akmon
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O akmon
Osiągnięcia akmon
0
Reputacja
-
Raczej nie szczelna pompa wtryskowa np; uszczelniacz na wałku napędowym pod kołem rozrządu itp. Paliwo się cofa i dlatego tak jest .
-
[B5 1Z] Audi nie chce odpalić :/ Zgasł w czsie jazdy. kontynuacja wątku o Leonie
akmon odpowiedział(a) na Grzesiekkbc temat w Audi A4 B5
Miałem duży problem z zapalaniem auta podczas pobytu w górach , średnio rano ok -25 stopni . Nowy akumulator ,rozrusznik przed przeglądem [kilka lat auto dużo eksploatowane] , więc rewelacji w kręceniu nie było. Kilka razy kręcę silnik i nie odpala i aż do wyładowania akumulatora i tak przez 3 dni. Przypomniałem sobie o takiej metodzie jak polewanie gorącą wodą z czajnika po głowicy ,pompie wtryskowej i filtrze paliwa . Od tej pory z rana 3 czajniki i auto odpalało. Przydał się prostownik załadowany do bagażnika . Po powrocie przegląd rozrusznika i w domu ok -20 odpala , motor AFN. -
Wałek w AFN ? To rzadki przypadek żeby go zajechać
-
Przez brak kapturka paliwo mogło zejść z pompy i podczas rozruchu silnika mógł powstać ten błąd.
-
Wszystko wskazuje na wyciek przez nagrzewnicę .
-
Czyszczenie nastawnika pewnie to będzie trzeba zrobić .
-
[B5 AJM] Wielka zagadka z porannym odpalaniem!!!!!!!!! chyba rozwiązałem problem
akmon odpowiedział(a) na Cristoforo temat w 1.9TDI
Paliwo nie cofa się i układ paliwowy się nie zapowietrza , częsty przypadek w silnikach diesla . -
To nie jest torks tam potrzebny klucz 5 gwiazdkowy. Jest do kupienia obecnie bez problemu ,było o tym na forum .
-
Pablo_banita kolego trzeba włożyć termometr do zbiorniczka wyrównawczego i odczytać faktyczną temperaturę płynu . Bedzie ona o 2-4 stopnie mniejsza od tej na czujniku.
-
Pewnie miał na myśli filtr oleju dziurawy lub niedokręcony . Filtr powietrza to zgoda
-
Nie kombinuj jak awaria się powtórzy do zakładaj oryginał . Powinieneś zrobić logi dynamiczne .
-
Najczęściej to przez nieszczelne przewody przelewowe , filtr paliwa, cofające się paliwo. Jak będzie przytkany zasilający przewód paliwowy, filtr paliwa lub sitko w zbiorniku przez zanieczyszczenia lub parafinę [temperatury , złe paliwo ] to w przewodzie zasilającym pompę wtryskową będzie szło paliwo z powietrzem.sama pompa może być nie szczelna i będzie się zapowietrzać
-
Witam i pozdrawiam !