Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Kopci wydech po usunięciu awari EVAP, lambdy i pompy wtórnego nawiewu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Miałem przez jakiś czas te błędy.

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High

P1113 - 35-10 - - - Intermittent

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

Znalazłem urwany wężyk między zaworem pod kolektorem ssącym N112 a combivalve czy tam EGR jak kto zwie.

Znalazłem dziurkę ;) w zaworku zwrotnym na filtrze powietrza przy N80.

Tym na fotce - http://i123.photobucket.com/albums/o315/absolutegtr/PIC-0063.jpg

Poprawiłem szczelność wszystkich tych ekologicznych wężyków.

Było to wczoraj.

Dziś zrobiłem trasę 200 km, wszystko ładnie, auto grzeje jak zawsze.

Turbo dmucha swoje na zegarze.

Dolot czysty przed przepustnicą.

Brak błędów na vagu 2 dzień.

Ale po usunięciu usterek auto lekko kopci na biało na wolnych z wydechu.

Czy dopala wszystko z EGRa i z filtra węglowego co się zebrało przez powiedzmy 2000 km ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...