leoncjo Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam Postanowiłem zmienić zegary na taki z dwoma dodatkowymi wskaźnikami, niestety sprawa nie wygląda za dobrze. Stare są VDO, zakupione UKN-SI z angola (oba zegary są starego typu, patrząc po zegarku). Zwracam się z prośbą o pomoc w kilku szczegółach jakie pojawiły się i jeszcze nie wiem jak je rozwiązać. Na starych zegarach wszystko działa, a oto problemy: 1. Nie mogę zmienić kodowaniem jednostek na wyswietlaczu, koduje na 00140 ale ciągle są mile, jak robie test wyświetlacza VAG-iem to zapala sie kmiles więc opcja jest 2. Po podłączeniu nowych nie zaświeca sie kontrolka poduch, okazuje się że w starych kabelek (wg rozpiski załączonej na forum) idzie do pinu 9 niebieskiej kostki, w nowozakupionych pin 9 jest wolny, a kabelek o tym samym kolorze idzie do pinu 12 (zegary kupiłem z wtyczkami). niby oba są od poduch ale pin 9 opisany na forum jest sygnałem bezpiśrednim, a 12 sygnałem zwrotnym. Może ktoś opisać sygnał idący z modułu poduch do zegarów....zauważyłem, że w starych kontrolka gaśnie po podaniu masy na pin 12, w nowych zapala się po podaniu masy na pin 9. Niby odwrotnie ale po pżełożeniu zgodnie z wtyczkami kontrolka powinna ciągle świecić a tu zonk... 3. W nowych zegarach nie działa buzzer, testowane VAG-iem 3. Cyferblaty prędkościomierza w UKN-SI mają śrubki.... Proszę o wszelkie sugestie, daję słowo, że jak wszystko ruszy cały opis ładuję do działu "zrób to sam".
carlos666 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 porównaj roczniki produkcji zegarów. Zrób fotki blatów obrotomierza, to wiele wyjasni.
_Solar_ Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 co do buzera pewnie wysiadł i trzeba go wymienić http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t72679.0.html;highlight=brz%C4%99czyk
jarek3251 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 co do kodowania to nie da rady chyba ze zegary po lifcie przedliforwe tylko pamiec empromu trzeba zmieniać co do tarczy to od vdo bedzie pasowała po przeróbkach bedziesz musział zrobić w tych od vdo dziurki i podejda ja tak robiłem bo byłem w identycznej sytuacji jak ty tylko ze u mnie vdo były martwe juz aha i vdo jak i uk-nsi musza być skalowanie tak samo czyli albo oba do 220km/h albo do 260km/h bo inaczej beda kłamać[br]Dopisany: 20 Luty 2010, 20:10_________________________________________________aha i jeszcze jedno jesli ci poduchy nie graja to pewnie masz uk-nsi na diodach podswietlane to wtedy sprawdz tez czy ci dobrze wskaznik paliwa działa miałem takie i mi przekłamywał. poduchy tez mi swieciły ale tego nie robiłem bo zmieniłem na uk-nsi z zarówkami podswietlane
leoncjo Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam po krótkiej przerwie... Walczyłem całą sobotę z tymi zegarami i niestety nic z tego nie będzie. Zegary idą do zwrotu. Po zamontowaniu tych zegarów pojawił się błąd na klimatroniku, na kanale 49 pokazywało mi temp -60 stopni, na kanale 0 błąd 50.3. Nie poddaje się i szukam zegarów VDO z auta które miało klimatronik.
jarek3251 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 mam na podmiane uk-nsi jestem z pod łukowa padnij to sobie je sprawdzisz jak beda działały to ci sprzedam jak nie to stracisz tylko 5l paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się