Saritankian Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 witam wszystkich klubowiczów... mam pytanko , moja audiczka ma program napisany na 162 km i 350 Nm a turbina ograniczona do ładowania 1,5 bara... od niedawna jednak ładuje ponad 2 bary , nie zatrzymuje się na 1,5 tylko w miare dodowania gazu przekracza te wartości, nie odczuwam jednak więkrzej mocy wręcz przeciwnie po przekroczeniu ok 1,8 bara następuje jakby odcięcie paliwa... zastanawia mnie ten problem ... co może być przyczyną takiej zmiany???
seba1-2 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 tryb awaryjny prawdopodobnie zapieczone kierownice turbiny posprawdzaj również przewody do n75 a tak poza tym było już multum info na temat przeładowania
krzysiekTDI Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Te 1,5 bara to chyba nie na seryjnej turbinie z AFN-a. Zrób komplet logów i wrzuć do odpowiedniego działu.
Piotrek98igo Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 pokaz wykres,napisz jakie masz graty w aucie,zrob logi
sokolnh Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 a to jest ciśnienie turbiny czy cisnienie turbiny + atmosferyczne ?
krzysiekTDI Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 a to jest ciśnienie turbiny czy cisnienie turbiny + atmosferyczne ? No chyba turbiny bo nie wpadał by w tryb awaryjny przy niedoładowaniu
sokolnh Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 a to jest ciśnienie turbiny czy cisnienie turbiny + atmosferyczne ? No chyba turbiny bo nie wpadał by w tryb awaryjny przy niedoładowaniu czyżby ? [br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 01:08_________________________________________________zapytałem bo zastanawia mnie jaka turbina tam jest, skoro pompuje 2bary BRD ? zakładając ze rzeczywiscie tyle pompuje
Piotrek98igo Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 awx wchodzac w tryb awaryjny bedzie ladowal pod 2bary
Saritankian Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2010 chłopaki to jest turbo arl hybryda , została ustawiona w dynosofcie na 1,5 bara do tego wtryski 216 więkrzy intercooler itd chodzi o to że nie ma problemu z jej użytkowaniem jeśli... nie ciśnie się od razu do dechy , czasem zatrzymuje się na tym 1,5 ale zazwyczaj po poszczuniu gazu i dodaniu ponownie przekracza te wartości, niestety nie mam jak zrobić logów bo nie mam na to czasu conajwyżej podłącze kompa i zobacze jakie są błędy... kolega sugeruje właśnie zawór N75... kierowniczki żeby się zapiekły ??? dziwne turbo ma dopiero 6 miesięcy i uwieżcie mi dbam o nie, nie gonie gdy zimny i nie gasze gdy za ciepły mam zegary temp. oleju na słupku i zawsze je obserwuje...
Piotrek98igo Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 hybryda nigdy z nimi nie wiadomo do konca co bedzie
seba1-2 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 chłopaki to jest turbo arl hybryda , została ustawiona w dynosofcie na 1,5 bara do tego wtryski 216 więkrzy intercooler itd chodzi o to że nie ma problemu z jej użytkowaniem jeśli... nie ciśnie się od razu do dechy , czasem zatrzymuje się na tym 1,5 ale zazwyczaj po poszczuniu gazu i dodaniu ponownie przekracza te wartości, niestety nie mam jak zrobić logów bo nie mam na to czasu conajwyżej podłącze kompa i zobacze jakie są błędy... kolega sugeruje właśnie zawór N75... kierowniczki żeby się zapiekły ??? dziwne turbo ma dopiero 6 miesięcy i uwieżcie mi dbam o nie, nie gonie gdy zimny i nie gasze gdy za ciepły mam zegary temp. oleju na słupku i zawsze je obserwuje... ale dbanie o kierownice nie tylko na tym polega, but but but to je rusza
Saritankian Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 no i właśnie jak miały się zapiec jak nie miały kiedy...
rob555 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Paliwo zimowe.....ja w warszatacie teraz mam 2x wiecej turbin do czyszczenia niz w lecie...
baskecior Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 hybryda nigdy z nimi nie wiadomo do konca co bedzie Wszystko zależy od fachury , który turbo przygotował. Ja jeżdżę na hybrydce i innej nie chcę. Do założyciela tematu: leżą kierownice spalin.
Sławosz(+) Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Paliwo zimowe.....ja w warszatacie teraz mam 2x wiecej turbin do czyszczenia niz w lecie... Pewnie większy wpływ ma brak możliwości "przegonienia" auta, ze względu na warunki atmosferyczne. Jak masz więcej szczegółów co do negatywnego wpływania paliwa zimowego na kierownice to rozwiń temat. Czyżby sadze były bardziej kleiste? Pozdrawiam
Saritankian Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 witam ponownie sorry że mnie tyle nie było ale miałem kilka spraw ciąg dalszy tematu jest taki że turbina czasem się uspokaja czego wcześniej nie było i ładuje znowu 1,5 bara ale czasem po zgaszeniu silnika i odpaleniu na nowo znowu 2,0 bara ....zauważyłem jeszcze pewną zależność ,jeśli cisne od jedynki na max 2 na max 3 na max to jest ok 1,5 tak jak ma być ale czasem przy 50 km/h na 3 biegu jak wcisne do dechy to znowu 2,0 sam już nie wiem... po jutrze wymienie zawór n75 i zobacze...[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 19:44_________________________________________________a propo ma ktoś dojśćie do tanich N75? na allegro są po około 130 zł [br]Dopisany: 18 Luty 2010, 19:45_________________________________________________hej a więc finałem tumatu okazuje sie jednak (na szczęście) zawór n75 po wymianie wszystko wróciło do normy a jeśli chodzi o hybrydy to coprawda wymianili mi 4 ale na gwarancji a ta piąta śmiga super ''już'' prawie rok ale nie wiem czy wybrałbym ten sprzęt ponownie... pozdrawiam i dzięki za pomoc....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się