danielw83 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 wiatam.mam pytanie mieszkam w usa a tutaj nikt nic nie wie.mam 05 a4 2.0tfsi i wedlug ksiazki rozrzad sie robi na 75tys mil a wedlug strony audi niby na 115 tys mil(170 tys km) ??? czy to prawda.z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 wymiana co 100000 km ale to i tak sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
login642 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 ja mam silnik 2.0 tylko że starszy i serwis zaleca wymiane co 180000 ale mówią że rozrząd się powinno robić co 80-100tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garmin 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ja też się dołączę do pytających.Serwis mnie poinformował że przy 120000 tys/km.Ale...............? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielw83 0 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 kazdy mowi co innego, sprawdzcie w tym linku n asamym dole wedlug tego jest napisane 110 tys mil 2.0 tfsi tylko,co wy na to czekam na uwagi http://microsites.audiusa.com/my09/lifestyle/pdf/Maintenance2005.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Panowie-taki standardzik,to 80-100tys pasek i napinacz,160,ale nie więcej,niz 180 pasek napinacz,pompa wody i reszta pasków,do 200tys łańcuch rozrządu...to profilaktyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akism 0 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Pasek w moim przypadku niby co 180 tys,ale dla mnie to jakiś hochlik drukarski.Dla mnie co 90tys lub co 5 lat to optimum.Przecież pasek to w dużej częsci guma,a ona parcieje.W moim aucie jest 52tys przebiegu ,ale auto było kupione w 2005r,w związku z powyższym dla spokojności ducha wymieniłem rozrząd i śpię spokojnie.Zapłaciłem 950zł z gratami(ruville) i spokój na kilka lat(max 5:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Rozrzad powinno sie robić co około 100tyś km, nie wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Aby rozwiać wątpliwości http://www.motofakty.pl/artykul/pasek_wymien_przed_terminem.html . Mnie kiedyś w Escorcie 1,8d strzelił po 50 tyś. niestety ze starości ( 7 letni pasek ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TFSI_fan 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Panowie-taki standardzik,to 80-100tys pasek i napinacz,160,ale nie więcej,niz 180 pasek napinacz,pompa wody i reszta pasków,do 200tys łańcuch rozrządu...to profilaktyka Krótko napisane i wszystko w tym temacie, a jak ktos chce to zawsze można częściej ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubol1 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Ja osobiście na 80 tys. albo co 5 lat, ale każdy i tak robi jak chce. Ja osobiście jestem zdania lepiej wymienić wcześniej niż będzie za puzno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się