udy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b6_bfb_prosba_o_analize_logow-t62280.0.html w tym temacie przeczytałem iż sonda szerokopasmowa tak ma z tym napieciem, czyli może u mnie jest wszystko ok jutro tak czy siak wymieniam czujnik temperatury, dzisiaj rano ssanie było tak że nie wiem już sam, temperaturana vagu pokazuje 90 stopni, czasami tylko spada do 85-86 i nie wiem czy tak powinno być, a wczoraj w nocy jechałem trasą 90 stopni na blacie i prędkość 120km i nagle temp zaczeła spadać do 60 stopni, zatrzymałem sie o dziwo chodził wiatrak ?? co jest grane panowie ?? :wallbash:
udy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 no to przynajmniej tu mamy pewność, jutro wymienie, ciekawe czy wskazania sondy się zmienią?? jeszcze jedno pytanie czy jazda z takim napięciem na sondzie mogła powodować missfires, i czy mogło to sie odbić na stanie silnika ??
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 A ja mam tak : Auto stoi kilka godzin powiedzmy 6-8 "ssania" nie ma, ale jak postoi ze 2-3 godziny "ssanie" jest i co na to powiecie ??? Czujnik temp. sprawny na 100%
udy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 mam dokładnie tak samo raz jest raz nie ma ssania, wymieniałeś czujnik ?? czy sprawdziłeś jakoś
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 mam dokładnie tak samo raz jest raz nie ma ssania, wymieniałeś czujnik ?? czy sprawdziłeś jakoś Czujnik mam wymieniony (ori) sprawdzałem go VAGiem i jest sprawny. Auto jak postoi powiedzmy całą noc "ssania" nie ma, jak go odpalę nawet na 10 minut, zgaszę i przyjdę po 2 godzinach "ssanie" jest Czas wtrysku po odpaleniu zimnego silnika 4.12 ms, lmm wskazuje ~4 g/s, a na ciepłym 2.06 ms i ~2.80 g/s
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Z tego co mi wiadomo sonda nie ma nic do "ssania",a dokładniej podwyższonych obrotów/zwiększania dawki zaraz po odpaleniu silnika czy może się mylę ?
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Sondy oscylują tak : Oczywiście zdjęcie jest na ciepłym silniku i wolnych obrotach
udy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 no widzisz u Ciebie jest sinusoida we wskazaniach, u mnie praktycznie prosta linia sonda oscyluje od 1,52 do 1,54
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Ale niech się ktoś wypowie czy sonda ma wpływ na odpalanie zimnego silnika, bo według mnie nie ma.
Dev Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 praca sondy jest wazna w pełnym zakresie temperatury pracy silnika im szybciej zaczyna oscylowac tym auto mniej pali sieczki
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 praca sondy jest wazna w pełnym zakresie temperatury pracy silnika im szybciej zaczyna oscylowac tym auto mniej pali sieczki Tak, ale czy ma wpływ na tzw. "ssanie" ? Czy przypadkiem sterownik nie ignoruje sondy do osiągnięcia przez nią odpowiedniej temperatury ?
dreamburn Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 U mnie tez stoi na 1,52V i niewiem co jest grane!!!!, Sprawdzalem juz wszystko i jest oki a sonda dalej stoi na 1,52V
Dev Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 praca sondy jest wazna w pełnym zakresie temperatury pracy silnika im szybciej zaczyna oscylowac tym auto mniej pali sieczki e Tak, ale czy ma wpływ na tzw. "ssanie" ? Czy przypadkiem sterownik nie ignoruje sondy do osiągnięcia przez nią odpowiedniej temperatury ? nie, nie ignoruje, parametry "bierze" od razu sonda dodatkowo ma grzanie aby szybciej zaczęła swoja normalna prace
ROBERT Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 nie, nie ignoruje, parametry "bierze" od razu sonda dodatkowo ma grzanie aby szybciej zaczęła swoja normalna prace Czyli możliwe, że jak sonda "całkiem" się nie schłodzi (auto stoi ok. 2 godzin) to jeszcze działa poprawnie i "ssanie" jest, a jak postoi 5-8 godzin "ssania" już nie ma
udy Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 no i wymieniłem ten wspaniały czujnik, sonda cały czas to samo, dodatkowo jakby zaczeło trzęść silnikiem na postoju, czy ktos cierpiacy na nadmiar czasu oraz posiadający silnik 1.8turbo na szerokopasmowej sondzie mógłby zerknąć u siebie jak oscyluje u niego sonda, bardzo prosze może tak musi byc nie chce juz nic dalej robić bez odpowiedniej wiedzy, zrobiłem ostatnio logi nawet moze na nich cos widac
Dev Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 no i wymieniłem ten wspaniały czujnik, sonda cały czas to samo, dodatkowo jakby zaczeło trzęść silnikiem na postoju, czy ktos cierpiacy na nadmiar czasu oraz posiadający silnik 1.8turbo na szerokopasmowej sondzie mógłby zerknąć u siebie jak oscyluje u niego sonda, bardzo prosze może tak musi byc nie chce juz nic dalej robić bez odpowiedniej wiedzy, zrobiłem ostatnio logi nawet moze na nich cos widac sonda cały czas pracuje na "bogato'' jest jeszcze jedna mozliwośc.... uszkodzony katalizator ;( ;( ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się