mrluke 0 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Hejka, jak myslicie, dlaczego przęłącza się na gaz jak ostro przyspieszam na jedynce lub dwojce ale tylko przy wyzszych obrotach.Przewod doprowadzający mam 8mm (podobno) ale jest w jedym miejscu zgiety pod katem 90stopni. Moze to to?Czy moze jakies ustawienia na kompie? silnik to 1.8T AEB Tak przy okazji, czy ten silnik AEB ma kute tloki? sorki ze nie na temat, ale nie chcialem zasmiecac nowymi tematami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 albo reduktor za słaby albo wtryski , zobacz jakie masz wtryski , do ilu KM na gar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Po pierwsze to napisz jaka masz gazownie zalozona i jakie podzespoly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Hejka, jak myslicie, dlaczego przęłącza się na gaz jak ostro przyspieszam na jedynce lub dwojce ale tylko przy wyzszych obrotach.Przewod doprowadzający mam 8mm (podobno) ale jest w jedym miejscu zgiety pod katem 90stopni. Moze to to?Czy moze jakies ustawienia na kompie? silnik to 1.8T AEB Tak przy okazji, czy ten silnik AEB ma kute tloki? sorki ze nie na temat, ale nie chcialem zasmiecac nowymi tematami. nie rozumiem. Jak to jak jedziesz na Pb i ostro dasz po zaworach to na gaz sie przełącza? Podobno są kute tłoki, ale to tylko z lektury forum wyczytałem wiec niepotwierdzone. Ja podobno mam kute tłoki i korby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 sa kute tloki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Hejka, jak myslicie, dlaczego przęłącza się na gaz jak ostro przyspieszam na jedynce lub dwojce ale tylko przy wyzszych obrotach.Przewod doprowadzający mam 8mm (podobno) ale jest w jedym miejscu zgiety pod katem 90stopni. Moze to to?Czy moze jakies ustawienia na kompie? silnik to 1.8T AEB Tak przy okazji, czy ten silnik AEB ma kute tloki? sorki ze nie na temat, ale nie chcialem zasmiecac nowymi tematami. nie rozumiem. Jak to jak jedziesz na Pb i ostro dasz po zaworach to na gaz sie przełącza? Podobno są kute tłoki, ale to tylko z lektury forum wyczytałem wiec niepotwierdzone. Ja podobno mam kute tłoki i korby ja mam dokładnie odwrotnie jak kolega napisał ( z gazu na PB) ale to wtedy gdy filtry są już do wymiany, ale żeby przy butowaniu auta z benzyny na gaz przełączało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Najlepiej wrzuć fotki instalki i wszystko będzie jasne. Jeden forumowicz już tak zrobił i teraz pewnie nie może spac spokojnie ale wie chociaż co jest grane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrluke 0 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 POMYLILEM SIE . przepraszam, mialo byc z gazu na benzyne sie sam przelacza, i to bylo juz po zalozeniu gazu, czyli prawie od razu a gazownia to BRC Sequent 24 zakladana we Wrocku w Abart. A czasem jak sie przelącza sam na gaz po osiagnieciu temp to potrafi zgasnac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 POMYLILEM SIE . przepraszam, mialo byc z gazu na benzyne sie sam przelacza, i to bylo juz po zalozeniu gazu, czyli prawie od razu a gazownia to BRC Sequent 24 zakladana we Wrocku w Abart. A czasem jak sie przelącza sam na gaz po osiagnieciu temp to potrafi zgasnac. czyli zrobili coś nie tak, jedź do nich i im powiedz że sam się na benzyne przełącza, ja mam takie objawy jak mam mocno filtry zapchne, może coś umknęło ich uwadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4rk 0 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Tak jak pisali poprzednicy może to być mało wydajny reduktor albo wtryski gazowe otwierają się na 100%. Nie ma co gdybać tylko najlepiej podłączyć pod kompa i podczas jazdy sprawdzić który parametr jest przekroczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duluki 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Hejka, jak myslicie, dlaczego przęłącza się na gaz jak ostro przyspieszam na jedynce lub dwojce ale tylko przy wyzszych obrotach.Przewod doprowadzający mam 8mm (podobno) ale jest w jedym miejscu zgiety pod katem 90stopni. Moze to to?Czy moze jakies ustawienia na kompie? silnik to 1.8T AEB Tak przy okazji, czy ten silnik AEB ma kute tloki? sorki ze nie na temat, ale nie chcialem zasmiecac nowymi tematami. nie rozumiem. Jak to jak jedziesz na Pb i ostro dasz po zaworach to na gaz sie przełącza? Podobno są kute tłoki, ale to tylko z lektury forum wyczytałem wiec niepotwierdzone. Ja podobno mam kute tłoki i korby ja mam dokładnie odwrotnie jak kolega napisał ( z gazu na PB) ale to wtedy gdy filtry są już do wymiany, ale żeby przy butowaniu auta z benzyny na gaz przełączało Też mam że przeskoczy mi z LPG na Pb nie odwrotnie a robi mi się tak jak mam ok1/4 zbiornika gazu prawdopodobnie jest za niskie ciśnienie w zbiorniku i wtedy przeskakuje na benzynkę .Mam tak przeważnie przy wyprzedzaniu ale zaraz sam przeskakuje na gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Hejka, jak myslicie, dlaczego przęłącza się na gaz jak ostro przyspieszam na jedynce lub dwojce ale tylko przy wyzszych obrotach.Przewod doprowadzający mam 8mm (podobno) ale jest w jedym miejscu zgiety pod katem 90stopni. Moze to to?Czy moze jakies ustawienia na kompie? silnik to 1.8T AEB Tak przy okazji, czy ten silnik AEB ma kute tloki? sorki ze nie na temat, ale nie chcialem zasmiecac nowymi tematami. nie rozumiem. Jak to jak jedziesz na Pb i ostro dasz po zaworach to na gaz sie przełącza? Podobno są kute tłoki, ale to tylko z lektury forum wyczytałem wiec niepotwierdzone. Ja podobno mam kute tłoki i korby ja mam dokładnie odwrotnie jak kolega napisał ( z gazu na PB) ale to wtedy gdy filtry są już do wymiany, ale żeby przy butowaniu auta z benzyny na gaz przełączało Też mam że przeskoczy mi z LPG na Pb nie odwrotnie a robi mi się tak jak mam ok1/4 zbiornika gazu prawdopodobnie jest za niskie ciśnienie w zbiorniku i wtedy przeskakuje na benzynkę .Mam tak przeważnie przy wyprzedzaniu ale zaraz sam przeskakuje na gaz Masz butlę zamontowaną do jazdy na wstecznym. Jaki masz reduktor? Może jest poprostu za mały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomektdi Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 W sterowniku jest kilka wariantów w których auto ma się samoczynnie przełączyć na benzynę. Pominiemy temperaturę, ale warto sprawdzić max obroty, mi jakiś durny gazownik ustawił 5500rpm i była d*pa, zmieniłem na 7000rpm i po problemie, ewentualnie przy ostrej jeździe może spadać ciśnienie gazu (również jest to do ustawienia), jak masz możliwość to sprawdź te ustawiania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrikos28 0 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Kolego zmień w końcu ten błąd w temacie [ALL] Przy ostrym przyspieszaniu sam przełącza się na LPG. na [ALL] Przy ostrym przyspieszaniu sam przełącza się na PB. w sumie wystarczyło użyć :szukaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otfwebd Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 proponuje podpiąc kompa ja miałem taki problem w a6 v2 2800 i tez jak depłem to włączał się beznyne dali lepszy reduktor podnieśli cisnienie i pomogło dobry fachowiec da rade powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowotczyński 0 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 W tym wypadku przyczyną przełączenia się na benzynę jest zbyt duży spadek ciśnienia gazu.Wtryskiwacze nie sądzę że biorą w tym udział.Duże spadki ciśnienia gazu podczas depnięcia mogą byc spowodowane zbyt słabym reduktorem(możliwe uszkodzenie,zabrudzenie reduktora),znieczyszczone filtry fazy lotnej,ewentualnie fazy ciekłej,duże dławienie na elektrozaworze,miedzi,multizaworze,a w skrajnych sytuacjach bardzo niskie ciśnienie gazu w zbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 mojemu koledze przelaczalo sie z lpg na pb przy 5-6 tys obrotow jezdzil do gazownikow - sprawdzali i bylo ok i .... zmienil stacje lpg i problem sie rozwiazal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się