Czowa Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Witam. Miałem przez jakiś czas te błędy. 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - Znalazłem urwany wężyk między zaworem pod kolektorem ssącym N112 a combivalve czy tam EGR jak kto zwie. Znalazłem dziurkę w zaworku zwrotnym na filtrze powietrza przy N80. Tym na fotce - http://i123.photobucket.com/albums/o315/absolutegtr/PIC-0063.jpg Poprawiłem szczelność wszystkich tych ekologicznych wężyków. Było to wczoraj. Dziś zrobiłem trasę 200 km, wszystko ładnie, auto grzeje jak zawsze. Turbo dmucha swoje na zegarze. Dolot czysty przed przepustnicą. Brak błędów na vagu 2 dzień. Ale po usunięciu usterek auto lekko kopci na biało na wolnych z wydechu. Czy dopala wszystko z EGRa i z filtra węglowego co się zebrało przez powiedzmy 2000 km ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się