ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Na całkowicie zimnym silniku wskazówka temp. we wskaźniku przyrządów wskazuje 90oC ?
A4-Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Na całkowicie zimnym silniku wskazówka temp. we wskaźniku przyrządów wskazuje 90oC ? tak :gwizdanie: a na w pełni rozgrzanym wychodzi za 120 a chłodziwo sie nie gotuje
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 no to jak zostało powiedziane wcześniej - masz uszkodzony wskaźnik temp.
A4-Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 no to jak zostało powiedziane wcześniej - masz uszkodzony wskaźnik temp. no dobra ale samego wskaźnika nie wymienie musze całe zegary kołować. Ja mam zwykłe zegary bez Fisu i dodatkowych wskaźników (VDO)
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 no to jak zostało powiedziane wcześniej - masz uszkodzony wskaźnik temp. no dobra ale samego wskaźnika nie wymienie musze całe zegary kołować. Ja mam zwykłe zegary bez Fisu i dodatkowych wskaźników (VDO) No musiałbyś zapytać jakiegoś magika czy da radę sam wskaźnik wymienić , z drugiej strony wymienić może by się dało ale raczej ciężko było by go dostać Może da się go naprawić , jutro zadzwonię do mojego kumpla który "ogarnia" takie tematy i zapytam czy da się to jakoś naprawić
A4-Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 no to jak zostało powiedziane wcześniej - masz uszkodzony wskaźnik temp. no dobra ale samego wskaźnika nie wymienie musze całe zegary kołować. Ja mam zwykłe zegary bez Fisu i dodatkowych wskaźników (VDO) No musiałbyś zapytać jakiegoś magika czy da radę sam wskaźnik wymienić , z drugiej strony wymienić może by się dało ale raczej ciężko było by go dostać Może da się go naprawić , jutro zadzwonię do mojego kumpla który "ogarnia" takie tematy i zapytam czy da się to jakoś naprawić Właśnie myślałem czy jakiś elektronik to by zrobił. No byłbym wdzięczny jakby udało Ci się coś załatwić bo nie uśmiecha mi się zegarów kupować.
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Właśnie myślałem czy jakiś elektronik to by zrobił. No byłbym wdzięczny jakby udało Ci się coś załatwić bo nie uśmiecha mi się zegarów kupować. Jutro zapytam i dam Ci znać , jesteś z Gliwic więc mógłbyś nawet do niego podjechać jakby co
A4-Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Właśnie myślałem czy jakiś elektronik to by zrobił. No byłbym wdzięczny jakby udało Ci się coś załatwić bo nie uśmiecha mi się zegarów kupować. Jutro zapytam i dam Ci znać , jesteś z Gliwic więc mógłbyś nawet do niego podjechać jakby co No ok Dzięki [br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 21:42_________________________________________________Chce to zrobić w miare szybko bo na 12 lutego mam przegląd do zrobienia
ROBERT Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Dziś dzwoniłem do kumpla jak wczoraj obiecałem i gadał , że znalazł by ze dwa takie liczniki na części i może ( a raczej na pewno ) dało by się z tego "wystrugać" wskaźnik temp. , także jak co to pisz na PW to dam Ci namiary na niego
A4-Tomek Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Teraz kurde nie wiem czy lepiej kupić sprawne używane zegary czy zegary na części i dać do zrobienia elektronikowi (na szczęście diagnosta na przeglądzie nie zwrócił uwagi na wskazówke za 120 stopni )
arczi900819 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Jeśli to jest na pewno wina zegarów to kupuj drugie, nie jest to aż tak wielki koszt a nie wiadomo czy "przeszczep się przyjmie" A jak kiedyś byś dorwał zegary z jakiegoś rozbitka lub czegoś podobnego (nie działające) to można się pobawić i jak wyjdzie i będzie działało to albo zostawisz na zapas albo sprzedasz
A4-Tomek Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Jeśli to jest na pewno wina zegarów to kupuj drugie, nie jest to aż tak wielki koszt a nie wiadomo czy "przeszczep się przyjmie" A jak kiedyś byś dorwał zegary z jakiegoś rozbitka lub czegoś podobnego (nie działające) to można się pobawić i jak wyjdzie i będzie działało to albo zostawisz na zapas albo sprzedasz Jak widzisz tak stwierdził robert. bo na Vagu na w pełni rozgrzanym silniku temp. na G2 i G62 jest praktycznie identyczna a na zegarach mam wskazówke za 120 :gwizdanie:
_saperek_ Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam. jestem posiadaczem a4 b6 130km od kilku dni. zauważyłem pewien problem. otóż wskaźnik temp. w moim samochodzie nie pokazuję więcej niż 70st, ba nawet odnoszę wrażenie że ma ok60st. Wiem że są teraz mrozy ale nawet jak nie było takich wielkich temp. nie szła pow. 70. Miałem passka b5 1.9 i tam nawet w wielkie mrozy było te 90st. Odnoszę też wrażenie, że autko więcej pali... aa i w korkach też się nie łapie więcej niż 70st. Moje pytanie brzmi czy to jest normalne i tak może być czy to jest wina termostatu?
steve69 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 ... Moje pytanie brzmi czy to jest normalne i tak może być czy to jest wina termostatu? To nie jest normalne. Owszem, przy obecnych temperaturach silnik może się nagrzewać trochę dłużej, ale te 90°C powinien w końcu złapać i trzymać. Czyli u ciebie do sprawdzenia termostat i czujnik podwójny temperatury płynu chłodzącego G2/G62. -- Pozdrawiam. Sławek
A4-Tomek Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam. jestem posiadaczem a4 b6 130km od kilku dni. zauważyłem pewien problem. otóż wskaźnik temp. w moim samochodzie nie pokazuję więcej niż 70st, ba nawet odnoszę wrażenie że ma ok60st. Wiem że są teraz mrozy ale nawet jak nie było takich wielkich temp. nie szła pow. 70. Miałem passka b5 1.9 i tam nawet w wielkie mrozy było te 90st. Odnoszę też wrażenie, że autko więcej pali... aa i w korkach też się nie łapie więcej niż 70st. Moje pytanie brzmi czy to jest normalne i tak może być czy to jest wina termostatu? Też tak miałem na początku jak kupiłem swoje A4 tyle że mam B5 i wtedy pomogła wymiana termostatu bo też się nie dogrzewał silnik (ok70 stopni cały czas) więc uważam na 90% że też termostat ale jak napisał kolega sprawdź wskazania na G2 i G62 bo to by znacznie uprościło sprawe
_saperek_ Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Więc tak panowie, wymieniłem termostacik i wszystko jest ok samochodzi trzyma cały czas, temperaturę 90st. nawet w mrozy, fakt grzeje się dłużej ale jak się juz nagrzeje to temperature trzymaaaaaaa i puścić nie chce:D Swoją, drogą dla posiadaczy audi w okolicach warszawy mam dobrego mechanika, chłopak ma profesjonalny warsztat i bardzo długo pracował w Rowińskim w Powsinie. O naszych autkach wie wszystko, bo odebrał większośc szkoleń od AUDI gdyby ktoś chciał to moge udostępnić kontakt. Warsztat znajduje się w Piasecznie blisko VW Pozdrawiam
A4-Tomek Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Więc tak panowie, wymieniłem termostacik i wszystko jest ok samochodzi trzyma cały czas, temperaturę 90st. nawet w mrozy, fakt grzeje się dłużej ale jak się juz nagrzeje to temperature trzymaaaaaaa i puścić nie chce:D Swoją, drogą dla posiadaczy audi w okolicach warszawy mam dobrego mechanika, chłopak ma profesjonalny warsztat i bardzo długo pracował w Rowińskim w Powsinie. O naszych autkach wie wszystko, bo odebrał większośc szkoleń od AUDI gdyby ktoś chciał to moge udostępnić kontakt. Warsztat znajduje się w Piasecznie blisko VW Pozdrawiam No widzisz :> z tego co dawno zauważyłem to zwykle jest tak że jak silnik sie nie dogrzewa nawet po dłuższej jeździe to termostat do wymiany i każdy potwierdzi to co napisałem Ja musze uporać się ze swoim problemem z temperaturą ale obstawiam zegary bo na vagu pokazuje jak pisałem wcześniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się