Maxito Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam . Ostatnio zauważyłem iż odczyty spalania podkoczyły o 1L. wcześniej nawet przy mrozach -15 nie było to tak odczówalne, natomiast teraz przy -1 spalanie skoczyło o litr do góry miałem zalany cały zbiornik aktualnie spalone 3/4 i 630 km a normalnie było około 800. Dziś np przez odcinek 10 km spalanie wróciło do normy czyli 5.3 ale po jakiś czsie wskazania wzrosły do 6.3 a prędkoś ta sama 80 km prosta droga żadnych górek i tak mi fis pokazuje- może to on świruje??? Czy ktoś może miał taki przypadek i co może byś przyczyną, pozwolę sobie nadmienić iż nalałęm tego specyfiku STP i po zalaniu tego zaczeło się pirdzielić z tym spalaniem. Czy to może być przyczyną ??? Wiele pytań a odpowiedzi brak Vag nic nie pokazał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_n Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 pozwolę sobie nadmienić iż nalałęm tego specyfiku STP i po zalaniu tego zaczeło się pirdzielić z tym spalaniem. Czy to może być przyczyną ??? Dawno temu to wlales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 pozwolę sobie nadmienić iż nalałęm tego specyfiku STP i po zalaniu tego zaczeło się pirdzielić z tym spalaniem. Czy to może być przyczyną ??? Dawno temu to wlales? no właśnie do tego zbiornika co aktualnie na nim latam czli 650 km temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_n Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 pozwolę sobie nadmienić iż nalałęm tego specyfiku STP i po zalaniu tego zaczeło się pirdzielić z tym spalaniem. Czy to może być przyczyną ??? Dawno temu to wlales? no właśnie do tego zbiornika co aktualnie na nim latam czli 650 km temu Calkiem mozliwe ze dlatego Wyjezdzij to paliwko i zobacz czy bedzie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 syf sie wyplukal i bedzie teraz palił jak ta lala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OKO Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Siema Max wg mnie też przepłukało układ Jeżeli jeszcze nie dolewałeś niczego do czyszczenia wtrysków to moż być chwilowe Ja bym zaczekał co się będzie działo jak trochę pojeździsz i zalejesz świeżego gnojku [br]Dopisany: 10 Luty 2010, 20:43_________________________________________________ Za drugim razem będzie już dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekkrak Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 nie przejmuj się .u mnie też przy pierwszym zalaniu stp do czyszczenia wtrysków spalanie przez jakieś pół baku wariowało i podskoczyło o 1,5 l ,ale już wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRo4422 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 U mnie w Awx na org 130 kopcił ok6.3 przy 110. Wgrałem viruska na ok 155 - moc nieporównywalnie większa, lepszy kop i moment obrotowy. Na początku spalanie nie było odczuwalne <pierwsze pół roku> ale teraz..... Sam nie wiem czy taka ciężka noga czy coś się powaliło.... spalanie ok7.5-8, choć żadnych spadków mocy, kopcenia czy wariacji silnika. Na mrozach odpala od kopa. Jeśli macie na uwadze zwiększenie mocy to polecam, bo u mnie dostaje czasami katy <trasa-200 na blat i jada> i żadnych problemów. Tylko te spalanie mnie zastanawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicVega Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 pozwolę sobie nadmienić iż nalałęm tego specyfiku STP Przy okazji zapytam - warto tego STP do czyszczenia wtryskiwaczy używać? Macie jakieś doświadczenia z tym? Sorry za OT Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 tu możesz sobie doczytać: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bre_jak_czesto_lac_uszlachetniacz_do_wtryskow_czyszczenia-t98081.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 być może panowie dobrze mówicie bo już 3 raz pokazywał spalanie właściwe, więc tak jak mówicie zobaczymy jak wyjeżdżę resztę i zaleje nowego czyli to sprawka STP :myśli: może tak być bo nic innego nie kopałem przy AUDI tnx za info troszeczkę mnie uspokoiliście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja tam nie zauważyłem większego spalani po zalaniu STP... Max zobacz jaki będzie wynik przy kolejnym tankowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja tam nie zauważyłem większego spalani po zalaniu STP... Max zobacz jaki będzie wynik przy kolejnym tankowaniu. bo lejemy systematycznie (też nie zauważyłem) a kolega zwalił cały syf i tak pali... może to jakaś teoria... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja tam nie zauważyłem większego spalani po zalaniu STP... Max zobacz jaki będzie wynik przy kolejnym tankowaniu. bo lejemy systematycznie (też nie zauważyłem) a kolega zwalił cały syf i tak pali... może to jakaś teoria... Pewnie tak. Dlatego też mówię żeby zobaczył jak będzie kolejnym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OKO Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Dokładnie max nie zrażaj się do STP. Jak zalejesz drugi raz będzie lepiej :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 nie no chłopaki nie zrażam się tylko dziele sie swoimi spostrzeżeniami a spalanie powoli wraca do normy jeszcze wyjeżdżę resztę on i zaleje od nowa i zobaczymy co sie podzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 a dobrze dawkowałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 a dobrze dawkowałeś?? w/g instrukcji buteleczka na zbiornik (3/4 on dolano STP dolano on pod korek ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Podepnę się pod wątek. Chodzi mi o średnie spalanie z komputera nr 2. Generalnie średnio po zatankowaniu do 3ch odbić dystrybutora robię ok 800km do zapalenia się kontrolki tankowania. Przeliczam sobie wtedy średnie spalanie na prostym wzorku tj. (ilość zatankowanych litrów * 100)/ilość przejechanych km od tankowania. Przeważnie wskazanie z tej wyliczanki jest większe o 0,5l/100km od wskazywanego średniego spalania z komp.nr2. Ale o co chodzi.......tym razem udało mi się wyjeździć pełen bak tylko w mieście. Wiadomo zima, temperatura mała, Wrocek i duże korki itp więc większe spalanie. Kontrolka zapaliła mi się po 640km, a do baku wlałem niecałe 61L. Komp nr2 pokazywał 8,1l/100km a wg powyższej wyliczanki wyszło 9,5l/100km. Można zrozumieć spalanie (chociaż mogłoby byc zawsze mniejsze :gwizdanie:), ale dlaczego takie ogromne przekłamanie FISa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Podepnę się pod wątek. Chodzi mi o średnie spalanie z komputera nr 2. Generalnie średnio po zatankowaniu do 3ch odbić dystrybutora robię ok 800km do zapalenia się kontrolki tankowania. Przeliczam sobie wtedy średnie spalanie na prostym wzorku tj. (ilość zatankowanych litrów * 100)/ilość przejechanych km od tankowania. Przeważnie wskazanie z tej wyliczanki jest większe o 0,5l/100km od wskazywanego średniego spalania z komp.nr2. Ale o co chodzi.......tym razem udało mi się wyjeździć pełen bak tylko w mieście. Wiadomo zima, temperatura mała, Wrocek i duże korki itp więc większe spalanie. Kontrolka zapaliła mi się po 640km, a do baku wlałem niecałe 61L. Komp nr2 pokazywał 8,1l/100km a wg powyższej wyliczanki wyszło 9,5l/100km. Można zrozumieć spalanie (chociaż mogłoby byc zawsze mniejsze :gwizdanie:), ale dlaczego takie ogromne przekłamanie FISa?? ty fakt prwie 10L masakra zapytaj kogoś kto ma ten sam silnik ja akurat mam 1.9 i 10L to nawet przy 200 na budziku nie pokazywało więc nie wiem czy wszystko ok z tym twoim spalaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się