JohnyPixel Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam Od czasu stłuczki moją audiczką, mam problem z VP44. No więc tak: Po zrobieniu auta, odpalam i... i skrzynia wpada w tryb awaryjny.. No więc VAG i wyszło, ze błąd pompy wtryskowej. (dokładnie coś z dawką paliwa) Zamówiłem pompe w firmie 'Dieseltechnika'. Pompa o tych samych numerach, wszystko łądnie pięknie i co? I auto nadal nie jedzie! Na starej pompie objaw był taki, że auto normalnie odpalalo, jednak automat wpadał w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i odpaleniu błędu nie było, ale po kilku km znowu wyskakiwał. Poza tym kiedy nie było błędu, to auto jakoś dziwnie jechalo, czasem wariowało na obrotach Na tej pompie auto odpala, ale słabo, nie idzie go w ogóle ustawić, a bład nadal występuje (jego dokładną treść podam jutro, bo jade do mechanika) Na pompe mam 12miesięcy gwarancji... Jak sądzicie co go boli? Nie mam juz siły...
Sztomel Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 na razie nie ma sensu zaśmiecać tematu dywagacjami i propozycjami, które pewnie nie wniosą nic konkretnego, zrób pełny odczyt błędów i podaj je tutaj - wtedy można ruszyć z konkretami.
JohnyPixel Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 Mam jeszcze takie pytanie... Bo pompa wróciła z gwarancji i NIBY była sprawna (ale teraz to i tak sie nikt nie przyzna, nawet jeśli nie była) no ale nie ważne. Jeśli nadal będą problemy, to czy jest możliwe, że np auto miało czipa i teraz jest z tym problem? ze np z tamta pompa było coś grzebane i teraz dlatego nie chodzi? Auto nie ma czipa, tzn tak mi się wydaje, choć nie powiem, ze jak na 150KM to jeździ bardzo fajnie... tzn jeździło i teraz szukam z każdej możliwej strony, co może bycz przyczyna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się