mystern Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 mój problem polega na tym, że jak jadę prędkością powyżej 30km/h przy skręcie kierownicy (koła w pozycji skręconej) coś huczy pulsacyjnie w prawym przednim kole, przy wyprostowanej kierownicy nie słuchać żadnego huczenia ani stukania. Myślałem, że to łożysko, ale to tylko się dzieje przy jeździe ze skręconymi kołami. Nie jest to stukot przegubów. Jeżeli to łożysko to proszę o wskazówki kupna i wymiany
Plastek89 Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Łożysko by wyło przy szybszej jeździe,,, właśnie może to przegub... też sprawdź gumy w wahaczu, może jest luz i skaczą przy skręcaniu
Miszka82 Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 jak przy skręcie huczy ja bym obstawił przegub :gwizdanie: ale piszesz, że to nie przegub, a huczy przy skręcie w jedną stronę czy w obie ?
Gość tyger Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 huczy przy skrecie w obie strony czy tylko w lewo?
wojtekce Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 a ja obstawiam jednak łożysko [br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 21:55_________________________________________________aha jak kupować to SNR lub SKF
mystern Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Opublikowano 5 Marca 2010 huczy przy skręcie w prawo i lewo, jest to taki odgłos jakby łożysko nie miało smarowania i ocierał metal o metal[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 16:16_________________________________________________sorki że się nie odzywałem, ale człowiek musi niestety pracować
Copywriter Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Wymieniał łożycha... A jak nie wierzysz to lewarek i koła w górę i zobacz, które wydaje inny dźwięk gdy obrócisz nim ręką na luzie...
zgredek27 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 A ja sie podlacze, przy skrecie tylko w prawo, huczy (nie wiem czy to dobre slowo) i to w pewnym zakresie skretu, kierownica bardziej skrecona to przestaje. Generalnie tyrka i nie jest to przegub. Myslicie ze moze to byc forny wahacz? Macałem go wczoraj i ma luz, reka nim ruszam w zakresie 2-3mm.
mystern Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 ok, dzięki za podpowiedź, będę miał trochę wolnego to sprawdzę
kwiatko Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 łożysko huczało by też w jeździe na wprost
mystern Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 no to chyba bez porządnego mechanika się nie obędzie. Może ktoś ma namiary na dobrego i niedrogiego we Wrocławiu
zgredek27 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Łozysko, podnioslem samochod, pokrecilem kolem i huczy, tylko jeszcze tego nie bylo slychac w srodku widocznie, pojezdzilem 2 dni i juz w srodku slychac. Dodam ze "tyrkanie" wystepuej tylko przy skrecie w prawo (lozysko od strony kierowcy). Nie ma co gdybac i gadac. Przegub ma zupelnie inne objawy i na "luzie" nie tyka...
kod_m Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Dokładnie jak piszą koledzy wyżej. Przegub ma zupełnie inne objawy. U mnie po wymianie przegubu nic się nie zmieniło, tzn mam podobne objawy do twoich (stuki przy jeździe na wprost nasilające się przy skręceniu kół w lewo, a do tego jeszcze metaliczne odgłosy na dołach). Obstawiam albo dolny wahacz (bo górne mam nowe) albo łącznik stabilizatora. Jeśli chodzi o Wrocław to polecam do diagnostyki http://www.diagnostyka.wroclaw.pl/o_nas/o_nas.html . Za 10zł dobrze sprawdzają całą zawieszkę i oczywiście mogą również wymienić to co się nadaje do wymiany. U mnie bezbłędnie wykryli kompletnie zużyte 2 górne wahacze (które na szarpakach w stacji diagnostycznej opla gość nie wykrył, a były one na prawe moooocno zużyte)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się