azev17 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam Problem jak w temacie, zdaża się to niespodziewanie , raz na jakis czas, najgorzej jak w trakcie wyprzedzania, nie święcą żadne kontrolki owaryjne, problem znika jak wyłącze silnik i odpalam znowu, wtedy znów na jakis czas mam spokoj. Zdarzało mi się to juz jakis czas temu ale wtedy swieciła się kontrolka koloru pomaranczowego z silniczkiem, mechanik wyczyścił zawór EGR i był spokoj, W związku z tym czy to wchodzenie w tryb awaryjny bo mysle jest może byc przyczyna awarii zaworu, czy cos innego co steruje turbiną, brat ma takie samo audi z tym samym silnikiem i u niego wystepuje to jeszcze częściej niz w moim przypadku. Z góry dziekuje za podpowiedzi
GRazny Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 słowa "notlauf" bo inaczej nie dojdziemy czy turbina zapieczona czy N75 nawala czy inne cuda...
david_n Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Podejrzewam sterowanie łopatkami turbosprężarki. Najlepiej zrób logi i poczytaj ten wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_czy_to_notlauf-t114975.0.html[br]Dopisany: 05 Luty 2010, 20:51_________________________________________________Podpinasz komputer z vag'iem do samochodu i odczytujesz błędy zapisane przez komputer. Poczytaj, na forum o tym jest naprawdę dużo wątków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się