Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] ATJ Montaż rur z FMIC- kilka pytań


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

siemka

jako ze ruszylem z kopyta w kwestii montazu FMICa przydala by sie mala :) pomoc

chce caly uklad z rur spawac wiadomo kolanka i proste odcinku trzeba sobie jakos wymierzyc ale teraz tak

1. jak polaczyc rure z kolek ssacym wystarczy jakas gumowa zlaczka z zaciskami na ori wejscie z kolek.

czy jest tam jakas klapa?? w etce pokazuje ze kolek jest w calosci i nie ma tam zadnej flanszy przykreconej do kolek jak w AWX

reasumujac czy polaczenie rury z kolek za pomoca zlaczki np. Samco i zaciskow wystarczy???

2. wyjscie z Turbiny na ICa jest tam waz w ksztalcie litery "S" ma on jakies konkretne zadanie ze jest w tym ksztalcie??

czytalem ze ponoc tlumi drgania przy rozruchu silnika i zastapienie go czyms innym odbija sie na dwumasie prawda czy fausz??

chce do turbiny wsadzic redukcje metalowa od adiKrakow potem redukcja Samco 37mm na 51mm i dalej rura az do ICa

tak to ma wygladac czy trzeba cos poprawic?

dzieki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie węża "eski" to także myślę jak go zastąpić, mysle o tej redukcji co ty, czyli 37mm na 51 a potem dalej prostym odcinkiem dociągnąc do rur stalowych od fmicka, albo przerobic redukjie montowana do turbo aby mialo na wyjsciu 50mm i ciagnac silikonem 51mm do fmica :gwizdanie: cos trzeba wykombinowac, cena kolanka 51 czy redukcji 37/51 taka sama, bynajmniej na re5pekcie

wiecej info o podlaczeniu fmica znjadziesz na:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t32800.0.html;highlight=fmic

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t63127.0.html;highlight=fmic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

litery "S" ma on jakies konkretne zadanie ze jest w tym ksztalcie??

tak, działa trochę jak sprężyna/amortyzator bo przecież silnik się trzęsie a dół dolotu jest nieruchomy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, działa trochę jak sprężyna/amortyzator bo przecież silnik się trzęsie a dół dolotu jest nieruchomy

myslalem zeby zostawic redukcje z turbiny na 37mm i od niej dac silikonowe kolanko z 37mm na 51mm i dalej rura to w sumie tylko kolanko i z ksztaltem S ma niewiele wspolnego ale zawsze to jakis lacznik elastyczny wiec moze da rade co myslisz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjdzie lato zmienisz zdanie no chyba że robisz sam program :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo co planujesz czyli turbo AWX, nadkole z nacięciami i program. W lato niestety bardzo odczuwało się spadek mocy... uwierz mi.

Dorzuciłem FMIC, teraz wtryski i jazda stała się piękniejsza :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadkole to jest pic na wode ,sprawdzający sie nieco przy sofcie tylko :gwizdanie: przy zmianie turbo odczujesz różnice w trasie, dwa razy tak samo nie pociągnie :naughty:

orurowanie pociagnij normalnie do seryjnych rur i też sie sprawdzi :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no coz nadkole to jakies 200 zl :) jesli rzeczywiscie sie nie sprawdzi pomyslimy nad FMIC

dla wiedzy wiec mowisz waz "S" zostawic i do niego rure z FMICa i z drugiej strony od FMICa do ori rurki z tworzywa przez jakis lacznik Samco tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, ide normalnie do aso za wyraz twarzy wołaja 90zł :evil:

kupuje jeszcze inne graty możliwe ze taka mi dali cene :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no coz nadkole to jakies 200 zl :) jesli rzeczywiscie sie nie sprawdzi pomyslimy nad FMIC

dla wiedzy wiec mowisz waz "S" zostawic i do niego rure z FMICa i z drugiej strony od FMICa do ori rurki z tworzywa przez jakis lacznik Samco tak??

dokładnie z jednej strony do weża S a z drugiej albo ciagniesz do plastikowej rury albo zostawiasz gumową koło alternatora i do niej sie wczepiasz, jeśli do plastikowej pociagniesz zrób jakies złącze elastyczne, np kolanko 45st

A jeśli wolisz nadkole to musisz numer podać bo bez numery to ręce rozłożą :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...