tomek6543 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam, mam A4 TDI 2000r Avant - oznaczenie silnika AJM, Problem mam przy odpalaniu , zawsze odpala, ale co jakis czas zdarzy sie tak , ze jak odpali to jakby nie chodzil na wszystkie "gary" rzuca silnikiem. Swiece wymienilem 2 dni temu na nowe a dzieje sie to samo - co moze byc przyczyna ?
Sztomel Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 odczytaj ewentualne błędy Vagiem bo nie jest wykluczone, że z winy listwy zasilającej pompowtryski jeden ma sporadyczne przerwy w obwodzie, druga sprawa to taka, że świece wymieniłeś ale może są również sporadyczne przerwy w ich zasilaniu bądź to z winy przekaźnika bądź też listwy zasilającej (zaśniedziała nasadka).
EnDrIu` Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam, mam A4 TDI 2000r Avant - oznaczenie silnika AJM, Problem mam przy odpalaniu , zawsze odpala, ale co jakis czas zdarzy sie tak , ze jak odpali to jakby nie chodzil na wszystkie "gary" rzuca silnikiem. Swiece wymienilem 2 dni temu na nowe a dzieje sie to samo - co moze byc przyczyna ? Mam rowniez podobne objawy...przegladalem na forum to duzo osob z AJM tez pisalo, ze tak sie dzieje. Przy duzych mrozach zauwazylem, ze dymi mi przez chwile na bialo. Przeszukaj forum, ja sie juz poddalem i mam opinie, ze ten typ tak ma. Jak Ci sie uda to zlikwidowac to daj znac.
tomek6543 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Opublikowano 20 Lutego 2010 odczytywalem bledy i nic nie znalazl , zadnych bledow... co polecacie sprawdzic ?
Gość tyger Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 ja tez tak mialem tylko ze mam AFN. dzialo sie tak do czasu jak wymienilem rozrzad,nie wiem co on ma z tym wspolnego niejestem mechanikiem ale wiem ze od tej pory jest ok wszystko.POZDRAWIAM
tomek6543 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Opublikowano 20 Lutego 2010 no wlasnie ja jakies pare miesiecy temu wymienilem rozrzad i teraz to sie dzieje i jakby coraz czesciej
aju Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 ja tak miałem przed wymianą świec dodatkowo popatrzcie na kąt synchronizacji
marecki71 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Pamiętajcie że nowe świece nie oznaczają że są sprawne
Gość tyger Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 wiec moze jedz do wrsztatu gdzie wymieniali ci rozrząd i powiedz co sie dzieje.
Daimos Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 jeżeli świece są sprawne to trzeba sprawdzić czy dostają zasilanie, jeżeli nie dostają prądu to do sprawdzenia wiązka elektryczna, przekaźnik i bezpiecznik od obwodu świec
tomek6543 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 wlasnie musze sprawdzic ten przekaznik od swiec, albo go wymienic bo to chyba nie droga sprawa . a przez wymiane rozrzadu to chyba sie nie dzieje...
Artur82 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 a swiece sa na bank dobre?? bo ja jednak bym se tu dopatrywal problemu
Sztomel Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 zasilanie świec proponuję sprawdzić. Podłączasz miernik uniwersalny pod listwę i wtedy sprawdzasz a najlepiej jak wyłączysz wtyczkę od G62 bo wtedy zawsze będą świecić nawet na rozgrzanym silniku.
tomek6543 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 swiece raz nagrzewa szybko a raz dlugo, przynajmniej tak widac po stacyjce - moze cos na stykach jest - wlasnie jakies zasniedziale albo coz....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się