Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Jak sprawdzić ,czy był "dłubany"?


MiruK

Rekomendowane odpowiedzi

ten kolega dal ci gwarancje na silnik jak sie wysra ?

A ktorys tuner daje taka gwarancje eugeniuszu? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden tuner nie daje gwarancji na silnik, czy skrzynie, czy półosie, czy przeguby napędowe!

Bo też dlaczego ma dawać skoro ten samochód dawno utracił gwarancje.

Tuner może dać gwarancję na usługę, którą wykonał. Czyli na to, że z jego winy nic się nie wysra programowo. Czy też w przypadku (jeśli chodzi o starsze sterowniki), gdzie trzeba lutować, że jest to dobrze wykonane.

Biorąc samochód należy zrobić diagnostykę i ocenić czy samochód się nadaje do tuningu. Jeśli nie, naprawiać. Jeśli tak, chipować.

Podnosząc moc poprzez zmianę programu należy mieć odpowiednią wiedze, na niej bazować i wtedy nic się nie stanie. Oczywiście zajechać można również seryjne auto, dlatego wiedza o użytkowaniu również jest potrzebna właścicielowi bądź użytkownikowi TDI.

Do kolegi Miruk, można zrobić jeszcze mocniejszy program. Wg mnie na Twoim będzie coś ok. 15x-16x KM, moment jak podałeś coś ok. tego 360 Nm, ale tu prawdę powie hamownia, bo każde auto inaczej reaguje, oraz nie wiadomo ile miałeś na serii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden tuner nie daje gwarancji na silnik

niestety troche jestes w bledzie kolego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden tuner nie daje gwarancji na silnik

niestety troche jestes w bledzie kolego...

Kolego to pokaż mi tunera, który daje Ci gwarancję na silnik. Dokładnie chodzi mi o to, że jak Ci coś padnie (fabryce zdarzają się wpadki czy buble), to tuner sfinansuje Ci nowy silnik czy naprawę???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden tuner nie daje gwarancji na silnik

niestety troche jestes w bledzie kolego...

Kolego to pokaż mi tunera, który daje Ci gwarancję na silnik. Dokładnie chodzi mi o to, że jak Ci coś padnie (fabryce zdarzają się wpadki czy buble), to tuner sfinansuje Ci nowy silnik czy naprawę???

jakbys poczytal ten watek to bys sie zorientowal ze juz podalem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wątek czytałem cały, bo miałem "zaległości" :tongue4: widziałem podany przez Ciebie link.

Szczerze mówiąc, nie zauważyłem, by na stronie było coś o gwaracji na silnik po chipie :)

Proponuje zapytać wprost objętnie którego tunera, który daje gwarancje. Czy w przypadku uszkodzenia silnika, czy osprzętu elementy te podlegają gwarancji :)

Chipuje się auta, które mają nawet grubo ponad 300 tys. km, (licznik nie zawsze prawdę mówi).

Mimo, że turbo daje dobre ciśnienie, ciężko jest przewidzieć ile ono wytrzyma :)

Stąd też gwarancja jest na usługę! a nie na sinik czy osprzęt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wątek czytałem cały, bo miałem "zaległości" :tongue4: widziałem podany przez Ciebie link.

Szczerze mówiąc, nie zauważyłem, by na stronie było coś o gwaracji na silnik po chipie :)

Proponuje zapytać wprost objętnie którego tunera, który daje gwarancje. Czy w przypadku uszkodzenia silnika, czy osprzętu elementy te podlegają gwarancji :)

Chipuje się auta, które mają nawet grubo ponad 300 tys. km, (licznik nie zawsze prawdę mówi).

Mimo, że turbo daje dobre ciśnienie, ciężko jest przewidzieć ile ono wytrzyma :)

Stąd też gwarancja jest na usługę! a nie na sinik czy osprzęt :)

to ze Ty akurat nie dajesz to nie znaczy ze wszyscy w kraju nia daja

czytalem kiedys wypowiedz jednego pana z tej firmy co do softu nowego RS6 stad mowie ze dostajesz gwarancje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie się nie zrozumieliśmy :)

Co innego samochód nowy (nie wiem czy masz na myśli nowy model czy nowy w sensie nie całe 2-3 lata), a co innego samochód starszy z przebiegiem i dawno utracną gwarancją.

Za pośrednictwem ASO też można samochód zachipować i się nie traci gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Rogal ( :notworthy: ) jest wiarygodniejszy jak całe ASO :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chipuje się auta, które mają nawet grubo ponad 300 tys. km, (licznik nie zawsze prawdę mówi).

swoje kupiłem z przebiegiem 163tyś km , ostatnio zapiąłem vaga i z sterownika silnika (EDC15 mileage) wyszło że ma 213tyś km :kox: co do mocy to hamownia by się przydała ale bez problemu łykam bmw 320d (150KM) i A4 b7 2.0 tdi (140KM) :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Rogal ( :notworthy: ) jest wiarygodniejszy jak całe ASO :good:

Hehe a to racja :> co do wiarygodności ASO to też jakoś nie do końca mam przekonanie :) jednak ASO to ASO więc serwisując u nich pojazd masz gwarancje.

Chipuje się auta, które mają nawet grubo ponad 300 tys. km, (licznik nie zawsze prawdę mówi).

swoje kupiłem z przebiegiem 163tyś km , ostatnio zapiąłem vaga i z sterownika silnika (EDC15 mileage) wyszło że ma 213tyś km :kox: co do mocy to hamownia by się przydała ale bez problemu łykam bmw 320d (150KM) i A4 b7 2.0 tdi (140KM) :decayed:

Heh to ciesz się, że tylko tyle ukręcili :D 50 tys. do tyłu to nic :)

Słyszałem samochodach, które miały ponad 500 tys. po przekroczeniu granicy PL (jak to nasza tradycja nakazuje, nie więcej niż 200 tys. km) nagle wyskakiwało 179, 185 itp przebiegi. Oczywiście sprzedający zapewniali, że przebieg jest prawdziwy i potwierdzony książką serwisową.

Osobiście jeszcze się nie spotkałem z aż taką anomalią.

Jedynie dobrze, że producenci coraz nowszych aut zapisują przebieg w większej ilości sterownikw niż tylko 2, cz kiedyś tylko licznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez problemu łykam bmw 320d (150KM) i A4 b7 2.0 tdi (140KM)

tyle to ja łykam AJMem z programem :cool1:

jedź na hamownię albo ustaw się z 2.0tdi 170

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowie mi ktoś gdzie w okolicach Rzeszów-Tarnów znajdę hamownię i ile taka usługa może kosztować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz tu może mają jakąś ogarniającą hamownię

nie wiem jak z cenami, ja hamowałem się najczęściej między 100 a 150zł[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 23:15_________________________________________________http://www.chiptuning.ipr.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat :>, po przeczytaniu wielu informacji tutaj i na innych forach typu passat elektroda itd, postanowilem i ja zapodac wiruska swojej panience A4 :) bardzo dużo pomógł mi kolega , autor tego postu ,@MiruK, wlasnie w tym temacie chcialem mu podziekowac za cala pomoc informacyjna , ktora otrzymałem od niego :hi: Dzieki Mirek :good: , po zakupie kabelka galletto , poprzez program galletto 1260, sciagnalem sobie oryginalny wsad z mojego AVB. Zanim to zrobilem , zapodalem komplet pomiarow na forum do sprawdzenia , czy autko nadaje sie do modyfikacji, okazalo sie ze turbinka sie ociaga, poddano pomysl wywalenia katalizatora. Wiec po zamontowaniu zamiennika katalizatora z firmy pana Gruchota, autko zaczęło sie fajnie wkręcać (polecam kazdemu taki zabieg) . Oryginalny wsad zmodyfikowal mi kolega Darek z forum passata , wlasciciel firmy tuningowej http://diesel-tuning.pl.

(oczywiscie nie za darmo, ale cena niech pozostanie moja slodka tajemnica :tongue4:)

Wsad wgrywałem za pomoca tego samego sprzetu ktorym zczytywalem sterownik ( oczywiscie liczylem sie z wylutem, ale z tego co doczytalem , to w EDC15 bardzo rzadko zdaza sie niepowodzenie, no chyba ze aku jest kiepski i lapek zamulony :>). Modyfikacja zrobiona jest na tyle ile chcialem , czyli 135KM, bo lepiej by zostal zapas , niż za jakis czas mialo by sie cos jak Wy to nazywacie "wysrac" , kiedys mialem passata z silnikiem AVF , ale to co teraz mam , to ten pasek w serii nie mial by sie co równać .Podsumowując , polecam każedemu wiruska, tym odwazniejszym wlasna ingerecje ,ze 100% pewnym wsadem zmodyfikowanym przez profesjonaliste , nie jakims gotowcem z sieci ,a tym, ktorzy chca zobaczyc na wlasne oczy hamownie i dostac wykres do reki, i nie igrac z ogniem polecam wizyte w profesionalnych firmach tuningowych. Wzrost mocy to piekna sprawa , a odwaga by cos osiagnac ,nawet w pewnym sensie 50% samemu jeszcze piekniejsza , Pozdrawiam All.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, nie ma za co bipi555, zawsze służę pomocą :) jak będziesz miał chwilkę to zrób i zarzuć nowe logi, zobaczymy jak się furka spisuje :hi:

po Twojej operacji też mnie naszło na wywalenie katalizatora, zastanawia mnie tylko wytrzymałość tego zamiennika, dużo z tym jest roboty ? Ty już masz chyba wprawe :naughty: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz , roboty nie jest duzo , pod warunkiem ze otrzymasz odpowiedni :)egzemplarz :tongue4:, co do wykonania i materialu jest ok :good:, By szybko sie do tego dostac ,najlepiej sciagnac obudowe z filtra powietrza, a z kanału zdjac tylko oslone tylnia i rozkrecic metalowy łacznik ,ktory laczy rury , klucz 17, do odkrecenia kata od turbinki jest klucz 12, najlepiej oczkowy lekko wygiety, jedna nakretke odkreca sie od dolu, dwie pozostale od gory, bo tak jest najlepiej dojsc, a pozniej sciagasz kata z rura do kanalu , i rozkrecasz wszystko juz sobie pieknie na stole .Zabieg trwal około 45min , oczywiscie najlepiej trszoke wczesniej uzyc wd40.

Jutro zrobie nowe pomiary to zapodam , Pozdro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...