Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Pytanie o PARKTRONIK


rafcisz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,nie dawno zakupiłem Audi A4 2,0TDI 140KM 2005rok.Wszystko jest ok tylko nie pokoi mnie parktronik,jak włączam wsteczny bieg jest piszczenie przez o koło 5 sekund i jest cisza.Gdy podjerzdzam tyłem pod zamknięte drzwi garażowe nic nie słychać,żadnego znaku że zbliżam się do przeszkody.Nie raz na parkingu jak cofałem i włączałem wsteczny bieg to nie było tego sygnału piszczenia,ale podczas cofania zaczeło mi piszczeć że zbliżam się do przeszkody.Proszę o pomoc w tej sprawie,może PARKTRONIK gdzieś się włącza tylko ja o tym nie wiem?może napisze mi ktoś kto posiada takie użądzenie kiedy to działa i na jakiej zasadzie.bo to jest moje pierwsze autko z takim użądzeniem i nie mam bladego pojęcia o co tam chodzi.

Z góry dziękuje za pomoc :decayed:

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

załącza sie automatycznie po wrzuceniu wstecznego biegu. Weź kolegę, noga na hamulcu, wrzuć wsteczny, a kolega niech stanie z boku na wysokości tylnegi koła i przybliża rękę do poszczególnych czujników. Podejrzewam, że albo któreś czujniki walnięte, albo coś nie łączy na kablach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszczenie ciagle oznacza uszkodzony jeden z czujnikow. Podlacz VAGa i naiprawdopodobniej poda Ci blad czujnika. Rozwiazanie wymiana czujnika 60-100 PLN na allegro.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

......Weź kolegę, noga na hamulcu, wrzuć wsteczny, a kolega niech stanie z boku na wysokości tylnegi koła i przybliża rękę do poszczególnych czujników.......

Kolego przeprowadziłem ten test i nie dał to rezultatu,chyba będę miał do wymiany wszystkie czujniki bo żaden się nie odzywał :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

......Weź kolegę, noga na hamulcu, wrzuć wsteczny, a kolega niech stanie z boku na wysokości tylnegi koła i przybliża rękę do poszczególnych czujników.......

Kolego przeprowadziłem ten test i nie dał to rezultatu,chyba będę miał do wymiany wszystkie czujniki bo żaden się nie odzywał :confused4:

Wystarczy ze jeden kuleje to cały system nie działa wiec podłaczaj vaga i sprawdzaj która strona padła wymieniasz i wraca parktronik do łask :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołącze się do problemu bo mam to samo

załanczam wsteczny długi pikanie i cisza.....

w standardzie powinien być sygnał 1 sekundowy i przy zbliżeniu się do przeszkody pipanie im bliżej tym sygnał staje się ciągły

zademonstruje pip. pip .pip. pip. :polew: :polew: :polew:

taki żarcik każdy kto ma to wie o co chodzi

mi się tak teraz po zimie stało podejżewam że sprawką będzie sól która się tam dostała

bo raz jest wszystko ok jak jest sucho a jak tylko zmocze samochód szlak trafia czyjnik cofania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucać wsteczny, postawić kumpla z tyłu i sprawdzać - któryś z czujników leży i kwiczy

cierpliwie i powoli - wszystko się znajdzie

jak nie będzie szło - na vag-ę go

zdrowaś

k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucać wsteczny, postawić kumpla z tyłu i sprawdzać - któryś z czujników leży i kwiczy

cierpliwie i powoli - wszystko się znajdzie

jak nie będzie szło - na vag-ę go

zdrowaś

k.

nie wiem czy ci wiadomo ale jak ci jeden czujnik klęknie to cały tył szlak trafia więc zapomnij że tak sprawdzisz padnięty czujnik only vag ci zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany podpinać sie pod vaga i sprawdzać który jest uszkodzony, po numerku vin dojsć jaki numer pasuje, bądź spisać z samego czujnika i na alegro

http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=50744&from_showcat=1&string=parktronik+audi

Ich wymiana to 5min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ich wymiana to 5min

:shocked: :shocked: :shocked:

zdradź mi ziomek jak wymienić czujnik w 5 minut

:mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

przecież do tego trzeba zdjąć zderzak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ich wymiana to 5min

:shocked: :shocked: :shocked:

zdradź mi ziomek jak wymienić czujnik w 5 minut

:mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

przecież do tego trzeba zdjąć zderzak

nie wiem jak w b7 ale w b5 wystarczy ze wjedziesz na kanał i zerkniesz okiem idzie go normalnie na wycisk wyjąć odłaczyć kabelek i tyle, nie trzeba zdejmować zderzaka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ich wymiana to 5min

:shocked: :shocked: :shocked:

zdradź mi ziomek jak wymienić czujnik w 5 minut

:mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

przecież do tego trzeba zdjąć zderzak

nie wiem jak w b7 ale w b5 wystarczy ze wjedziesz na kanał i zerkniesz okiem idzie go normalnie na wycisk wyjąć odłaczyć kabelek i tyle, nie trzeba zdejmować zderzaka :decayed:

no właśnie

tylko z moimi łapami to raczej tam nie wejde

więc pewnie mnie będzie czekałą okrężna droga czyli zrzutka zderzaka :shocked: :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no u ciebie bedzie trzeba ściagać zderzak :confused4: w B5 parktornik masz w dokładce zderzaka czyli nisko bardzo wiec nie ma problemu z dostaniem sie do niego, a u Ciebie jest on na wysokości chyba belki juz wiec dostęp na maxa utrudniony :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no u ciebie bedzie trzeba ściagać zderzak :confused4: w B5 parktornik masz w dokładce zderzaka czyli nisko bardzo wiec nie ma problemu z dostaniem sie do niego, a u Ciebie jest on na wysokości chyba belki juz wiec dostęp na maxa utrudniony :disgust:

dokładnie i d*pa blada

a tak z ciekawości jakie miałeś objawy niedziałającego czujnika cofania

vag ci pomógł

czy jak tu piszą z pomocą kolegi styłu stoi i robi za przeszkodę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy jak kazdy, wrzucam wsteczny ciały pisk i po chwili wyłacza sie całkiem(czasem ciagle piszaczał) metoda sprawdzania z tyłu nie działa bo jak sie sypnie to jeden ciagle cos widzi tak jak na odległosć minimalna czyli piszczy stałym dzwiekiem, ale o innej częstotliwosci dzwieku, jedyny sposób sprawdzenia to podpiecie sie pod vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy jak kazdy, wrzucam wsteczny ciały pisk i po chwili wyłacza sie całkiem(czasem ciagle piszaczał) metoda sprawdzania z tyłu nie działa bo jak sie sypnie to jeden ciagle cos widzi tak jak na odległosć minimalna czyli piszczy stałym dzwiekiem, ale o innej częstotliwosci dzwieku, jedyny sposób sprawdzenia to podpiecie sie pod vaga

u mnie jest tak że czasem działa , i właśnie nie wiem czy to wina np soli na stykach czy któryś już klęka

jak ci się wydaje jak np stoi czałą noc w garażu i rano z niego wyjeżdzam jest ok potem jak już drugi raz chce gdzieś cofnąć d*pa (oczywiście wcześniej jest sygnał ok 5 sek i już wiadomo że nie działa )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co ja też tak miałem raz działał raz nie, najczęsciej po deszczu, myjce w ogóle przestawał działać, az wkońcu sypnał sie całkiem i piszczał non stop, wiec myśle ze u ciebie to początek :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bardzo prosty sposób sprawdzisz ktory czujnik jest uszkodzony bez vaga! Ja usiebie to testowałem!! Włącz wsteczny oczywiscie na zapłonie ale nie zapalonym silniku i przykładaj ucho do kazdego czujnika,jak działaja to beda pulsowac,bedzie to nawet odczuwalne przykładajac palec,ale ucho jest pewniejsze.U mnie tak było i okazał sie jeden czujnik z przodu walniety.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...