Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Temperatura pracy silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na całkowicie zimnym silniku wskazówka temp. we wskaźniku przyrządów wskazuje 90oC ? :mysli:

Opublikowano

Na całkowicie zimnym silniku wskazówka temp. we wskaźniku przyrządów wskazuje 90oC ? :mysli:

tak :gwizdanie: a na w pełni rozgrzanym wychodzi za 120 a chłodziwo sie nie gotuje

Opublikowano

no to jak zostało powiedziane wcześniej - masz uszkodzony wskaźnik temp. :confused4:

Opublikowano

no to jak zostało powiedziane wcześniej - masz uszkodzony wskaźnik temp. :confused4:

no dobra ale samego wskaźnika nie wymienie :confused4: musze całe zegary kołować. Ja mam zwykłe zegary bez Fisu i dodatkowych wskaźników (VDO)

Opublikowano

no to jak zostało powiedziane wcześniej - masz uszkodzony wskaźnik temp. :confused4:

no dobra ale samego wskaźnika nie wymienie :confused4: musze całe zegary kołować. Ja mam zwykłe zegary bez Fisu i dodatkowych wskaźników (VDO)

No musiałbyś zapytać jakiegoś magika czy da radę sam wskaźnik wymienić , z drugiej strony wymienić może by się dało ale raczej ciężko było by go dostać :confused4: Może da się go naprawić , jutro zadzwonię do mojego kumpla który "ogarnia" takie tematy i zapytam czy da się to jakoś naprawić :wink4:

Opublikowano

no to jak zostało powiedziane wcześniej - masz uszkodzony wskaźnik temp. :confused4:

no dobra ale samego wskaźnika nie wymienie :confused4: musze całe zegary kołować. Ja mam zwykłe zegary bez Fisu i dodatkowych wskaźników (VDO)

No musiałbyś zapytać jakiegoś magika czy da radę sam wskaźnik wymienić , z drugiej strony wymienić może by się dało ale raczej ciężko było by go dostać :confused4: Może da się go naprawić , jutro zadzwonię do mojego kumpla który "ogarnia" takie tematy i zapytam czy da się to jakoś naprawić :wink4:

Właśnie myślałem czy jakiś elektronik to by zrobił. No byłbym wdzięczny jakby udało Ci się coś załatwić bo nie uśmiecha mi się zegarów kupować.

Opublikowano

Właśnie myślałem czy jakiś elektronik to by zrobił. No byłbym wdzięczny jakby udało Ci się coś załatwić bo nie uśmiecha mi się zegarów kupować.

Jutro zapytam i dam Ci znać , jesteś z Gliwic więc mógłbyś nawet do niego podjechać jakby co :wink4:

Opublikowano

Właśnie myślałem czy jakiś elektronik to by zrobił. No byłbym wdzięczny jakby udało Ci się coś załatwić bo nie uśmiecha mi się zegarów kupować.

Jutro zapytam i dam Ci znać , jesteś z Gliwic więc mógłbyś nawet do niego podjechać jakby co :wink4:

No ok :good: Dzięki :hi:[br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 21:42_________________________________________________Chce to zrobić w miare szybko bo na 12 lutego mam przegląd do zrobienia :tongue4:

Opublikowano

Dziś dzwoniłem do kumpla jak wczoraj obiecałem i gadał , że znalazł by ze dwa takie liczniki na części i może ( a raczej na pewno ) dało by się z tego "wystrugać" wskaźnik temp. , także jak co to pisz na PW to dam Ci namiary na niego

Opublikowano

Teraz kurde nie wiem czy lepiej kupić sprawne używane zegary czy zegary na części i dać do zrobienia elektronikowi (na szczęście diagnosta na przeglądzie nie zwrócił uwagi na wskazówke za 120 stopni :tongue4:)

Opublikowano

Jeśli to jest na pewno wina zegarów to kupuj drugie, nie jest to aż tak wielki koszt a nie wiadomo czy "przeszczep się przyjmie" A jak kiedyś byś dorwał zegary z jakiegoś rozbitka lub czegoś podobnego (nie działające) to można się pobawić i jak wyjdzie i będzie działało to albo zostawisz na zapas :decayed: albo sprzedasz

Opublikowano

Jeśli to jest na pewno wina zegarów to kupuj drugie, nie jest to aż tak wielki koszt a nie wiadomo czy "przeszczep się przyjmie" A jak kiedyś byś dorwał zegary z jakiegoś rozbitka lub czegoś podobnego (nie działające) to można się pobawić i jak wyjdzie i będzie działało to albo zostawisz na zapas :decayed: albo sprzedasz

Jak widzisz tak stwierdził robert. bo na Vagu na w pełni rozgrzanym silniku temp. na G2 i G62 jest praktycznie identyczna a na zegarach mam wskazówke za 120 :gwizdanie:

Opublikowano

Witam.

jestem posiadaczem a4 b6 130km od kilku dni. zauważyłem pewien problem. otóż wskaźnik temp. w moim samochodzie nie pokazuję więcej niż 70st, ba nawet odnoszę wrażenie że ma ok60st. Wiem że są teraz mrozy ale nawet jak nie było takich wielkich temp. nie szła pow. 70. Miałem passka b5 1.9 i tam nawet w wielkie mrozy było te 90st. Odnoszę też wrażenie, że autko więcej pali... aa i w korkach też się nie łapie więcej niż 70st.

Moje pytanie brzmi czy to jest normalne i tak może być czy to jest wina termostatu?

Opublikowano

... Moje pytanie brzmi czy to jest normalne i tak może być czy to jest wina termostatu?

To nie jest normalne. Owszem, przy obecnych temperaturach silnik może się nagrzewać trochę dłużej, ale te 90°C powinien w końcu złapać i trzymać.

Czyli u ciebie do sprawdzenia termostat i czujnik podwójny temperatury płynu chłodzącego G2/G62.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Witam.

jestem posiadaczem a4 b6 130km od kilku dni. zauważyłem pewien problem. otóż wskaźnik temp. w moim samochodzie nie pokazuję więcej niż 70st, ba nawet odnoszę wrażenie że ma ok60st. Wiem że są teraz mrozy ale nawet jak nie było takich wielkich temp. nie szła pow. 70. Miałem passka b5 1.9 i tam nawet w wielkie mrozy było te 90st. Odnoszę też wrażenie, że autko więcej pali... aa i w korkach też się nie łapie więcej niż 70st.

Moje pytanie brzmi czy to jest normalne i tak może być czy to jest wina termostatu?

Też tak miałem na początku jak kupiłem swoje A4 tyle że mam B5 i wtedy pomogła wymiana termostatu bo też się nie dogrzewał silnik (ok70 stopni cały czas) więc uważam na 90% że też termostat ale jak napisał kolega sprawdź wskazania na G2 i G62 bo to by znacznie uprościło sprawe :wink4:

Opublikowano

Więc tak panowie, wymieniłem termostacik i wszystko jest ok samochodzi trzyma cały czas, temperaturę 90st. nawet w mrozy, fakt grzeje się dłużej ale jak się juz nagrzeje to temperature trzymaaaaaaa i puścić nie chce:D

Swoją, drogą dla posiadaczy audi w okolicach warszawy mam dobrego mechanika, chłopak ma profesjonalny warsztat i bardzo długo pracował w Rowińskim w Powsinie. O naszych autkach wie wszystko, bo odebrał większośc szkoleń od AUDI gdyby ktoś chciał to moge udostępnić kontakt.

Warsztat znajduje się w Piasecznie blisko VW

Pozdrawiam

Opublikowano

Więc tak panowie, wymieniłem termostacik i wszystko jest ok samochodzi trzyma cały czas, temperaturę 90st. nawet w mrozy, fakt grzeje się dłużej ale jak się juz nagrzeje to temperature trzymaaaaaaa i puścić nie chce:D

Swoją, drogą dla posiadaczy audi w okolicach warszawy mam dobrego mechanika, chłopak ma profesjonalny warsztat i bardzo długo pracował w Rowińskim w Powsinie. O naszych autkach wie wszystko, bo odebrał większośc szkoleń od AUDI gdyby ktoś chciał to moge udostępnić kontakt.

Warsztat znajduje się w Piasecznie blisko VW

Pozdrawiam

No widzisz :> z tego co dawno zauważyłem to zwykle jest tak że jak silnik sie nie dogrzewa nawet po dłuższej jeździe to termostat do wymiany i każdy potwierdzi to co napisałem

Ja musze uporać się ze swoim problemem z temperaturą ale obstawiam zegary :tongue4: bo na vagu pokazuje jak pisałem wcześniej :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...