ssin Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam! jeśli czytasz już tego posta to znaczy że twój egr już cieknie.... a to nieładnie dla choćby estetyki naszych silników. Na własnej skórze, a raczej egerze wypróbowałem Gościa którego wynalazłem na allegro. Zawiozłem osobiście zawór z mojego AJM i poprosiłem o zregenerowanie ponieważ zaczął cieknąć z pod membrany z tego otworu który jest w korpusie. Młody jegomość oświadczył że zregeneruje wg swej najlepszej wiedzy ale to nie wina egr tylko zbyt dużej ilości oleju w dolocie, a że wiem o czym mówie i nie zgodziłem się z nim. Zawór robiłem na przełomie października- listopada i do dzisiaj spokój z wyciekami, mam najechane 256kkm. Oglądałem egr po regeneracji i faktycznie facet zrobił to fachowo nie było śladów niefachowego (młotkowego) otwierania czy też zamykania egra, wszystkie części wymienione jak należy no i najważniejsze 11kkm i nic nie cieknie polecam każdemu kto ma taki problem. Ponadto facet zajmuje się regeneracją pomp itp zostawiam namiary aa i jeszcze jedno to nie jest mój kumpel szwagier czy inna rodzina a to nie jest reklama. Chce żeby inni użytkownicy nie musieli płacić jak w moim przypadku 750zl za nowy egr tylko wydali np 250zl. Pozdrawiam. SERWIS POMP s.c. inż. Konrad Szymański ul. Kasztanowa 25 49 - 300 Brzeg tel. kom. 0609 203 731 0603 183 043 tel/fax (077) 411 22 48 e-mail [email protected] http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=10721405 Powodzenia!
Pawlo 2004 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 A ja z UK jeszcze dalej Ale ogólnie dobra sprawa i dobrze, ze jest ktos kto sie czymś takim zajmuje zawsze można zaoszczędzić.
gzrybol Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Pewnie że dobra ale samo to że cieknie z EGR nie znaczy że jest on niesprawny i dobrze koleś napisał że jest za dużo oliwy w dolocie, jak by jej tam nie było to z EGR też by nie ciekło.
ssin Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 Siemka! Gzrybol a widziałeś kiedyś dolot bez oliwy?? w doładowanym aucie?? Ba! nawet w niedoładowanym, wszystkie mają olej w ssącym bo to sprawka odmy.... tyle że norma to mocno tłuste ścianki a nie kałuża po wyjęciu dolnego węża z IC.
gzrybol Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Nie widziałem tylko pytanie ile tej oliwy tam jest jak, zawsze się cos zbiera wystarczy sobie iC wyjąc i się zobaczy ale jak turbo wali za dużo oliwy w dolot to nawet przez EGR Leci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się