badboy99 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam mam pytanie odnosnie czujnika ABS w audi a4 B5 AKN 1999. Wie ktos moze jaka powinien wskazywac wartosc gdy mierze go voltomierzem. Bo u mnie jest tak ze 3 pokazuja jednakowa wartosc a jeden mniejsza i swieci mi sie przy tym kontrolka ABS i ESP. Z gory dzieki za odp
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 do czujnika potrzebujesz omomierza, nie voltomierza
badboy99 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zmierzylem omomierzem i wszystkie 3 pokazywaley jednakowa wartosc a na jednym omomierz piszczal czyli tak jakby gdzies bylo zwarcie nawet po odlaczeniu czujnika ABS tez piszczy. Czy to moze byc wina sterownika?? podpinalem pod vaga i pokazalo blad tego wlasnie czujnika
wojtek26 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Napiecie powinno dochodzic do 0,5V przy obracaniu kołem.
bolek79 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam! czy wiecie co może być przyczyną pulsowania pedału hamulca na suchym, objawia się to tylko przy małej prędkości, poniżej 20km/h, podłączany był komp i ABS jest w porządku, wymieniłem przednie czujniki (były przytarte) i nadal jest to samo, poradźcie czy wymieniać tył, czy to nie ma sensu i szukać przyczyny gdzie indziej???
OKO Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Zmierzylem omomierzem i wszystkie 3 pokazywaley jednakowa wartosc a na jednym omomierz piszczal czyli tak jakby gdzies bylo zwarcie nawet po odlaczeniu czujnika ABS tez piszczy. Czy to moze byc wina sterownika?? podpinalem pod vaga i pokazalo blad tego wlasnie czujnika Czujnik ABS działa na zasadzie indukcji magnetycznej i wg mnie nie ma sie co w nim zepsuć. Kolego sprawdź czy tarczka od ABS nie ma za dużej przerwy do czujnika (albo jest za blisko i ciągle zwiera). Powinien zwierać lub wystawiać napięcie na wyjściu równe napięciu zasilania jeżeli jest przysunięty do metalu.
Peterka Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam! czy wiecie co może być przyczyną pulsowania pedału hamulca na suchym, objawia się to tylko przy małej prędkości, poniżej 20km/h, podłączany był komp i ABS jest w porządku, wymieniłem przednie czujniki (były przytarte) i nadal jest to samo, poradźcie czy wymieniać tył, czy to nie ma sensu i szukać przyczyny gdzie indziej??? sad Witam, ten sam problem rozwiązałem tydzień temu w swoim quattro. Auto na podnośnik 4 koła ściagniete. Wyjełem wszystkie czujniki i ważne, żeby wyjąć też tuleje metalową do której wsuwamy czujnik. Wszystko dokładnie wyczyścić i złożyć odwrotnie. Te czynności pozwoliły rozwiązać problem. Pozdro
bolek79 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 generalnie te tylne czujniki mam przykręcane, to chyba raczej odległość od koronki półosi nie może być inna, czy się mylę??? odnośnie założenia odwrotnie, to co masz kolego na myśli, czyżby zamiana stronami??? [br]Dopisany: 05 Luty 2010, 21:10_________________________________________________dodam że dzisiaj podłączyłem kompa i obracałem każdym kołem po kolei i czujniki sczytują obrót koła
Peterka Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 W takim znaczeniu że wyjac czujnik, wyjąc tuleje gdzie jest czujnik i wszytsko dokładnie wyczyścić i złożyć jak było. Zobacz obrazek, chodzi o element 4 i 6. Pozdrawiam
bolek79 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 ok spróbuję twojego patentu, tym bardziej że pojawił się jakiś problem ze znalezieniem do mojego modelu tych tylnych czujników, które są przykręcane i mają podłączenie jedną kostką z dwoma pinami (oczywiście szukam zamienników, czujnik w ASO 600zł a chińszczyzna 50zł) do przodu znalazłem bez problemu, są tam wciskane, wymieniłem i nadal jest to samo a stare już były nawet przytarte [br]Dopisany: 05 Luty 2010, 22:52_________________________________________________no i problem się rozwiązał :> okazało się że była uszkodzona koronka na półosi lewej tylnej, na początku bez demontowania półosi nie było widać pęknięcia
lkowol Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Witam, Po wizycie w ASO w celu naprawy powypadkowej okazało się że mam podobny problem...pęknięta koronka. Z tego co powiedzieli mi w ASO to kompletny przegub około 2000PLN a z robotą około 3000PLN - jakis koszmar Niestety raczej mało prawdopodobne aby to miało związek ze szkoda więc pozostaje mi naprawa we własnym zakresie Udało cie się może cos znaleźć.....jesli tak to czy mógłbyś mi podac namiarki gdzie udało ci się dostać te części i ile Cię to wyszło finansowo plus ewentualnie pare słów o wymianie... Z góry dzięki i pozdrawiam, Łukasz
AdamsDH Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Ja mam podobny problem, Padł mi czujnik ABS z tyłu. Dzwoniłem do ASO VW i powiedzieli mi, że czujniki są różne z lewej i prawej i załezy od wersji samochodu, z ksenonem czy bez. Wydaje mi sie to dziwne ale OK. Zadzwoniłem do Audi w Wawce i powiedzieli mi, że czujniki są takie same i maja oznaczenie 8D0 927 807C tak jak u kolegi w Etce wyżej. Jednak naczytałem się na forum, że jest z nimi jakis problem, tzn z dostaniem i, że pasuję czujniki od b4 przednie po zmianie kostki. Jednak na allegro widzialem czujniki 8D0 927 807C, jednak sklep, który sprzedawał powiedział mi, że te czujniki nie pasują do Quattro. A wiec pytam WTF :-) może ktoś z Was sprawdzić samemu w ETCE jakie czujniki pasują do modelu A4 2.5 TDI AFB Quattro Avant z 1999 roku o VIN WAUZZZ8DZXA27xxxx Z góry dzięki. Pozdrawiam[br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 14:27_________________________________________________Halo halo, ma ktoś z Was ETKE i byłby chętny pomóc? Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się