Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Regeneracja zaworu EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! jeśli czytasz już tego posta to znaczy że twój egr już cieknie.... a to nieładnie dla choćby estetyki naszych silników. Na własnej skórze, a raczej egerze wypróbowałem Gościa którego wynalazłem na allegro. Zawiozłem osobiście zawór z mojego AJM i poprosiłem o zregenerowanie ponieważ zaczął cieknąć z pod membrany z tego otworu który jest w korpusie. Młody jegomość oświadczył że zregeneruje wg swej najlepszej wiedzy ale to nie wina egr tylko zbyt dużej ilości oleju w dolocie, a że wiem o czym mówie i nie zgodziłem się z nim. Zawór robiłem na przełomie października- listopada i do dzisiaj spokój z wyciekami, mam najechane 256kkm. Oglądałem egr po regeneracji i faktycznie facet zrobił to fachowo nie było śladów niefachowego (młotkowego) otwierania czy też zamykania egra, wszystkie części wymienione jak należy :wink4: no i najważniejsze 11kkm i nic nie cieknie polecam każdemu kto ma taki problem. Ponadto facet zajmuje się regeneracją pomp itp zostawiam namiary :)

aa i jeszcze jedno to nie jest mój kumpel szwagier czy inna rodzina a to nie jest reklama. Chce żeby inni użytkownicy nie musieli płacić jak w moim przypadku 750zl za nowy egr tylko wydali np 250zl. Pozdrawiam.

SERWIS POMP s.c.

inż. Konrad Szymański

ul. Kasztanowa 25

49 - 300 Brzeg

tel. kom.

0609 203 731

0603 183 043

tel/fax (077) 411 22 48

e-mail [email protected]

http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=10721405

Powodzenia!

Opublikowano

Ha,ha,ha.

Ale trochę mam daleko. :confused4:

Opublikowano

A ja z UK jeszcze dalej :naughty:

Ale ogólnie dobra sprawa i dobrze, ze jest ktos kto sie czymś takim zajmuje zawsze można zaoszczędzić.

Opublikowano

Pewnie że dobra ale samo to że cieknie z EGR nie znaczy że jest on niesprawny i dobrze koleś napisał że jest za dużo oliwy w dolocie, jak by jej tam nie było to z EGR też by nie ciekło.

Opublikowano

Siemka! Gzrybol a widziałeś kiedyś dolot bez oliwy?? w doładowanym aucie?? Ba! nawet w niedoładowanym, wszystkie mają olej w ssącym bo to sprawka odmy.... tyle że norma to mocno tłuste ścianki a nie kałuża po wyjęciu dolnego węża z IC.

Opublikowano

Nie widziałem tylko pytanie ile tej oliwy tam jest jak, zawsze się cos zbiera wystarczy sobie iC wyjąc i się zobaczy ale jak turbo wali za dużo oliwy w dolot to nawet przez EGR Leci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...