Matys007 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam posiadaczy a4 z silnikiem 2.0 tfsi lub fsi. Jakie jest średnie spalanie tego silniczka???? Interesuje sie zakupem takiego samochodu;)
tomaszek6 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 2.0 TFSI i jest świetny, sam żałuję, że w swoim mam 1.8TFSI ( ale też fajnie jeździ ) Spalanie miasto -12-13L trasa ok 7 przy baaaardzo spokojnej jeździe. To dane oczywiście z 2.0TFSI.
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 wszystko zalezy od nogi i sprawnosci wszystkich układów odpowiedzialnych za spalanie w aucie mój kuzyn ma 2.0TFSi w avancie, spalanie 7-17, oczywiście tą górną granice bardzo łatwo przekroczyc
KmK Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 7 - emerycko na trasie 10 - wesoło 10-13 - miasto 9-10 - autostrada jak to w turbo benzynie widełki dość szerokie
poziek Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 kiedys tez sie przymierze a ja nigdy nie kupię silnika TFSI dlaczego to chyba wszystkim wiadomo, jaki syf jest w głowicy
Wandej Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 kiedys tez sie przymierze a ja nigdy nie kupię silnika TFSI dlaczego to chyba wszystkim wiadomo, jaki syf jest w głowicy ale TFSI serie trzymają :gwizdanie:
poziek Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 kiedys tez sie przymierze a ja nigdy nie kupię silnika TFSI dlaczego to chyba wszystkim wiadomo, jaki syf jest w głowicy ale TFSI serie trzymają :gwizdanie: jasne do czasu http://www.racingforum.pl/Czy-silniki-FSI-to-Puszka-Pandory--t72935.html
Wandej Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 kiedys tez sie przymierze a ja nigdy nie kupię silnika TFSI dlaczego to chyba wszystkim wiadomo, jaki syf jest w głowicy ale TFSI serie trzymają :gwizdanie: jasne do czasu http://www.racingforum.pl/Czy-silniki-FSI-to-Puszka-Pandory--t72935.html czytałem to już Wygląda na to że ostatnie dobre jednostki Audi to 1.8T i 1.9TDI a później kupa :gwizdanie:
poziek Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 czytałem to już Wygląda na to że ostatnie dobre jednostki Audi to 1.8T i 1.9TDI a później kupa :gwizdanie: ano nie inaczej :gwizdanie:
KmK Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Poziek jednym słowem wysiadłeś z tonącego statku jakie będą fsi pokaże czas, póki co sporo tego się pojawia. jasne, że nie kupisz fsi, bo po evo to raczej frajdy nie będzie, no może tą 8 na 9 trzeba zamienić i będzie git :>
poziek Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 no może tą 8 na 9 trzeba zamienić i będzie git :> jak tylko pojawią się silniki godne zaufania to będzie Audi
rafi_a4 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 kiedys tez sie przymierze a ja nigdy nie kupię silnika TFSI dlaczego to chyba wszystkim wiadomo, jaki syf jest w głowicy a 3.2 fsi jest lepsza jednastka ??
Wandej Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 kiedys tez sie przymierze a ja nigdy nie kupię silnika TFSI dlaczego to chyba wszystkim wiadomo, jaki syf jest w głowicy a 3.2 fsi jest lepsza jednastka ?? Przecież to też FSI :bicz3:
rafi_a4 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 myslalem ze turbo ma cos wspolnego z tym "syfem"
rafi_a4 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam posiadaczy a4 z silnikiem 2.0 tfsi lub fsi. Jakie jest średnie spalanie tego silniczka???? Interesuje sie zakupem takiego samochodu;) jezeli chodzi o spalanie to passat z tym silnikiem (policyjny) w bdg pali srednio 12-15 litrow
FANTOMAS Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 a ja nigdy nie kupię silnika TFSI dlaczego to chyba wszystkim wiadomo, jaki syf jest w głowicy każdy silnik z bezpośrednim wtryskiem ma ten problem. Zawsze tak będzie jak dolot jest na "sucho" na samych gazach bez paliwa. To samo masz w każdym nowszym dieslu nie wpominając o syfie w EGR-rze. Te zdjęcia tyczą się 4.2FSI i podobny temat jest 3.2FSI bo to wolno ssące jednostki i układ dolotowy rządzi się tam innymi prawami (nie ma wymuszonego ciśnienia) w TFSI powietrze jest "wpychane" więc ciężej jest się czemuś zatrzymać i odłożyć. Zobaczyliście zdjęcia jakiejś V8 i przyklejacie łatkę całej serii niech ktoś sobie zobaczy do swojego kolektora w ON lub nawet w Pb też się zdziwicie jaki jest nagar i przy takim stponiu sprężania na dolocie jak w TFSI to raczej jest to znikomy problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się