Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Silnik szarpie po zmianie biegu na niższy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam taki problem podczas redukowania z biegu 2 na 3 przy obrotach 1800-1900za każdym razem jest takie szarpniecie jakby silnik na chwile sie zadławił i tak samo jest przy redukcji z 4 na 5 zawsze przy tej samych obrotach :cool1: nie wiem co to może być prosiłbym o jakieś wasze wskazówki i diagnozy co do mojej usterki

Opublikowano

o ile wiem to redukuje sie zawsze z wyższego na niższy :cool1:

Opublikowano

a przy ruszaniu tez?

auto na vaga

Opublikowano

raczej poduszki odpadają bo dokladnie jak przełącze na bieg wyższy i juz dokładnie jade na tym biegu i obr dochodz do 1800 to wtedy jest odczuwalne szarpnięcie a przy poduszkach to czulbym raczej przy każdej zmianie po puszczeniu sprzegła szarpnięcie a to niespotykane zjawisko dzieje się praktycznie jak juz jade na kolejnym biegu

Opublikowano

raczej poduszki odpadają bo dokladnie jak przełącze na bieg wyższy i juz dokładnie jade na tym biegu i obr dochodz do 1800 to wtedy jest odczuwalne szarpnięcie a przy poduszkach to czulbym raczej przy każdej zmianie po puszczeniu sprzegła szarpnięcie a to niespotykane zjawisko dzieje się praktycznie jak juz jade na kolejnym biegu

Proponuję sprawdzić czy turbinka dobrze się kręci i czy zaworek od niej sterujący się nie zacina - o ile pamiętam przy 1800 rpm turbina dopiero osiąga prędkość obrotową roboczą - proponuje logi i wtedy wyjdzie - i jeszcze szarpnięcie w przód czy przyhamowanie - wydaje się istotne do prawdopodobnej diagnozy .....

Opublikowano

diagnostyka Vag statyczna i dynamiczna i bedzie wszystko jasne a nie takie gdybanie :wink4:

Opublikowano

raczej poduszki odpadają bo dokladnie jak przełącze na bieg wyższy i juz dokładnie jade na tym biegu i obr dochodz do 1800 to wtedy jest odczuwalne szarpnięcie a przy poduszkach to czulbym raczej przy każdej zmianie po puszczeniu sprzegła szarpnięcie a to niespotykane zjawisko dzieje się praktycznie jak juz jade na kolejnym biegu

Proponuję sprawdzić czy turbinka dobrze się kręci i czy zaworek od niej sterujący się nie zacina - o ile pamiętam przy 1800 rpm turbina dopiero osiąga prędkość obrotową roboczą - proponuje logi i wtedy wyjdzie - i jeszcze szarpnięcie w przód czy przyhamowanie - wydaje się istotne do prawdopodobnej diagnozy .....

właśnie coś się dzieje z turbina czasami nie za każdym razem się załącza, jak ten sterownik lekko wstrząsne to działa turbawka ale czy ten sterownik moze powodować te szarpnięcia?

te szarpnięcia są w przód

Opublikowano

szarpnięcie w przód to masz nagły skok mocy - podejrzewam że ci się zaworek zacina i tak - może to powodować sterownik,właściwie elektrozawór w nim, ale zanim do niego się dobierzesz sprawdź ten przy turbinie - z reguły on świruje, to on podaje podciśnienie do gruchy i fizycznie załącza turbinkę :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...