Karl28 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 wszelkie uszczelki podczas demontażu turbiny wymieniamy na nowe. A ile tych umówiszczelek i jakie bo jutro chciałem zamówić?[br]Dopisany: 07 Luty 2010, 20:16_________________________________________________To znaczy że jak raz chodzi dobrze po przkatowaniu na 1 lub 2 biegu a czasem potrafi złapać notlaufa to znaczy że to wina turbo? U mnie sztanga porusza się w niewielkim zakresie a po podłączeniu vaga pokazuje on w czasie pracy silnika 7 krotne wyższe ciśnienie w kolektorze dolotowym niż zadane oraz błąd G71 czujnuka ciśnienia który znajduje się u mnie w kompie Może coś pomoże... :>[br]Dopisany: 07 Luty 2010, 20:37_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html;msg1287846#msg1287846[br]Dopisany: 07 Luty 2010, 20:38_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_olej_w_sterowniku_silnika_ecu-t113101.0.html;msg1332885#msg1332885
Sztomel Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 oraz błąd G71 czujnuka ciśnienia który znajduje się u mnie w kompie :disgust to zmienia postać rzeczy, w pierwszej kolejności trzeba wyeliminować błąd G71 bo wtedy mamy zakłamane odczyty ciśnienia doładowania w logach dynamicznych. Pewnie usterka czujnika G71 objawia się jakimś błędem elektrycznym (przerwa w obwodzie lu zwarcie do masy lub do plusa). W pierwszej kolejności musisz Ty lub elektromechanik wyeliminować ten błąd bo odczyty z logów dynamicznych (jeśli nawet je zrobisz) będą zakłamane i nie da się prawidłowo zdiagnozować przyczyn trybu awaryjnego a w dużym stopniu usterka tego czujnika może być (i pewnie będzie) przyczyną zmuły silnika.
paput Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Łatwiejszym jak dla mnie jest wyczyszczenie turbo. Jeśli to nie pomoże pozostanie czujnik G71 pewnie wymiana kompa Ile taki ECU może kosztować? Da się kupić nowy?[br]Dopisany: 08 Luty 2010, 15:14_________________________________________________Ja stawiam raczej na turbo. W przypadku gdyby czujnik był walnięty to cały czas miałbym notlauf a tak po przekręceniu na 2 biegu powyżej 3,5 tys auto jeździ normalnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się