Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z odpaleniem silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mi samochód odpalił i odrazu zgasł i raczej jak byłby to problem świec to musiały by paść 2szt na raz a to chyba mało możliwe co nie?[br]Dopisany: 19 Luty 2010, 20:44_________________________________________________

przy kole zamachowym.

poniżej masz drugą możliwość

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t51024.0.html;highlight=czujnik+halla

wykręciłem dzisiaj świece włożyłem ja w cewka a kolego zakręcił sinikiem i co się okazuje nie mam iskry,sprawdzane było na dwóch cewkach i świecach!

Moduł jest sprawny więc wychodzi na to że padł mi czujnik położenia wału!

Jak by ten czujnik padł to pokazało by błędy na vagu bo u mnie nie ma? Gdzie się dokładnie znajduje ten czujnik bo sprawdzałem ale coś go nie widać,jest gdzieś dobrze widoczny?najlepiej jak by ktoś miał jakaś fotke

Dodam jeszcze ze gdzieś mi płyn cieknie w okolicach tego koła zamachowego i może kapnęło na czujnik i zwarcie się robi dlatego nie ma iskry!

Opublikowano

a świeczkami dotykałeś silnika :mysli:

tu jest jeszcze jeden pomysł http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_problem_z_uruchomieniem_silnika-t29410.15.html

tak świece były dobrze wciśnięte w cewkę i przyłożone do silnika tak jak się to sprawdza się sprawdzało w motorze za młodych lat :>

lecz iskry nie było więc wydaje mi się ze czujnik jest walnięty i nie podaje sygnału do modułu

Opublikowano

czujnik halla masz w głowicy, a czujnik położenia wału na wysokości koła zamachowego a wygląda tak

f_0CJ.jpg

Opublikowano

a jest jakaś możliwość sprawdzić ten czujnik czy działa?

Jak by padł czujnik halla to tez by auto nie odpalało?

trochę dziwna sprawa że żadnych błędów nie mam może rzeczywiście komputer mi padł?

ale jak odłączam akumulator to błąd się pojawia! sprawdzę jeszcze dzisiaj iskrę na wszystkich cewkach i zobaczę czy będzie

Opublikowano

sprawdź jeszcze napięcie na aku

Opublikowano

sprawdź jeszcze napięcie na aku

od aku też mogło by nie być iskry? wczoraj go naładowałem i kręci bardzo dobrze! tez dziwne żeby w przeciągu 3-4 godzin padł tym bardziej ze nie miałem z nim problemu

Opublikowano

jeśli jest za małe napięcie też nie zapali

Opublikowano

jeśli jest za małe napięcie też nie zapali

no ale iskra by chyba był? na vagu pokazywało mi przy odpalonym zapłonie 12,5V [br]Dopisany: 21 Luty 2010, 16:40_________________________________________________sprawdzałem iskre na wszyskich cewkach i mam tylko na jednej więc prawdopodobnie poszedł komputer!

już go zamówiłem na allegro za 100zl więc nie jest zle jak zamontuje to napisze czy wszystko będzie dobrze!

wystarczy przełożyć komputer i będzie wszystko dobrze czy trzeba go jakoś zaadoptować?

Opublikowano

Trzeba zaadoptować. I okaże się, że na nowym może być tak samo.

Opublikowano

Trzeba zaadoptować. I okaże się, że na nowym może być tak samo.

A jak się adoptuje taki komputer?

Czemu twierdzisz że będzie tak samo?

Ja nie widziałem innej możliwości jak komputer bo gdyby padł czujnik to by wcale iskry nie było i vag by coś pokazał! iskra była tylko na pierwszym cylindrze i na ostatnim była co któreś kręcenie a na 2,3 nie było wcale więc wygląda na to że coś w kompie poszło i wariuje! kiedyś miałem taka sama sytuacje w innym aucie i tez komputer był padnięty [br]Dopisany: 22 Luty 2010, 14:11_________________________________________________dzisiaj przyszedł mi drugi komputer i go podłączyłem! pożniej podpiełm auto po vaga zobaczyć czy wywaliło błędy no i coś tam było ale po wykasowaniu zostaje tylko błąd ze immobilaizer blokuje silnik!

jak ma to teraz wykasować jak ja nie posiadam w samochodzie immobilaizera?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...