Darek36 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam. Ostatnio mialem zapowietrzony uklad wtryskowy.Auto zostalo odcholowane do warsztatu na odpowietrzenie ,niby zrobili to jak nalezy pompka próżniowa.Z odpalaniem po nocy nie ma problemu tylko zauwazylem ze jakby sie wolniej wkrecal na wysokie obroty.Przed zapowietrzeniem bylo dobrze ,czy powodem tego moze byc nie do konca odpowietrzona pompa.
luby1979 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 wg mnie niekoniecznie,jak pali bez problemow...chyba,ze pompa ma juz powoli dosc.Sprawdz vagiem przeplywomierz i wartosci doladowania,czyli zrob po prostu logi
bish - kopt Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 prawidlowe odpowietrzanie pompy VP44 to nie jest taka prosta sprawa, mogli ja uszkodzić podczas odpowietrzania
Darek36 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam.Wracajac do mojego tematu z odpowietrzeniem ,dzis podlaczylem vag i pokazal sie blad 1376 obrotu pompy wtryskowej . Czyzby w warsztacie uszkodzili mi pompe.Auto odpala normalnie na zimno jak i na cieplo.Skasowalem blad pojezdzilem troche ,na razie go nie widac.
luby1979 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 a jak pozostale wartosci?przeplywomiez dziala poprawnie?
Darek36 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 wartosci wszystkie w normie ,turbo pompuje dobrze korekcje tak samo tylko chyba przeplywka do czyszczenia bo pokazuje 550 czegos tam a powinno byc 750 z tego co wiem.Filter wymieniany razem z przeplywka w tamtym roku latem.
Darek36 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 bosch kupiony w sklepie za 480 zl.
bish - kopt Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 no to reklamuj go, gwarancja na niego jest chyba 2 lata
Darek36 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 chyba tnie dawke ,bo jak dam do dechy na trzecim biegu to do 3200 obrotow idzie jak burza po przekroczeniu tych obrotow to juz duzo wolniej.
bish - kopt Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 no wygląda na to że tnie, to widać z resztą na Vagu ale przepływka Bosch wymieniona pół roku temu to coś nie tak
Darek36 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 nie mam paragonu nie wiem czy mi go przyjma ,moze sprobowac go wyczyscic wedlug opisu ktory jest na forum.
bish - kopt Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 no jak nie masz paragonu to tylko zostało czyszczenie, ale po pół roku żeby ori przepływka cieła? ...i jeszcze na nowym filtrze
Darek36 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 wczoraj probowalem jazdzic z odpieta przeplywka ,czuc roznice lepiej sie zbiera.
bish - kopt Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 zajrzyj do tego filtra czy jest dobrze założony ,,,a przepływke przemyj i zabaczysz efekty
Darek36 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 jeszcze musze sprawdzic jedna zecz ,czy nie ma sladow na srubkach od przeplywki byc moze zostala podmieniona w warsztacie .Troche to dziwne przed wizyta w warsztacie bylo dobrze.
bish - kopt Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 wykręć wkład, tam jest nabita data produkcji - bedziesz miał jakieś odniesienie
Darek36 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 wiem bo poprzednia przeplywke rozkrecalem i tam widzialem rok produkcji ,dlugo chodzila bo byla z 2001 roku.Powiem szczerze ta poprzednia to ja zalatwilem ,bo zachcialo mi sie ja przeczyscic bezyna ckstrakcyjna , po czyszczeniu watka i przedmuchaniu auto juz nie chcialo jechac.
bish - kopt Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 poszukaj na forum, są specjalne preparaty i metody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się