pietrek505 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam Bardzo serdecznie Problem polega na spadaniu obrotów Opisze po krotce mój problem. Spadanie polega na tym że silnik chodzi na biegu jałowym ok. 10 min – 15 min ładnie pracuje obroty ok. 882 RPM. Po upływie tego czasu obroty spadają do ok. 815 RPM. i nawet po prze gazowaniu są za niskie. Pomaga dopiero zgaszenie silnika i odpalenie. Obroty wracają na swoja pierwotna prawidłowa wartości. Na początku myślałem że uszkodzone są pompowtryski. Podpiąłem VAG i sprawdziłem na początek błędy; błędów brak. Oto co zaobserwowałem : Grupa 000 poz. 4 – 15 czasami 14 Grupa 001 poz 2 - 3,8 – 4,1 Grupa 004 poz 4 00 -1,1 Grupa 013: cyl 1 - -0,54 cyl 2 - -0.19 cyl 3 – 0.61 cyl 4 – 0,09 Grupa 18 wszystkie pozycje na 0 grupa 23 beep poniżej 25 Wydaje mi się że pompowtryski zdrowe chociaż mogę się mylić dlatego pytam . Za winnego uważam czujnik G2/G62 i Termostat ponieważ samochód nigdy nie może się dogrzać nigdy nie ma temperatury na wskaźniku równe 90 a odczyt z G2 a G62 różni się Co robić wymieniać czujnik G2/G62 i Termostat czy szukać winy przy czymś innym ? Przepraszam że nie ma logów ale nie mam swojego Vaga tylko pożyczonego. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 zacznj od wymiany termostatu badz czujnika ... zalezy do szwaznkuje... prawidlowa termika silnika TDI jest bardzo wazna ... tak czy sika powininies to zrobic.. jak nie bedzie poprawy bedziemy myslec dalej ...
pietrek505 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Opublikowano 9 Września 2010 hej, zwlekałem zwlekałem z wymiana termostatu i g2 g62 aż wymieniłem rozrząd. Został wymieniony termostat i czujnik, a objawy te same. Zrobiłem Logi: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 007) Log (3 - 009) Log (4 - 011) Log (5 - 013) Log (6 - 016) Log (7 - 023) Log (8 - 025) Log (9 - 002) Log (10 - 003) Log (11 - 005) Log (12 - 008) Log (13 - 010) Log (14 - 012) Log (15 - 015) Log (16 - 024) Log (17 - 020) Ps: kolego spanky możesz zobaczyć jak tam kąt synchronizacji ? Będę wdzięczny Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Sprawdź szczotki w regulatorze napięcia w alternatorze bo 13,60V to trochę mało, bez obciążenia ma być 14,2-14,45V a z obciążeniem takim standardowym: radio, światła, nawiew 13,9-14,2V, sprawdź też na zgaszonym silniku po nocy ile masz volt na akumulatorze, powinno być 12,6V, nie sadzę zęby to miało związek ze spadającymi obrotami ale.. Jedyne co mi się nasuwa to kup Izopropanol Ipa, i co możesz od ECU zaczynając umyj w wanience ultradźwiękowej, oczywiście to opcja bardzo ambitna a potem akcja zimne luty bo myślę że przez zimne luty masz problem, bo jak po nagrzaniu robi się problem, po zgaszeniu na jakiś czas naprawia się wiec to będą gdzieś zimne luty albo styki zabrudzone, cała elektronika silnika do przejrzenia, złączki, wtyczki itp popsikaj środkiem do czyszczenia styków
pietrek505 Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 Sprawdzałem po nocy napięcie na akumulatorze i pokazuje 12.65 V Co do regulatora napiecia to Log został zlogowany po spadnięciu z obrotów na biegu jałowym po zapaleniu zimnego silnika, kiedy obroty jeszcze nie spadły z włączonymi światłami dmuchawami i radiem pokazuje ok 13.9V 14V. Jeszcze nie sprawdzałem elektroniki pod maska silnika, kostek itd. Jedyne co nasuwa mi się na myśl gdzie może być błąd w elektronice to blokada zapłonu. W samochodzie poprzedni właściciel zainstalował blokadę na tgz. sróbke na mase. Odcięciem jest prawdopodobnie ECU bądz liczniki ponieważ odcina zasilanie liczników( kiedy blokada działa nie widać nic na desce liczników) Rozcięcie jest w okrągłej koste obok przełącznika kierunkowskazów. Czy to może mieć coś wspólnego ze spadaniem obrotów?? Po wymianie termostatu i G2/G62 zaobserwowałem że kiedy na desce jest równe 90 C to nawet po ponownym rozruchu obroty spadają od razu. [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 13:09_________________________________________________Dziś podpinałem Vag' z ciekawości i pokazał błąd : 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-00 - - czyli czujnik temperatury paliwa. Gdzie znajduje się ten czujnik w AJM ? Czy może być to związane też z obrotami? skoro wcześniej go nie wyrzucił a obroty spadały... Pozdrawiam
spanky Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 tu masz czujnik G81 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 zrob ponownie 007 na jalowym
pietrek505 Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 tu masz czujnik G81 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 zrob ponownie 007 na jalowym na zimnym motorku czy na 90 C ?
spanky Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 tu masz czujnik G81 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 zrob ponownie 007 na jalowym na zimnym motorku czy na 90 C ? tak i tak + w momencie spadania obrotow jak sie uda ...
pietrek505 Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 007 Ciepły motorek http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_22769.html Gdy obroty spadły zauważyłem dziwnie falujące obroty: poglądowo na obroty 003 Gdy Ciepły http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_22770.html Dodaje Logi: zimy: http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_23004.html podczas spadania z obrotów: http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_23005.html Pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2010, 16:09_________________________________________________I jak z tym czujnikiem ? Pozdrawiam [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 18:35_________________________________________________Witam. Nagrałem dziś filmik jak przebiega spadanie obrotów, 1: SILNIK PODCZAS SPADANIA Z OBROTÓW: 1 2. OBROTOMIERZ PODCZAS SPADANIA Z OBROTÓW 2 do tego LOG Z POMPEK 2 ga umiera ? 13: dzisiejszy LOG: http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_25032.html 23: dzisiejszy LOG http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_25033.html gdy silnik zejdzie z obrotów zaczyna falować obrotami i trzepać silnikiem. POzdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się