Pikuś 2 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 taktuś, jak sie nie myle to strzalka ma byc chyba do kierunku jazdy. Ale niech sie wypowiedza Ci co na 100% sa pewni bo ja jeszcze tego nie wymienialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Czy tuleja metalowa(widoczna na zdjęciu po prawej stronie ), łączy się z wahaczem, czy ze stabizatorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 taktuś, jak sie nie myle to strzalka ma byc chyba do kierunku jazdy.Ale niech sie wypowiedza Ci co na 100% sa pewni bo ja jeszcze tego nie wymienialem. Strzałka ma być w kierunku jazdy , daj numer tego łacznika to sie sprawdzi lewy ma inny numer jak prawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 8DO 411 18D , FIRMA hart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 to jest lewy!!!a szersza strona przykreca sie do stabilizatora :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Te "lepsze" firmy robą dustrone stabilizatory a czasem widziałem "uniwersalne" ciekawe skąd się to bierze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Te "lepsze" firmy robą dustrone stabilizatory a czasem widziałem "uniwersalne" ciekawe skąd się to bierze? dokladnie jest jak mowisz lemforder ma uniwersalne np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Te "lepsze" firmy robą dustrone stabilizatory a czasem widziałem "uniwersalne" ciekawe skąd się to bierze? Z tego ze dziadowska firma ma tylko jedna maszyne która tłucze np tylko jeden wzór a oni to sprzedają jako uniwersalne L i P strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Te "lepsze" firmy robą dustrone stabilizatory a czasem widziałem "uniwersalne" ciekawe skąd się to bierze? dokladnie jest jak mowisz lemforder ma uniwersalne np Głupoty kolega mówi. LEMFÖRDER akurat to górna półka (tu już można sie zastanawiać czy czasem oryginalu nie zakładać bo się cenią, wkońcu robią dla Audi) katallog tutaj: http://www.lemfoerder.com/?weiter=1 a tu masz z lewej a tu masz z prawej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Głupoty kolega mówi. kogo masz na mysli i co??bo nie rozumiem.osobiscie zakladalem lemfordera i sa uniwersalne tzn jednakowo grube z obydwoch stron :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 ostanio ( w piątek) wymienialem u siebie łączniki stabilizatora ... mialem standardowy objaw ze juz pora na wymiane ... przy wolnej jedzie po nierównej drodze z zawieszenia dochodzil odgłos "jakby ziemniaczek spadł na deseczke " ... :twisted: i oto co sie ukazalo po zdemontowaniu starych łącznikow oryginalne z pierwszego montazu ... :shock: wytrzymały 217 tys km ... z czego 18 tys po polskich drogach .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 [...]oryginalne z pierwszego montazu ... :shock: wytrzymały 217 tys km ... z czego 18 tys po polskich drogach .... To co moim pozostało .... 6 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 [...]oryginalne z pierwszego montazu ... :shock: wytrzymały 217 tys km ... z czego 18 tys po polskich drogach .... To co moim pozostało .... 6 tyś oby nie ..... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthiess 0 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 koledzy jak wyciagnac stabilizator ?? odkrecilem 2 nakretki ,położyłem auto na klocek ,wyciagnelem dolna czesc stabilizatora ale gorna nie moze wejsc ,mam uciąć śrubę ?? no ale jak wlorze nowy stabilizator ??? a moze cos ściągnąć .prosze o szybka pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kuba_ 0 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 koledzy jak wyciagnac stabilizator ?? odkrecilem 2 nakretki ,położyłem auto na klocek ,wyciagnelem dolna czesc stabilizatora ale gorna nie moze wejsc ,mam uciąć śrubę ?? no ale jak wlorze nowy stabilizator ??? a moze cos ściągnąć .prosze o szybka pomoc Po rozmowie przez GG wstawiam rys zawieszenia: jak niemożesz wyjąć łącznika nr24 to ja zrobiłem to tak że odkręca się śrubę nr43 i zluzowuje się amortyzator nr41. robimy to na podniesionym samochodzie. Wymieniamy łączniki po kolei nie naraz, bo może być problem z założeniem łącznika jak jest podniesiony tylko z jednej strony. Pozdrawiam i życzę miłego odkręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthiess 0 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 dzieki kolego za pomoc ,wszystko teraz pieknie i cicho chodzi ) balem sie sciagnac amorka bo myslalem ze juz go tak latwo z powrotem nie wloze ,faktycznie 20 minut roboty jak sie wie jak sie do tego zabrac dzieki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 W temacie łączników Wymieniłem wszystkie wahacze więc przyszedł też czas na końcówki drążków i łączniki stabilizatorów. Kupiłem u kolegi z forum i w komplecie były śruby. Pojechałem na wymianę drążków to przy okazji zmienili mi łączniki no i oczywiście ustawili zbieżność. Dzisiaj ściągam koło i sie zestresowałem łącznik tzryma się twardo ale śruba na którą jest przykręcony do wahacza dolnego jest zakręcona tylko minimalnie, na końcu tak jakby była za krótka (jest jakby tylko złapana)za to ta druga niżej ma aż za dużo "luzu" i jeszcze wystaje z za nakrętki. Czy mój "za***isty" mechanik pomylił łączniki i założył nie na tą stronę? Czy może śruby pomylił? Wydaje mi się że obie śruby były jednakowej długości Pomóżcie bo jutro to demontuje Nikt nie wie co mojemu mechanikowi mogło się poyebać?[br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 21:26_________________________________________________Tak jak się spodziewałem, łączniki miałem założone odwrotnie prawy na lewą a lewy na prawą stronę, przejechałem tak jakiś 1 tys, km a różnica po przełożeniu na odpowiednie strony odczuwalna już nie mam siły do tych mechaników z mojej okolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bell23 1 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 ja kupiłem u forumowego kolegi TOM77 łącznik stabilizatora Lem bez podania która strona i jest ok, więc są symetryczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 ja kupiłem u forumowego kolegi TOM77 łącznik stabilizatora Lem bez podania która strona i jest ok, więc są symetryczne Może w Twoim audi z 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 http://upload4.postimage.org/1643901/photo_hosting.html czy ten łącznik jest napewno lewy? Moim zdaniem jest to prawy łącznik. Jeśli dluzsza tuleia ma łączyć się ze stabilizatorem (który jest poniżej wąsacza) i montuje łącznik garbem do whacza tylnego to ten łącznik jest prawy. Porównajcie zdjęcia z tym łącznikiem. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8812.0 zdjęcia z forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się