damian123 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 co to jest za blad mam tylko numer 18075
wrclaguna Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-18075.html po przetlumaczeniu Układ Kod: 18075 P1667 nl cylindra zaworu wtryskiwacza 2 (N241) błąd wykryty w obwodzie elektrycznym du Ventil für Pumpe / Dysza Zyl. 2 (N241) Elektrischer Fehler im Kreis Strom Dla pomp i zaworów - Jet: Cylinder 2 (N241) Electrical Malfunction Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: * Oczywiście nieregularne Możliwe przyczyny: * Uszkodzenie Wire lub zwarcie do plusa w okablowania silnika * 2 wtryskiwacz zaworu (N241) Możliwe rozwiązanie: * Sprawdź wszystkie połączenia przewodów i make clean (ale często nie wystarcza) * Uwagi "Jos": "Mam ten problem tylko w samochodach z uprzęży w głowie otrzymuje i problem się skończyła. Jeśli przewód drzewo próbuje dostać oceniać wszelkie nieprawidłowości, to go crazy. Prostego zastąpienia jest to jedyny środek ". * Wymień zawór wtryskiwacza, ale nie jeden: wymienić je wszystkie. Dodatkowe informacje: Dieselslurper * Źródło: ECU kontroli poprzez kąpiel w strumieniu nad kontrolą zawór w momencie podania PD elementu. To się nazywa BIP (lub wtrysku Okres Begin). To jest prawdziwy postęp i zwrócone do ECU. Ponadto prawidłowe funkcjonowanie mechaniczne wtryskiwaczy na podstawie obecnego postępu jest stale monitorowana. BIP znajduje się zaledwie kilka dziesiątych mil. wielkie wzmacniacze (mniej niż 0,0001 amper). Każdy kawałek dodał oporności przewodów jest tak zgubne, a zwłaszcza gdy zmiana oporu występuje. Nie sądzę, jest to możliwe z domu i ogrodu Multimetr kuchni w celu ustalenia, czy ten wątek jest bardzo wadliwy drzewo jest prawdopodobnie pomiaru oporu kontakt za pióra zbyt wiele. Podsumowując, w razie wątpliwości wystarczy zastąpić nie jest tak szalony. Choć problem jest więc dobrze się iść dalej w kierunku przewodów ECU lub złącza mogą być znalezione. * Svend Laer znaleźć więcej informacji tutaj. * Bądź mądry i przeczytać ten wątek i tego wątku na forum tdiclub.nl * Ten kod błędu (18075) jest również często pojawiają się 18.265. Jeśli 18.075 zostaje rozwiązany, a 18265 jest często automatycznie.
Sztomel Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 tłumacząc ten błąd prosto na nasz język to sterownik silnika wykrywa przerwy w zasilaniu cewki pompowtryskiwacza drugiego cylindra, trzeba zdjąć pokrywę klawiatury i posprawdzać dokładnie wtyczkę i wiązkę idącą do tego pompowtryskiwacza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się