Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] ATJ Montaż rur z FMIC- kilka pytań


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

zakładajta ludzie chłodniczke oleju z AWX która pasuje P&P i zajmuje to chwile

pamiętać tylko załozyć inne przewody gumowe albo od AWX ( ale nie spr. jeszcze) albo zakupić jakieś wzmocnione

bo w AWX jest trochę inne wyjście ich

chłodniczka AWX pasi spokojnie do 200KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co zapodałeś to chłodniczka od AJM/ATJ

a to chłodniczka od AWX

http://moto.allegro.pl/item913481565_audi_a4_1_9_tdi_filtr_chlodniczka_oleju_038115389c.html

widzisz róznice w wyjściach na przewody :cool1:

ja za taki zestaw w niemal fabrycznym stanie dałem 99zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zwracam honor :notworthy:

ale roznice poza ukladem niewiele

no chyba ze srednica inna

ale w sumie sam uklad wyjsc chyba roznicy nie robi poprostu przewody inaczej sie uklada[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 20:29_________________________________________________dzis dopiero wskoczylem na etke i powiec ci ze i w ATJ i w AWX chlodnica oleju wyglada tak samo

byc moze ta z AWXa jest bardziej wydajna ale dokladnie jak z mojego linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis dopiero wskoczylem na etke i powiec ci ze i w ATJ i w AWX chlodnica oleju wyglada tak samo

byc moze ta z AWXa jest bardziej wydajna ale dokladnie jak z mojego linka

obrazki w ETCE są takie same ale chłodnice inne :wink4:

AJM-028117021H

AVF, AWX-038117021B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...