Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Opinie o 1.9 TDi AJM i pompowtryskiwaczach


EnDrIu`

Rekomendowane odpowiedzi

jeżdząc w trybie miejskim na niedogrzanym silniku (do roboty 10km) w temperaturze minusowej też mieszczę sie w 6l.

wymien termostat i spalanie tez wzrosnie na fisie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do AJM- osobiście jestem bardzo zadowolony z tego silnika. Świetnie pracuje a z tiptronikiem zgrywa sie idealnie. Co do mojego spalania w mieście 7,5 (na tąchwile). Przypuszczam że latem zrobie jeszcze lepszy wynik. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak niektórzy mają tak małe spalanie, może seryjny mniej pali i miasto to nie zawsze to samo bo ja w Warszawie codziennie w obie strony stoję w korkach więc to co innego niż jazda miejska.

Rekordowo na trasie spalił 5l ale w nocy i jazda w 100% emerycka a tak to trasa 6,7 miasto 7,5 w zimę literek więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymien termostat i spalanie tez wzrosnie na fisie :P

na niedogrzanym - chodziło mi o to, że w trakcie jazdy silnik nie zdąży złapać jeszcze temp.90c. Termostat jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie skonczmy gadać o spalaniu, wiadomo, ze kazdy inaczej jezdzi i w korkach jeden stoi 15 min. drugi godzine.

Czy jak climatronic pokazuje 70C to juz mozna autem jezdzic w przedziale 2-3 tys obr. czy czekac az jeszcze sie dogrzeje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy AJM walczyłem długi czas by w miescie zejsc do 6 litrów nie jest to w moim przypadku realne dlatego w miescie jak sie nagrzeje nie oszczedzam go spalanie 8,5 litra , w trasie do 140 mieszcze sie w 6l , nie ma co oszczedzac tego silnika i jezdzic jak emeryta , kupujac auto trzeba wiedziec na co sie pisze , dlatego jak ktos preferuje delikatna jazde to proponuje zmienic samochod na Matiza by potem nie sluchac ze samochod jest **** bo turbo sie zapieklo pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie skonczmy gadać o spalaniu, wiadomo, ze kazdy inaczej jezdzi i w korkach jeden stoi 15 min. drugi godzine.

Czy jak climatronic pokazuje 70C to juz mozna autem jezdzic w przedziale 2-3 tys obr. czy czekac az jeszcze sie dogrzeje?

Popieram, każdy ma inną trasę, korki, światła itp. Najlepiej jak na kanale 51 na klimatroniku będziesz miał 90C. Wtedy możesz dać ognia.

Koledzy AJM walczyłem długi czas by w miescie zejsc do 6 litrów nie jest to w moim przypadku realne dlatego w miescie jak sie nagrzeje nie oszczedzam go spalanie 8,5 litra , w trasie do 140 mieszcze sie w 6l , nie ma co oszczedzac tego silnika i jezdzic jak emeryta , kupujac auto trzeba wiedziec na co sie pisze , dlatego jak ktos preferuje delikatna jazde to proponuje zmienic samochod na Matiza by potem nie sluchac ze samochod jest **** bo turbo sie zapieklo pzdr

PS. Nie jeden na forum co jeździ nawet dynamicznie pisał o zapieczonych kierownicach turbo. Także nie ma co tu pisać o PSJ i tym podobnych (no może po PSJ szybciej się zapieką) po prostu ten typ turbin tak ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram, każdy ma inną trasę, korki, światła itp. Najlepiej jak na kanale 51 na klimatroniku będziesz miał 90C. Wtedy możesz dać ognia.

toś mu rade dobrą dał.. jak masz tak radzić to lepiej nic nie pisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pioteres nie wiem o co Ci chodzi - kolega pytał czy może jeździc w przedziale 2-3tys/obr przy 70c. dla mnie chodziło, że jak jest jeszcze 70c to najlepiej nie przekraczać 2tys./obr,jak temp dojdzie do 90c można śmiało przycisnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pioteres nie wiem o co Ci chodzi - kolega pytał czy może jeździc w przedziale 2-3tys/obr przy 70c. dla mnie chodziło, że jak jest jeszcze 70c to najlepiej nie przekraczać 2tys./obr,jak temp dojdzie do 90c można śmiało przycisnąć

Pewnie chodziło mu, ze zamiast na kanale 51 to na 49 sprawdza sie temp. :tongue4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tak ale u mnie (u was pewnie też) na kanale 49 jest temp. cieczy chłodzącej a na 51 temp. silnika, chyba że się mylę także jak coś proszę o poprawkę. Wobec tego do którego kanału na klimatroniku należy się odnieść jeśli chodzi o jazdę do ok.2tys/obr. do momentu złapania temp. roboczej 90c?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klimatroniku należy się odnieść jeśli chodzi o jazdę do ok.2tys/obr. do momentu złapania temp. roboczej 90c?

:wallbash: nie możecie po prostu jeździć normalnie? ruszy się temp to jedź jak chcesz, może nie od razu pod czerwone ale bez jaj....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszmy może na temat bo mod zamknie ;( i kolega zamiast pomocy to sie dowie jakie to kłótliwe towarzystwo na tym forum.

U mnie poza plecionką nic nie padło - odpukać - leję dobre paliwo, nie oszczędzam na olejach, filtrach itd. bo potem to się mści. Ogólnie autko super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też nic nie padło a autem pomykam już 18 miesiecy

tylko wsadziłem 50% wartosci auta w mody :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też nic nie padło a autem pomykam już 18 miesiecy

tylko wsadziłem 50% wartosci auta w mody :polew: :polew:

pasja kosztuje :decayed: ale trzeba swirowac zeby nie zwariowac :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko wsadziłem 50% wartosci auta w mody

liczysz to? ja wolę nie :decayed:

pasja kosztuje ale trzeba swirowac zeby nie zwariowac

:kox::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...