Skocz do zawartości

d4rk

Pasjonat
  • Postów

    111
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O d4rk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia d4rk

0

Reputacja

  1. Ten czujnik w skrzynce gdzie jest komputer benzynowy to tzw. barosensor, czujnik ciśnienia barometrycznego... Różnie to nazywają. Ale w nim nic nie może cykać. No chyba że masz na myśli komputer gazowy to teraz ciężko powiedzieć co to może być. Tak jak napisał Buba, napisz co masz za instalację a najlepiej zrób zdjęcia tego sterownika i tego czujnika...
  2. To są właśnie samochody z LPG, tylko że gregor nie ma tego w opisie, a Nosb miał kiedyś mocne 1.8T z gazem.
  3. Miszka to jak będziesz na pewno dzisiaj u nas to daj mi znać wcześniej na kom. to zabiorę z soba kompa... Najlepiej jak byś dam mi znać do 16:45
  4. Taki efekt może jeszcze występować jak masz nieszczelność na przewodzie miedzy butlą a reduktorem. Przez noc zejdzie ciśnienie z przewodu i rano gdy przełącza się pierwszy raz to, najpierw wtryski gazowe muszą przepuścić powietrze bo gaz uciekł.
  5. chyba nie ma w bagażniku nigdzie k-line, z tego co pamiętam, to ori. wiązka wraz z k-line idzie do przodu samochodu.
  6. Sprawdź jeszcze chłodnicę wody, te chłodnice lubią puszczać na zakuwkach zbiorników bocznych z rdzeniem.
  7. Jeśli instalacja jest dobrze zamontowana i wyregulowana, to nie ma negatywnego wpływu na silnik. Sam osobiście znam Golf IV który na gazie zrobił ponad pół miliona kilometrów.
  8. Wracając do tematu, mogę napisać że problem został opanowany. Zostały wymienione uszczelniacze zaworowe i to pomogło.
  9. dobrze wiedziec 61l to calkowita pojemnosc? U mnie też jest taka butla gazu wchodzi 49 do 50 litrów Dokładnie 61 to tzw. pojemność brutto. Czuli ma wchodzi 80% tej pojemności. Sporawo, ja zakładałem sekwencje 2 lata temu i płaciłem 2700zł Tak ale Ty masz 4 cyl. a kolega drewno1986 ma 6 cyl. i dlatego taka różnica w cenie.
  10. Do Avanta zbiornik o rozmiarze 650x240, pojemność 61 litrów i żadnych podkładek nie robiłem.
  11. nie zapomnij o zakręceniu zaworu przy butli Jeśli wielozawór przy butli jest sprawny to nie ma potrzeby zakręcania butli.
  12. To teraz czy warto zrobić wymianę samych uszczelniaczy bez ściągania głowicy. Czy lepiej zrzucić głowice, dać do regeneracji i przy okazji zobaczyć gładzie cylindrów i ewentualnie sprawdzić pierścienie i panewki? Zastanawia mnie tylko to dlaczego nie kopci na wolnych obrotach, a tylko po przegazowaniu i to nie mocnym. Jak to wytłumaczyć?
  13. Jak by to były pierścienie to chyba by nie było kompresji takiej dobrej? A uszczelniacze od strony ssącej sprawdzałem i były suche.
  14. Dzisiaj nagrałem dwa filmiki. Pierwszy film jak samochód stał całą noc i jest odpalany na zimnym silniku. http://www.youtube.com/watch?v=62GZmvSrnao Drugi to film po przejechaniu kilku kilometrów, silnik już nagrzany do normalne temperatury pracy. Praca na wolnych obrotach przez chwilkę i oto taki efekt po przegazowaniu do 2000-2500obr/m http://www.youtube.com/watch?v=98Zksgttwak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...