Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Jak sprawdzić ,czy był "dłubany"?


MiruK

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym sprawdzić czy przy moim nowym nabytku (AVF) było coś dłubane przy sofcie,autko ładnie ciągnie ale nie chciałbym żeby po jakimś czasie coś "wyleciało w powietrze" po spapranym programie. Mam dostęp do fejsa Galletto 1260, naczytałem się że nie polecacie tego kabelka, ale tak sobie pomyślałem czy jest możliwe nim zczytać soft ze swojego auta i porównać go z jakimś orginałem? czy przy zczytywaniu flasha też jest duże ryzyko uszkodzenia ECU ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob dynamiczne logi z 011, lub jesli bedzie Ci sie chcialo to caly komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie zrobiłem komplet logów, czy ktoś mógłby zerknąć:

Basing settings:

Grupy: 000 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10680.html

Grupy: 003 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10666.html

Grupy: 011 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10669.html

Dynamiczne:

Grupy: 000,001 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10667.html

Grupy: 003 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10668.html

Grupy: 004,008 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10679.html

Grupy: 010 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10670.html

Grupy: 011 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10704.html

Statyczne:

Grupy: 000 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10672.html

Grupy: 001 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10673.html

Grupy: 003 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10674.html

Grupy: 004 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10675.html

Grupy: 007 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10676.html

Grupy: 013 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10677.html

Grupy: 018,023 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10678.html

Czy można wgrać wiruska ? (bo chyba jest orginał) Poza tym niepokoi mnie przeładowanie w dynamicznych 011, czy to wina zacinających się kierownic ? auto nigdy nie dostało not laufa, no i jak ogólnie to wszystko wygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wytrzymałem i wgrałem lekkiego wiruska autorstwa kolegi tdi-vag z forum elektrody :naughty:

w wersji v1 wyglądało to tak:

BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11646.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11647.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11633.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11638.html

Dynamicznie:

Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11632.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11643.html

Grupy: 004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11634.html

Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11642.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11645.html

Statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11639.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11644.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11635.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11637.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11641.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11636.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11640.html

Jak widać turbo się rozruszało (nawet przestało szurać :wink4:)

Wersja miała być delikatna,bardzo bezpieczna,więc dobrze ciągnął dopiero od 2400obr/min, przejechałem się,moment jak dla mnie troche za wysoko więc kolega przysłał delikatną poprawkę w zakresie 2200-2400, teraz autko zapier... pięknie od 2200 :decayed: logi z wersji v2 postaram się zamieścić wkrótce :) jakieś komentarze mile widziane

PS. wiem,wiem... najlepiej u profesjonalistów na hamowni no ale...$$$$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajlepiej u profesjonalistów na hamowni no ale...$$$$

:gwizdanie: jak się coś wysra to dopiero będzie $$$$ :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajlepiej u profesjonalistów na hamowni no ale...$$$$

:gwizdanie: jak się coś wysra to dopiero będzie $$$$ :polew:

na jakiej podstawie to piszesz ? w logach chyba widać ciśnienie doładowania, dawkę paliwa, moment itd, można wysnuć wnioski więc proszę o komentarze na podstawie logów :tongue4:

chyba że jesteś jednym z profesjonalnych tunerów to pewnie chodzi o $$$$$ i logów nie skomentujesz bo to przecież tajemnica ściśle strzeżona,

jeszcze raz podkreślę że modyfikowany był soft zgrany z samochodu (nie gotowiec) , autko zachowuje się dokładnie tak jak sobie życzyłem, pierwsza wersja miała mieć moment od 2400, druga wersja ma mieć moment od 2200 i dokładnie tak jest wiec gość zna się na rzeczy, w przeciwieństwie co do niektórych tunerów którzy wgrywają gotowce, sam nawet byłem wcześniej u jednego, powiedziałem mu dokładnie co chce mieć a on mi na to że ma tylko program na 40 koni :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox: w logach widać moment?

to podaj mi jaką moc masz i jaki moment przy jakich obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox: w logach widać moment?

to podaj mi jaką moc masz i jaki moment przy jakich obrotach

nie łap za słowa tylko napisz coś sensownego jak już,mówią ci coś pojęcia: ciśnienie doładowania, masa powietrza, dawka paliwa, ograniczenie momentu ? normalne że dokładnie mocy i momentu nie widać bo to zależy od konkretnej sztuki ale kanały 008, 010 i 011 dużo mówią o warunkach w jakich silnik pracuje, jak nie wiesz o co chodzi to podaruj sobie zbędne komentarze,a jak wiesz to nie udaj głupa

PS. zapytam z ciekawości czy to forum jest sponsorowane przez jakiś warsztat ? na innych forach można się wiele dowiedzieć i ludzie powiedzą konkretnie o co loto, skomentują i doradzą, a tu widzę że w dziale chiptuningu wiele się nie dowie, tylko zapisy grupowe :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że logi dużo mówią ale nie zawsze ma się to wszytko do praktyki, choć wiem że lajtowego chipa da się zrobić bez hamowni :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no nie wiem czy ten mój program jest taki lajtowy :gwizdanie: pojeździłem dziś trochę po niemczech i pewnie nie uwierzycie bo sam nie mogłem uwierzyć, licznik w mojej A4 poszedł do 245km/h :kox: a długo jej nie żyłowałem i kto wie co było by dalej :naughty:

Na trasie o długości 800km załadowane auto przy jeździe autostradą z średnią prędkością 150-180km/h (przeważnie 160) spaliło 6.75 l na 100km. Spalanie wyszło po dolaniu do pełnego baku (weszło 54l po ośmiuset km). Heh aż mi się wierzyć nie chce ale mam 3 świadków którzy ze mna jechali.

Czy ktos na podstawie logów mógłby wypowiedzieć się czy robi się jeszcze mocniejsze programy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wytrzymałem i wgrałem lekkiego wiruska autorstwa kolegi tdi-vag z forum elektrody naughty

:blink:

jak to wgrales? nie bardzo rozumiem, oswiec mnie

ile ten wynalazek daje KM i NM?

ten kolega dal ci gwarancje na silnik jak sie wysra ?

i co znaczy lekki wirus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całe 1,3 bara nie powala :decayed: a tak w ogóle to masz serie chyba :decayed: Gdzie ten program :mysli:

Logi seryjnego AWX dla porównania :decayed: wiec jeśli cos tam zostało dłubnięte to bardzo delikatnie :gwizdanie:

011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i podstawowe pytanie ile zaplaciles jesli to nie jest wiekla tajemnica :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wróc cos tam wgrane :naughty: nie te logi patrzyłem :embarrassed:

http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10704.html tu masz serie, która zgadza sie z z tymi co wkleiłem do porównania

http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11645.html a tu 011 po sofcie doładowanie na 1,4 podniesione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie miałem pisać że chyba nie te logi patrzysz bo ja widzę inne doładowanie np :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lajtowy program na jakieś +/- 160 kuca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lajtowy program na jakieś +/- 160 kuca

dokładnie, gość który mi przerabiał program powiedział ze bedzie około 160PS i 360Nm,moment podniesiony od 2200obr/min,

co do prędkości to dziś porównywałem z GPSem i zauważyłem że licznik do prędkości 160km/h zawyża o 5km/h, ale to jest standard dla wszystkich samochodów którymi jeździłem, natomiast przy prędkości 220-230 zawyża już o 15km/h w porównaniu z navi, ciekawy jestem czy wasze A4 też tak mają, tak więc gdy na liczniku miałem 245 to navi pokazywała 230-235km/h

co do programu to miałem kilka propozycji, zaczynały się od 200zł, przekonał mnie gość który wziął za to 350zł, ale naprawde zrobił dokładnie to co chciałem i ma pojęcie o tym co robi,

co do zgrania i wgrania nowego programu to :naughty: galletto :naughty: wgrywałem 2 razy i poszło bez problemu, no ale po waszych opiniach tego fejsa liczyłem się oczywiscie z wylutem :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

220-230 zawyża już o 15km/h w porównaniu z navi, ciekawy jestem czy wasze A4 też tak mają

przy 230na zegarach gps pokazywał mi 211 (koła mam 235/35-19)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

220-230 zawyża już o 15km/h w porównaniu z navi, ciekawy jestem czy wasze A4 też tak mają

przy 230na zegarach gps pokazywał mi 211 (koła mam 235/35-19)

no ja mam koła 215/55 -16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...