michalanu Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam Proszę forumowiczów o wypowiedzi. Mam zawirusowanego AJM do 160km padła turbina. Czytając mnóstwo postów zdecydowałem sie na turbinę od AWX. Co wiąże się z zakupem przejściówki. Czy powinienem jeszcze wymienić Intercooler na większy. Proszę o pomoc w dobrym zestrojeniu interesują mnie moce tylko w granicach 160km. Z góry dziękuje za pomoc bo chciałbym sie dalej cieszyć z bezawaryjnej jazdy swoją A4.
Piotrek98igo Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 wszytsko zostalo juz napisane ,wystarczy sie lekko wysilic
michalanu Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 już dużo razy czytałem i opinie są podzielone niektórzy wymieniają niektórzy nie. nie którzy nawet jeszcze kolektor ssący wymieniają. I oczywiście każdy jest zadowolony.
Patrox Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Jedz do najbliższego tunera w swojej okolicy i on ci wszystko doradzi. Pod turbo od AWX musisz zrobic korekte softu bo turbo może niedoładowywac dołem i przeładowywac góra i w ten sposób pozbedziesz sie szybko turbo
darulez Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam Proszę forumowiczów o wypowiedzi. Mam zawirusowanego AJM do 160km padła turbina. Czytając mnóstwo postów zdecydowałem sie na turbinę od AWX. Co wiąże się z zakupem przejściówki. Czy powinienem jeszcze wymienić Intercooler na większy. Proszę o pomoc w dobrym zestrojeniu interesują mnie moce tylko w granicach 160km. Z góry dziękuje za pomoc bo chciałbym sie dalej cieszyć z bezawaryjnej jazdy swoją A4. 160 KM miałes na seryjnej suszarce..no to nic dziwnego, że sie poszła..kochać. kto to stroił? pakuj turbo awx pozbądz się kata, egra zaslep. jak masz za duzo floty to mozesz sie pakować w FIMC ugrasz z nim niewielie na seryjnych pompkach ale za to latem w upał nie bedziesz tracil mocy przez za wysokie egt
aju Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 pakuj turbo awx pozbądz się kata, egra zaslep. jak masz za duzo floty to mozesz sie pakować w FIMC ugrasz z nim niewielie na seryjnych pompkach ale za to latem w upał nie bedziesz tracil mocy przez za wysokie egt dobrze gada, ja bym tylko nie zaślepiał egr bo nie widzę potrzeby
darulez Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 pakuj turbo awx pozbądz się kata, egra zaslep. jak masz za duzo floty to mozesz sie pakować w FIMC ugrasz z nim niewielie na seryjnych pompkach ale za to latem w upał nie bedziesz tracil mocy przez za wysokie egt dobrze gada, ja bym tylko nie zaślepiał egr bo nie widzę potrzeby bo ja lubie jak mi fura oddycha swieżym powietrzem :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się