abc123 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Witam wszystkich Temat kiedyś poruszany, ale nie ma żadnych konkretnych odpowiedzi. Samochód przy wchodzeniu na obroty od 3500 do 4500 zaczyna się dusić, szarpać. Po podpięciu kompa, błąd: 17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit P1516 - 35-00. Odpiąłem wtyczkę od tego zaworu, wygląda ok. Błędu nie da się nawet wykasować. Wie ktoś czy można ten zawór wymienić, ile kosztuje takie cudo. Pozdrawiam
ROBERT Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Podepnij pod ten zaworek bezpośrednio 12 V, powinien wtedy się przełączyć (zauważ oznaczenie biegunowości na tym zaworku "+" i "-"), jeżeli nie będzie się przełączał to jest uszkodzony. Nr. zależy od VIN. 8D-W-200001>> 037 906 283 A ~ 50 EURO >>8D-W-200000 026 906 283 J ~ 54 EURO PS. "wielogardzielowy" jest kolektor ssący, a ten zawór to "elektrozawór napędu regulacji wielogardzielowego kolektora ssącego"
abc123 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Opublikowano 11 Marca 2010 Ok. Wielkie dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam[br]Dopisany: 11 Marzec 2010, 09:20_________________________________________________Jeszcze tylko jedno pytanie czy ma to coś wspólnego z zaworek EGR, czy to to samo?? Znalazłem taką aukcję i numer tej części się zgadza: http://www.motoallegro.pl/item905985460_zawor_przelaczajacy_egr_vw_audi_skoda_seat.html
mati91lv Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Zrób tak jak Ci kolega Robert podpowiedział,tzn puść bezpośrednio do styków 12v i powinno w środku cyknąć,albo zmierz opór omomierzem.Ten przełącznik z aukcji jest ok,ale szkoda wydawać kasy bez sprawdzenia..Pozdro
ROBERT Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 ... czy ma to coś wspólnego z zaworek EGR, czy to to samo?? ... Zawór EGR to inna bajka Sprawdź najpierw ten elektrozawór jak napisałem wyżej, jak będzie uszkodzony kupisz go w cenie ~220PLN w IC (chyba, że skusisz się na tą używkę z Allegro, z drugiej strony nie wiadomo czy sprawną)
tomek a4 2.8 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Panowie, czy w silniku ACK kolektor ma zmienną długość dolotu? Zauważylem ostatnio taką dźwigienkę sterowaną za pomocą podciśnienia, która jakby przestawiała coś w kolektorze. Sprawdzałem czy po dodaniu gazu ta dźwigienka sie przesuwa, ale ona nawet nie drgnie. Jak to właściwie powinno działać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się