Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Wahania temperatury


marcin22_22-86

Rekomendowane odpowiedzi

Odpalam auto raz rozgrzewa sie do 90 a po chwili spadnie na 50 cały czas na postoju. Czasami zawiesi sie na 70 i tak stoi. Stałem raz na parkingu około godziny na odpalonym silniku a temperatura zawiesiła sie na 70 i tak stała. Czasami potrafi spaść o 30 stopni podczas stałej prędkości wciągu 5 minut a nastepnie podskoczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowy objaw zapowietrzenia układu chłodzenia. Gdzieś się zrobiła bańka powietrza i tak to się będzie działo. Jak powietrze podejdzie pod czujnik to temperatura spada a jak płyn znowu dojdzie do czujnika to temperatura pnie się w górę.

Nie wymieniałeś ostatnio cieczy chłodzącej. Termostatu bym nie podejrzewał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem za zapowietrzonym układem. Okręć korek i poduś węże... Nagrzej motor do 90 i znów odkręcaj pomalutku korek i spuszczaj powietrze... Ubytek uzupełnij... Przejedź się z parę kaemów i skontroluj poziom... A co do samoodpowietrzania u mnie się nie odpowietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij Vaga i sprawdź błędy. Miałem podobne objawy z motorem. Wymieniłem czujnik - NIC, dopiero wymiana termostatu pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem jakieś 10 km temperatura doszla do 85 podusilem węże górny był gorący a dolny ledwo letni. Po chwili tęperatura spadła do 60. Przyjechałem do domu a tęperatura bez zmian (60). Górny waż gorący dolny letni jak go troche podusiłem zrobił sie gorący ale wskazówka i tak sie nie ruszyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem jakieś 10 km temperatura doszla do 85 podusilem węże górny był gorący a dolny ledwo letni. Po chwili tęperatura spadła do 60. Przyjechałem do domu a tęperatura bez zmian (60). Górny waż gorący dolny letni jak go troche podusiłem zrobił sie gorący ale wskazówka i tak sie nie ruszyła.

Termostat nie domaga ? wymiana np. na wahler :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by tak porównać temperaturę, którą wskazuje licznik z tą z klimatronika? Jeśli się pokrywają to wyeliminowało by to czujnik. Jeśli na odwrót to termostat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by tak porównać temperaturę, którą wskazuje licznik z tą z klimatronika? Jeśli się pokrywają to wyeliminowało by to czujnik. Jeśli na odwrót to termostat...

To co napisałeś kolego to sprawdzenie tylko jednego czujnika (jednej sekcji) czyli G2, żeby sprawdzić G62 musisz podpiąć VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiń temat jeśli możesz... :cool1:

Wskazania na desce i kanał "49" lub u niektórych "51" klimatronika to wskazania czujnika G2 sprawdzasz go w [17 INSTRUMENTS]

Za wskazania dla ECU odpowiada czujnik G62, który sprawdzasz [01 ENGINE]

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na postoju przy walniętym termostacie nagrzewał się do 70-75st. Kiedy tylko ruszyłem albo włączyłem nawiew temp. spadała. Wymieniłem termostat z płynem G12+ i teraz jest tak jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie był to termostat , wymieniałem ostatnio (sam w garażu - 6 godzin :kox: ) na ori (termostat 078 121 113F + oring N 901 368 02 ) i po problemie !

żeby wymienić term. trzeba zwalać pasek rozrządu i cały przód w naszych v-kach? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...