwalifikuje się do wymiany. Przepuszczać ma tylko wtedy jeśli będziesz dmuchał z jego białej strony w niego.
kusztyk Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 On przepuszcza w 1strone. Tylko mi sie zdaje ze on napoczatku nie przepuszczał wcale dopiero jak dmuchnolem to zaskoczył. Może bym zamarznięty? I czy jak kupie zwykły zaworek zwrotny na powietrze to może być? Bo ten original trochę drogi:)
paput Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Oczywiście, że uszkodzenie tego zaworka zwrotnego będzie powodowało notlauf, ma on przepuszczać tylko w jedną stronę - jeśli przepuszcza w obydwie to kwalifikuje się do wymiany. Przepuszczać ma tylko wtedy jeśli będziesz dmuchał z jego białej strony w niego. A to nie jest zaworek od serva?
kusztyk Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Niee... on idzie na tych cienkich przewodzikach od zaworka n75.
paput Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Niee... on idzie na tych cienkich przewodzikach od zaworka n75. O to może i ja mam coś z nim nie tak. Sprawdzę. Bo N75 już wymieniłem
kusztyk Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 No zaraz będę mieć taka traske do przejechania to powiem co i jak. Ale to chyba u mnie było to:) Chyba był przymarznięty i nie przepuszczał powietrza. Jeszcze pytanie. Czy zwykły zaworek zwrotny na powietrze mogę tak włożyć?
akmon Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Nie kombinuj jak awaria się powtórzy do zakładaj oryginał . Powinieneś zrobić logi dynamiczne .
kusztyk Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Własnie dzisiaj jadę po fejsa bo mam fejsa ale starego do 95r.Ale jak nie będzie łapał notlauf to nie będę kombinował.[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 13:28_________________________________________________Jednak to nie ten zaworek gdy jechałem to znów sie turbo zawieszało. Ale mam już kabel i mam błąd 00539 czyli czujnika temperatury paliwa czy to może mieć wpływ na tryb awaryjny ?
Sztomel Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 mam błąd 00539 czyli czujnika temperatury paliwa czy to może mieć wpływ na tryb awaryjny ? ta usterka nie aktywuje trybu awaryjnego, masz już kabelek to możesz wykonać logi dynamiczne, wtedy będzie wiadomo co powoduje notlauf.
kusztyk Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Tak zaraz idę to zrobić tylko muszę jakoś łapka załatwić bo mój lapek trzyma tylko 5min. A z ta usterka mogę jeździć?
Michał Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 sprawdzałeś wszystkie przewody podciśnienia? pytam bo skoro pokombinowałeś przy zaworku zwrotnym i na chwilę była poprawa to ruszałeś też przy tym przewody podciśnienia. Może jest gdzieś załamany?
kusztyk Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 http://img403.imageshack.us/img403/6398/logc.jpg tu jest log 011 dynamiczny na 3 biegu i turbo się zawiesiło. Resztę logow zaraz zrobię tylko pojadę do kolegi po laptopa.
Sztomel Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 już po tym jednym logu widać, że N75 próbuje ile sił zbić podciśnienie idące do gruszki przy turbinie by ustawić łopatki zmiennej geometrii w pozycji mniejszego doładowania ale mimo to turbina przeładowuje - świadczy to tylko o tym, że zmienna geometria turbiny jest zapieczona, będzie to widać w tej samej grupie czyli 011 ale w trybie Basic Settings - sztanga będzie w pozycji wciągniętej do gruszki i tylko minimalnie będzie się z niej wysuwać - zaledwie kilka milimetrów, tu potrzebny jest demontaż turbo i czyszczenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się