adam1277 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 czy testerem diagnostycznym da się zrobić logowanie bo podejrzewam ze silnik przełączył się w tryb awaryjny ,a czy inaczej testerem da się to sprawdzić ?
mstan Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam Co się takiego dzieje że podejrzewasz iż silnik chodzi w "trybie awaryjnym" .Najlepiej będzie jak sczytasz błędy. Pozdrawiam
adam1277 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 ostatnio za dużo pali a błędów niema myślałem że da się w jakiś prosty sposób sprawdzić testerem czy się nie przełączył na tryb awaryjny
mstan Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam By silnik zaczął tak pracować muszą być ku temu jakieś konkretne powody,a jak piszesz nie ma. Jest zima,gorsze warunki drogowe.Może by sie przydały jakieś wymiany filtrów itp. Sam to powinieneś wiedzieć najlepiej. Pozdrawiam
adam1277 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 z filtrami ,warunkami pogodowymi racja, tylko jedno pytanie czy jeżeli nie ma żadnych błędów czy to znaczy że na pewno silnik nie pracuje w trybie awaryjnym ,a tak na przyszłość z tym testerem jak rozpoznać że nie pracuję w normalnym trybie ,nie każdy błąd powoduje przełączenie się na inny tryb?
Nosfer Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 1) Skąd wiesz, że nie masz błędów ? 2) Dlaczego podejrzewasz tryb awaryjny (poprzez zwiększone spalanie ?) 3) Potrafisz obsługiwać VAG-a ? nie każdy błąd powoduje przełączenie się na inny tryb - nie masz błędów, więc co miałoby wprowadzić silnik w ten tryb ?
ROBERT Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Wychwycenie przez sterownik jakiś "poważnych" błędów np. z sondy lambda powoduje przejście w tryb awaryjny ... w książce napisane - tryb awaryjny - jak najszybciej udać się do ASO :gwizdanie: Vaguj, Vaguj, Vaguj....
tomasz116 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witam mam tryb awaryjny 1.9tdi oznaczenie AJM zawieszaja sie obroty przy 1100 i musze zrestartowac silnik ,dodam ze czyscilem tloczek n75 i smiga rewelacja tak samo n18 i tu jest ok.na vagu pokazuje te zawory ze sa uszkodzone jak i rownierz EGR niby ze wadliwy a gruszka od turbo bardzo pieknie chodzi ... POMOCY
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się