Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ATJ] Spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem tego typu ze jak przycisnę na 3,4 biegu na obroty 4 tysie auto mi blokuje do 120 i lipa ,jak nie przyspieszę gwałtownie tylko normalnie nic sie nie dzieje, byłem u mechanika powiedział ze wie juz chyba o co chodzi ,ze niby jest tam jakis sterownik w kolektorze czy cos tam ze on jest odpowiedzialny za sterowanie turbem nie chciał mi tego bardziej rozwinać, ja bym chciał sam to zlokalizować bo nie chcę robić se dodatkowych kosztów ,przebywam teraz za granica i za sam napinacz paska skasował 234 euro co w polsce by kupił 250 zł podejrzewam ze mnie naciągną na tym napinaczu paska bo jak możliwe żeby tyle różnicy było w cenie miedzy polska a belgią bez robocizny, czy ktoś wie o co chodzi???z tym sterownikiem?

Opublikowano

Zapewne chodzi o zaworek N75. Ale nie byłbym tego taki pewien, w grę wchodzą jeszcze zapieczone kierownice w turbinie - co jest powodem przeładowania i wejścia auta w tryb awaryjny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...