carlo1s Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam wszystkich , otóż założyłem do swojej A4 2.8 30V gaz , a dopiero później zacząłem zgłębiać wiedzę na temat LPG, zakładając byłem przekonany iż wszystkie sekwencje są takie same a tu nagle niespodzianka różne reduktory , wtryski itd. Gazownik założył mi jak się później okazało Staga 300 -elektrozawór valtek -wielozawór tomasetto -reduktor magic III urządzenie wtrysku gazu valtek rail (żółte) -system wtrysku ESGI 2 -przewód łączący butle z reduktorem fagumit (niebieski) 8mm nie miedziany dodam , iż zrobiłem dopiero 3000 km i jak na razie nic się nie dzieje. Nie odczuwam różnicy po miedzy LPG a Pb, spalanie średnio na Pb 11L a na LPG 11,5L I teraz pytanie do was drodzy koledzy czy uważacie ,że jest coś co powinienem wymienić (wtrysk, reduktor czy może całą instalacje , oby nie )? Czy może jeździć do momentu , aż coś "padnie" i dopiero wtedy zacząć serwisować? Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.
Bogumił Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Skoro nie odczuwasz różnicy między benzyną a gazem to po co chcesz cokolwiek zmieniać? A serwisowanie to powinieneś robić zgodnie z Twoją instrukcją.
mstan Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam Jeżeli piszesz tak jak jest to znaczy że nie jest źle.Trafiłeś na dobrego gazownika. Instalacje gazowe mają to do siebie że trzeba na bieżąco o nie dbać z uwagi na to że jeśli coś złego się dzieje z gazem odbija się to na benzynie.Serwis gazu może się ograniczać do wymiany filtrów(fazy ciekłej i lotnej), oraz świec. Pozdrawiam
carlo1s Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Pytam ponieważ jedni piszą , że valtek żółty to "padlina" najlepiej jest mieć matrixa, reduktory podobno jak jest ciepło to się zacierają itp.
Bogumił Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Nic nie trwa wiecznie, zawsze musi się coś zepsuć bez względu na model, dodatkowo awaryjność wzrośnie jak będziesz się tankował na byle jakich stacjach, które będą oferowały kiepskiej jakości gaz.
juby_p Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 wtryski to rzeczywiście śmietnik i ja bym ich niedał zamontować, reduktro tez niekoniecznie za lux wogóle podaj który to bo jest kilka rodzaji, a jesli piszesz ze pali ci tylko 0,5 litra wiencej Gazu i tak jest rzeczywiście to natychmiastowa regulacja potrzeban bo to zamało;) wypalisz głowice.[br]Dopisany: 31 Styczeń 2010, 19:40_________________________________________________system wtrysku ESGI 2 - to chyba niejest Stag300:)
carlo1s Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Reduktor jest taki http://www.motoallegro.pl/item842616409_magic_jet_reduktor_parownik_250km_350km.html system wtrysku ESGI 2 , cholera to nie stag ? Gaziasz mówił , że założył mi staga, oj będę musiał chyba złożyć mu wizytę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się