bartez Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam, Zamieszcam tylko log z próby statycznej z grupy 01 Engine 013 basic setting ponieważ pozostałe grupy w basic setting wyglądają porównywalnie z logami na forum zaakceptowanymi jako ok. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7571b6cdcf461d1b.html Ewidentnie jest jakiś problem z cylindrem 3. Warto nadmienić, że po kupnie auta - jakieś 1,5 roku temu wymieniałem wszystkie pompowtryski ponieważ trzepało autem na biegu jałowym jak cholera oraz na niskich obrotach przy przyśpieszaniu. Zostały wstawione używane pompowtryski i poprawiła się sytuacja o tyle, że na biegu jałowym auto trzęsło się trochę lżej, natomiast przy przyśpieszaniu nie było już żadnych problemów. ok. 0,5 roku temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą, przy okazji okazało się, że należy wymienić pompę VACUM (u mnie była Lucasa i taką samą kupiłem - używaną). Po tym zabiegu autem trząsło troszkę na biegu jałowaym bez jakiegokolwiek obciążenia (tzn. wył. światła, klima itp. wystarczało włączyć klimę i silnik pracował równo). Nie dawno zaczęło trząśc autem znowu na biegu jałowym - tak konkretnie (przy przyśpieszaniu nie ma problemu). Po odczytaniu błędów wyskoczyło w grupie 01-Engine: 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected "Cylinder 3 - wypadanie zapłonów" P0303 - 35-10 - - - Intermittent Po skasowaniu błędu i zrobieniu ok. 500km w cyklu mieszanym, zrobiłem ponowny odczyt i błędu już nie było. Logów dynamicznych jeszcze nie robiłem. Proszę o pomoc, bo już nie mam zdrowia do tej mojej niuńki. Pozdrawiam
zibizab Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Zmierz kompresję,a pompki leją ,końcówki do regulacji.
bartez Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 Dzięki za odpowiedzi, zamieszcam wszystkie logi które zrobiłem. Bardzo proszę o ich analizę. Grupy normalne: 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d852eb17c3af66d.html 001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd30a2b7fdb52a9b.html 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ec67060b5752f58.html 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26475ffc9a765917.html 007 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f7ab322b50047b2.html 013 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7571b6cdcf461d1b.html 018 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b1a9e4b7cdd7fd1.html 023 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf69bea7920c50c3.html Grupy Basic Setting 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9feda2ea0a54b573.html 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24d203dd5776a079.html Pozdrawiam
przemik Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 1. Wyraznie kuleje pompka na 3 cylindrze... 2. Jesli 82* to max temperatura do jakiej udalo Ci sie nagrzac auto - to termostat bedzie do wymiany. Pozdrawiam
bartez Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 Niedługo później wymieniłem termostat. Okazało się, że dalej nie łapie temperatury i to przy dużych mrozach na zegarach miałem ledwie 70st. Dałem jeszcze raz mechanikowi i nie wiem co zrobił, ale za pmoca kabla i laptopa wszystko naprawił - przynajmniej tak mi wystawił rachunek. Jesli chodzi o silnik to trzepało cały czas, aż w końcu zdarzyło sie tak, ze musiałem wymienic olej. Byłem zmuszony zrobić to w ASO. Od razu spytałem o filtr paliwa, który ostatni raz wymieniałem ok. 50000km temu. Po wymianie filtra paliwa (koszt w ASO 170zł z robocizną) silnik chodzi jak zegareczek, aż nie mogę uwierzyć. Tyle czasu bujałem sie z tym problemem. Z tymi samochodami to podobnie jak z komputerami - nigdy nie wiadomo co w nich siedzi. Pozdrawiam, malybz
RoGaz50 Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Witam! Kolego to się nawet nie przyznaj że: filtr paliwa, ostatni raz wymieniałem ok. 50000km temu a teraz silnik chodzi jak zegareczek, aż nie mogę uwierzyć Przy naszej (krajowej) jakości paliwa to maximum co 30000 km. Będziesz miał nauczkę na przyszłość. Ja wymieniam filtr paliwa co drugą wymianę oleju to wychodzi co 20000 km i nie mam takich jak Ty problemów. Pozdrawiam
AudiB4 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Ja wymieniam filtr paliwa zawsze przed "zimą" a miesięcznie robię do 2000 km
GRazny Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 a logi masz? ciekaw jestem jak teraz wygląda...
harley22 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 I pewnie przez głupi filtr wymieniałeś pompki na darmo. :gwizdanie: Przy każdej wymianie oleju komplet filtrów. To obowiązek!! U siebie taki zabieg wykonuje od 12 do 15 tyś max!!
bartez Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autko cały czas śmiga jak trzeba. Teraz znowu wymieniałem olej (po przejechaniu 15000km) i znowu wymieniłem filtr paliwa, żeby nie doszło do takich sytuacji jakie miały miejsce. Przypomniało mi się jeszcze jedna rzecz o której dowiedziałem się w ASO odnośnie oleju do mojego silnika AWX 96KW. Olej powinien byś w zakresie 506.1/507. Dotychczas kupowałem Castrol 5W-40 501/505 w zlotej bańce z czarnym korkiem. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się