Ambro Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 W jednym z wątków użytkownik Vas poprosił mnie o opisanie wrażeń z jazdy BMW 335i. Tak więc miałem przyjemność, w zeszłym sezonie, przez nie cały tydzień pośmigać BMW 335i Cabrio po trasach Rajdu Monako. Auto na prawdę godne polecenia. Duży potencjał mocy, świetny układ kierowniczy oraz tytanowy wydech który brzmi wspaniale i zapewnia świetne efekty słuchowe w tunelach 306KM i 400NM pozwala na dużo a dwie turbiny zapewniają dostęp do tej mocy przez cały czas. Wspaniale sprawdzało się na ciasnych zakrętach i nawrotach. Dzięki twardemu, składanemu dachowi w wewnątrz kabiny jest naprawdę cicho i komfortowo. Do minusów mogę zaliczyć skrzynie która mimo bardzo dobrej i szybkiej pracy w trybie manualnej zmiany nie pozwala przeciągnąć silnika do b.wysokich obrotów i sama wrzuca na wyższy bieg. Denerwował mnie także szeroki słupek przy przedniej szybie od strony kierowcy. Rzecz niby błaha ale przy bardzo ciasnych zakrętach, wyjątkowo mnie denerwująca. Wysokie spalanie jest rzeczą oczywistą przy takim silniku ale nie wynosi ono ok. 13l jak podaje producent. Przez tydzień nie udało mi się zejść poniżej 16l co i tak wydaje mi się dobrym wynikiem. Podsumowując auto wspaniałe.
Vas Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Nie przypuszczalem, ze az osobny watek zalozysz Dzieki za informacje. BTW, w 335i sa dostepne te wypasione komfortowe fotele z 5-ki?
Ambro Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Nie przypuszczalem, ze az osobny watek zalozysz Dzieki za informacje. Jak się rozpisałem to postanowiłem założyć ten wątek żeby inni zainteresowani też przeczytali i nie chciałem tam śmiecić P.S. Dodałem jedno foto
Maciek80 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Auto z zewnątrz fajne, silnik fajny ale wnętrze tragedia w tych trójkach Zaznaczam że nie chodzi mi o jakość wykonania tylko o wygląd. Ale to kwestia gustu.
KOval81 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Auto z zewnątrz fajne, silnik fajny ale wnętrze tragedia w tych trójkach Zaznaczam że nie chodzi mi o jakość wykonania tylko o wygląd. Ale to kwestia gustu. Poprawię lekko: auto z zewnątrz fajne, silnik świetny, wnętrze kwestia gustu, ale wg mnie nie odbiega od A4, ani wyglądem, ani jakością, ani ergonomią. Porównania A4 do serii 3 juz były - nie ma co się powtarzać.
Maciek80 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Poprawię lekko: auto z zewnątrz fajne, silnik świetny, wnętrze kwestia gustu, ale wg mnie nie odbiega od A4, ani wyglądem, ani jakością, ani ergonomią. Porównania A4 do serii 3 juz były - nie ma co się powtarzać. Ja nigdzie nie porównuję tego BMW do Audi.
KOval81 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Uprzedziłem fakty kolego, bo wiem, co zaraz będzie
Ambro Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Rzeczywiście wnętrze w nowych trójkach nie zaskakuje za to nowym BMW X1 Miałem przyjemność potestować ja przez cały miniony weekendy i wnętrze tego auta na prawdę przypadło mi do gustu. 177 konny 2.0d także dawał rade. Dość elastyczny, oszczędny lecz okrutnie mulasty 0-100km/h. Nie do końca przepadam za x-drivem i moje uprzedzenia dodatkowo pogłębiły się po wizycie w lesie tym autem. Natomiast wnętrze według mnie jest świetne. Wszystko super zakomponowane, spasowane no i piękne drewniane wstawki. Cena za nowe takie auto jest dość wysoka ale uważam, że warto w 100%. _________________________________________________ Niedługo mam zamiar pośmigać nowym M3 i myślę że także napisze jakie były wrażenia
Ambro Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Do mnie jakoś do końca nie przemawia w x-drivie że przednia oś jest odłączana powyżej 100-120km/h czy coś koło tego. Troche za dużo tej elektroniki w tym napędzie. Rozdział mocy 0-100% między osiami to niby dobre (w teorii) ale czy komputer nie pogubi się w wyliczaniu tego rozkładu ? Mi się udało trochę ogłupić x-drive na mokrym asfalcie: ostre hamowanie z 180km/h do ok 40km/h w ostry zakręt i na wyjściu auto było okropnie podsterowne i elektronika wyłączyła prawie całkowicie moc z kół. Może gdyby była opcja całkowitego wył. kontroli trakcji byłoby lepiej. :gwizdanie:
Bieniek Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Tak,ale rozmawiamy tutaj o samochodach uzywanych na codzien przez zwyklych uzytkownikow,gdzie tego typu jazdy odbywaja sie bardzo rzadko lub w ogole. Do jazdy na codzien jest jak najbardziej :good:
Ambro Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 To prawda Natomiast RWD w BMW jest fajne do czasu gdy nie spadnie śnieg. Już się cieszyłem, że pogoda się klaruje a tu pupa, śniegiem sypło i na jazdy M3 która stoi u dilera na letnich, będę musiał poczekać
OLO_GDA Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 a to tak objezdzasz w Focie czy u Zdunka? bylem pogadac u zdunka o samochodach ostatnio i calkiem fajny sprzedawca jest. tyle ze jak poweidzialem ze chce 3ke z osiagami mojej B7 i podobnym wypasem (navi skory itp) to wyszlo ze za auto musialbym dac ze 300tys :wallbash: trzeba poczekac az niemcy kilka sztuk przerysuja i beda sprzedawac
grzes1150 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 W tej bmw nie podoba mi się wnętrze no i tył auta też mógł by być ładniejszy Za dużo elektroniki : " nie pozwala przeciągnąć silnika do b.wysokich obrotów i sama wrzuca na wyższy bieg " BMW ma się kręcić do samego odcięcia bo dźwięk tych silników jest piękny
Ambro Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 a to tak objezdzasz w Focie czy u Zdunka? bylem pogadac u zdunka o samochodach ostatnio i calkiem fajny sprzedawca jest. tyle ze jak poweidzialem ze chce 3ke z osiagami mojej B7 i podobnym wypasem (navi skory itp) to wyszlo ze za auto musialbym dac ze 300tys :wallbash: trzeba poczekac az niemcy kilka sztuk przerysuja i beda sprzedawac Fota już nie jest dilerem BMW. 335i miałem z zagranicznej firmy. Co do kwot za te auta, to prawda, są czasem chore ale to jest cena którą trzeba zapłacić za zapach nowości. _________________________________________________ BMW ma się kręcić do samego odcięcia bo dźwięk tych silników jest piękny No więc właśnie, a tak nie jest Do systemu łopatek w BMW też trzeba się przyzwyczaić. Zamiast po prawej "+" i lewej "-" to z obu stron jest i plus i minus tylko że "+" pod kciukiem a "-" z tyłu pod resztą palców. Jakoś to do mnie nie przemawia. Po raz kolejny przekombinowali moim zdaniem.
sokolnh Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 niekonieczne przekombinowane bo przecież większość kierowców prowadzi samochód jedną ręką
Ambro Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 To niech nie przełączają na manual skoro chcą drugą ręką głaskać kobitke po nogach albo gadać przez telefon
Bieniek Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Fota wraca od 1.03 jako serwis autoryzowany
Ambro Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Tak, ale dilerem nie będzie jak napisałem
Maciek80 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Oficjalnie: "jazdy testowe", "testowałem", "udostępniła mi zagraniczna firma" :polew: A w realu: start: w środku nocy u Niemca pod domem meta: dziupla w Rosji Ambro przyznaj się A tak na poważnie to BMW mają swój urok, to chyba jedyna marka z którą mógłbym zdradzić Audi :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się