Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Pomoc w zestrojeniu 160km AJM-a


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę forumowiczów o wypowiedzi. Mam zawirusowanego AJM do 160km padła turbina. Czytając mnóstwo postów zdecydowałem sie na turbinę od AWX. Co wiąże się z zakupem przejściówki. Czy powinienem jeszcze wymienić Intercooler na większy. Proszę o pomoc w dobrym zestrojeniu interesują mnie moce tylko w granicach 160km. Z góry dziękuje za pomoc bo chciałbym sie dalej cieszyć z bezawaryjnej jazdy swoją A4.

Opublikowano

wszytsko zostalo juz napisane ,wystarczy sie lekko wysilic

Opublikowano

już dużo razy czytałem i opinie są podzielone niektórzy wymieniają niektórzy nie. nie którzy nawet jeszcze kolektor ssący wymieniają. I oczywiście każdy jest zadowolony.

Opublikowano

Jedz do najbliższego tunera w swojej okolicy i on ci wszystko doradzi. Pod turbo od AWX musisz zrobic korekte softu bo turbo może niedoładowywac dołem i przeładowywac góra i w ten sposób pozbedziesz sie szybko turbo

Opublikowano

Witam

Proszę forumowiczów o wypowiedzi. Mam zawirusowanego AJM do 160km padła turbina. Czytając mnóstwo postów zdecydowałem sie na turbinę od AWX. Co wiąże się z zakupem przejściówki. Czy powinienem jeszcze wymienić Intercooler na większy. Proszę o pomoc w dobrym zestrojeniu interesują mnie moce tylko w granicach 160km. Z góry dziękuje za pomoc bo chciałbym sie dalej cieszyć z bezawaryjnej jazdy swoją A4.

160 KM miałes na seryjnej suszarce..no to nic dziwnego, że sie poszła..kochać. kto to stroił?

pakuj turbo awx pozbądz się kata, egra zaslep. jak masz za duzo floty to mozesz sie pakować w FIMC ugrasz z nim niewielie na seryjnych pompkach ale za to latem w upał nie bedziesz tracil mocy przez za wysokie egt

Opublikowano
pakuj turbo awx pozbądz się kata, egra zaslep. jak masz za duzo floty to mozesz sie pakować w FIMC ugrasz z nim niewielie na seryjnych pompkach ale za to latem w upał nie bedziesz tracil mocy przez za wysokie egt

dobrze gada, ja bym tylko nie zaślepiał egr bo nie widzę potrzeby

Opublikowano
pakuj turbo awx pozbądz się kata, egra zaslep. jak masz za duzo floty to mozesz sie pakować w FIMC ugrasz z nim niewielie na seryjnych pompkach ale za to latem w upał nie bedziesz tracil mocy przez za wysokie egt

dobrze gada, ja bym tylko nie zaślepiał egr bo nie widzę potrzeby

bo ja lubie jak mi fura oddycha swieżym powietrzem :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...