tomalek123 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam Mam pytanie czy felgi 18' szerokość 8 et 43 będą pasowały do B6 tdi i czy opony 225/45/18 będą pasowały lub 235/40/18? Czy na orginalnym nie obniżonym zawieszeniu będzie dobrze wygldać czy trzeba obniżyć?
wuju Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 poszukać to już nie łaska będą pasowały do 18 najlepiej 40/225 bo 45 będzie za duży balon będzie wyglądać jak all-road przydała by sie gleba.. chociaż 1be (-20)
tomalek123 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Dzięki za szybką odpowiedź, muszę do jutra odpowiedzieć czy je biorę a wcześniej czytałem o 17", że et między 30-45. Na zdjęciach nie widać różnicy między 225/45/18 a 235/40/18 a stoją obok siebie. Jeszcze pomęczę przy okazji i spytam który z tych rozmiarów dać na przód a który na tył?
KOval81 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Spokojnie takie fele wchodzą - ori RS6 stare tak mają, sam mam takie parametry zadziane u siebie i przydały by się dystanse, żeby się koła nie chowały. Opony najlepiej w jednym rozmiarze załóż. Bez obniżenia jednak będzie wyglądać lekko nieciekawie. Różnica będzie na pewno pomiędzy 225/45 a 235/40 - 1. zobacz między innymi na cenę opony, 2. licznik będzie przekłamywał.
tomalek123 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Dokładnie to ten wzór ori starsze RS6. Opony tej wielkości są na nich założone i mają ok. 8mm bieżnika przez to mnie kuszą Jeśli obiżyć to szukać ori sprężyn s-line (-2) czy jakieś nowe (-3). Na których będzie lepszy komfort, czy to już "taczka" się zrobi . Na pewno różnica będzie duża w porównaniu z seryjnym zawieszeniem i alu 16"?
KOval81 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Czasem się trafią jakieś 1BE w dobrym stanie z w miarę nowego autka, ale w większości na allegro to hgw co. Niezłym rozwiązaniem jest tez założenie całej zawieszki, np -30 mm. Co do jazdy i różnicy, to nie ma wątpliwości że jest , ale na 1BE taczki nie ma - spokojnie da się jeździć po dziurawych drogach, tyle, że uważniej Dziś jeździłem u siebie po "serze" i szczerze powiedziawszy, jak panowie od dróg nie zrobią czegoś do sezonu, to na 15" zimowych będę chyba całe lato śmigał
tomalek123 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Poczytałem sobie posty kolegi Kovala81 na temat felg 18-ek, trochę mnie przestraszyło to trzeszczenie plastików, stuki i spustoszenie w zawieszeniu. Przeszukałem allegro za sprężynami i rzeczywiście lipa. Jeśli ktoś chciał te felgi co je chciałem to tu jest link http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=932268811 Kobieta jest skłonna oddać za 1400 zł - odbiór osobisty. Teraz szukam tych felg: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=930590709 ale nic nie mogę znaleźć, jeśli ktoś ma zdjęcie auta z tymi felgami to proszę o zdjęcie lub link
KOval81 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Te z 2 linka to troszkę bida Jak bym miał do wyboru teraz czy zakładać 17, czy 18" to jeszcze raz bym bez wahania założył większe. Tak samo będzie Ci się jeździć na 17, jak i na 18", a wygląd sporo lepszy - chyba nie muszę pisać na jakich. Troszkę opacznie zrozumiałeś moje wypowiedzi na temat 18". Wiadoma sprawa, ze wykończą zawiechę wcześniej niż 15" (RS6 są dość ciężkie), ale w głównej mierze wykańcza ją stan naszych dróg, bez względu na to, czy założysz 17, czy 18". Zakładaj spokojnie 18" i będzie ok
tomalek123 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 Ja mam standardowe 16' i przez 3 lata wymieniłem tylko 2 wachacze . Te 17' to ok bida. A te 18" bida ze względu na stan, wzór czy rozmiar opon? Z tymi 18" boli mnie najbardziej zmiana zawiasu na s-line. Teraz znalazłem inne 17' wzór standard, tylko czy warto te kupić w tym stanie? I jeszcze jakim kurierem mają wysłać felgi żeby koszt przesyłki był znośny bo tych felg nie pojadę zobaczyć, za daleko a gość pocztą Polską nie chce wysłać a na konto oczywiście nie wpłacę. http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=931356741 mam nadzieje, że ostatni raz pytam
KOval81 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Za 1700 pln z oponami z 7-8 mm bieżnika to dobra cena. Fakt, że nie wiadomo, jak się ścierały i może Ci drżeć kierownica, albo możesz mieć problemy z wyważaniem - tak się czasem dzieje. Z tymi 18" boli mnie najbardziej zmiana zawiasu na s-line. Albo chcesz, żeby autko ładnie wyglądało, albo nie - wóz albo przewóz. Co Cię przeraża - koszt wymiany, czy obawa, że będziesz tarł brzuchem po dołach?? jesli to drugie, to na -40 mm możesz się obawiać tarcia po zaspach w zimie, albo na stromych progach, ale nie na -20mm.
wuju Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 na -20 dopiero normalnie wygląda b6 i nie przeszkadza w niczym nawet teraz w zimę po extremalnych koleinach w śniegu na wsiach dawałem rade 1ba to allroad jak są większe koła zresztą 1be też na 19-ach niestety żeby efekt był to do felgi większej musi być niższa zawiecha im większa felga tym większa gleba
tomalek123 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Opublikowano 26 Lutego 2010 Z tymi 18" to za bardzo się napaliłem myślałem, że nie trzeba obniżać a kiedyś jeździłem straszną "taczką" a teraz przeważnie jeżdżę z dzieckiem więc chyba nie bardzo i -20mm ori nie znalazłem na allegro. Z tymi 17" to coś gość "mataczy" mówi, że kupił je niedawno ale znalazł ładniejsze i sprzedaje, jedna była prostowana, skłonny do negocjacji. Ja do Katowic z Międzyzdroji nie pojadę się przekonać Jeśli ktoś ma ten wzór 17" w podobnym stanie to jest za
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się