awapldk Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Proszę o analizę logów tylko niewiem czy dobrze zrobiłem 3 bieg Sunday 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0.36 1491 1081.2 1091.4 37.5 1.43 1575 1213.8 1122.0 35.5 2.52 1785 1825.8 1326.0 37.1 3.68 1995 1774.8 1734.0 46.2 4.85 2247 1948.2 1856.4 52.6 5.98 2499 1948.2 2060.4 61.0 7.07 2730 1948.2 2233.8 77.3 8.15 3003 1948.2 2386.8 92.4 9.23 3234 1948.2 2427.6 94.4 10.32 3444 1948.2 2448.0 94.0 11.48 3675 1948.2 2488.8 94.4 12.65 3885 1948.2 2519.4 93.6 13.79 4011 1948.2 2244.0 92.4 14.87 2457 938.4 1499.4 56.2 15.94 2646 948.6 1142.4 57.4 17.02 2583 938.4 1111.8 57.0 18.11 2499 938.4 1091.4 56.6 Group B: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.72 1533 15.0 38.6 27.4 1.79 1638 25.2 39.2 29.2 2.90 1995 34.2 41.0 37.4 4.07 2058 34.4 41.0 42.2 5.24 2310 36.4 41.0 43.2 6.35 2583 35.8 41.4 44.0 7.43 2835 44.0 41.0 43.6 8.50 3066 43.6 40.6 43.0 9.60 3318 43.4 40.4 42.8 10.70 3528 43.2 39.8 41.8 11.87 3759 43.0 39.4 41.4 13.04 3948 42.8 38.4 41.0 14.15 4011 0.8 38.4 41.0 15.23 2205 0.0 41.0 26.6 16.30 2625 0.0 41.2 24.2 17.38 2541 0.0 41.4 23.8 18.49 2478 0.0 41.4 23.6 Group C: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.01 1470 515.0 560.0 33.9 1.07 1554 555.0 530.0 38.3 2.15 1680 685.0 660.0 4.8 3.29 2100 850.0 915.0 4.8 4.46 2142 850.0 945.0 4.8 5.62 2415 850.0 1045.0 4.8 6.71 2646 850.0 1075.0 4.8 7.79 2898 850.0 1135.0 4.8 8.87 3150 850.0 1110.0 4.8 9.95 3381 850.0 1095.0 4.8 11.09 3612 850.0 1060.0 4.8 12.26 3822 850.0 1000.0 4.8 13.42 3969 850.0 880.0 4.8 14.51 3213 260.0 720.0 4.8 15.58 2646 250.0 535.0 4.8 16.66 2583 250.0 510.0 4.8 17.74 2520 250.0 510.0 4.8 4 bieg Sunday 31 January 2010 13:24:20 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 1.95 1785 1866.6 1315.8 37.5 3.03 1869 1917.6 1774.8 52.6 4.10 1995 1948.2 1948.2 56.6 5.21 2100 1948.2 2060.4 62.6 6.38 2226 1948.2 2152.2 70.9 7.55 2331 1948.2 2233.8 81.3 8.68 2436 1948.2 2295.0 92.4 9.75 2541 1948.2 2366.4 94.4 10.83 2646 1948.2 2376.6 94.4 11.90 2730 1948.2 2397.0 94.4 13.02 2835 1948.2 2417.4 94.4 14.19 2898 1948.2 2417.4 92.4 15.37 2919 1948.2 1978.8 92.4 16.49 2940 1948.2 1958.4 92.4 Group B: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 1.23 1743 22.0 39.8 29.0 2.31 1806 39.0 40.2 39.2 3.39 1911 39.6 41.0 42.6 4.46 2037 41.2 41.0 43.0 5.60 2142 41.0 41.0 43.0 6.77 2268 40.6 41.0 43.0 7.93 2373 40.6 41.2 43.4 9.03 2478 41.6 41.4 43.8 10.11 2583 41.8 41.4 44.0 11.18 2667 42.0 41.2 44.0 12.27 2772 41.0 41.0 44.0 13.41 2856 41.2 41.0 43.6 14.58 2919 42.0 40.8 43.4 15.75 2940 42.0 40.8 42.0 Group C: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 1.59 1743 625.0 585.0 39.4 2.67 1848 850.0 930.0 4.8 3.75 1953 850.0 1020.0 4.8 4.83 2058 850.0 1070.0 4.8 5.99 2184 850.0 1110.0 4.8 7.16 2310 850.0 1135.0 4.8 8.31 2415 850.0 1130.0 4.8 9.39 2520 850.0 1175.0 4.8 10.47 2604 850.0 1165.0 4.8 11.54 2709 850.0 1150.0 4.8 12.63 2793 850.0 1155.0 4.8 13.80 2877 850.0 1155.0 4.8 14.98 2919 850.0 935.0 4.8 16.13 2940 850.0 910.0 4.8
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Dokładnie turbina przeładowuje dlaczego jak robiłeś logi nie ciągłeś auta do 4500 na trzecim biegu
awapldk Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 niewiedziałem że trzeba ciągnąć do 4500 poprostu jak tracił moc to odpuszczałem. Dzięki za szybką odpowiedz. Pozdrawiam[br]Dopisany: 31 Styczeń 2010, 14:40_________________________________________________aha i myślę że brakło by mi drogi do osiągnięcia tych obrotów. Bez mocy to lotniska by brakło do 4500 obrotów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się