tomcio1600 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Witam. Panowie.. pomóżcie.. przeczytałem parę tematów dotyczących rozrządów, byłem w paru sklepach i mam większy mętlik w głowie niż przed tym zanim skorzystałem z szukajki i zacząłem całą bieganine.. Mianowicie przymierzam się do wymiany rozrządu. A4 1.8 ADR 1995 r. Jednym słowem co mam kupic..? Etka, Autodata i innego typu podobne programy, parę sklepów i każdy mówi/pokazuje co innego.. Pierwszy problem to 152 czy 153 zęby ? po czym poznac który mam ? czy dopiero dowiem sie po zrzucenu przodu i sciagnieciu paska ? (w jednym sklepie mówili ze jak wymienię komplet jest to obojętne = i tu za komplet powiedzieli 560 zł) Z kolei w drugim sklepie powiedzieli: - pasek 85 zł - tłumik paska 225zł - rolka zwrotna 75zł - napinacz 175 i jakiś drugi (według pana za ladą też potrzebny) za 195 zł. (ta wersja wydaje mi się trochę bez sensu) Dzwoniłem do sklepu do którego dostałem namiary od kuzyna mechanika (z tym ze w innym mieście) i przez telefon na pytanie odnośnie kompletnego rozrządu – powiedzieli tak: - pasek 79zł / 85zł (w zależności od ilości zębów) - napinacz 180 zł / 195 zł (w zależności od zastosowanego paska) - rolka 75 zł / 85 zł (w zależności od zastosowanego paska) Czy taki komplet wystarczy ? Niech mnie ktoś oświeci.. cobym nie miał wątpliwości co zakupic..
rafi_a4 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 ja bym ci radzil wymienic rowniez pompe wody i termostat-jak ci siadzie to trzeba caly rozrzad znowu zwalac i ta sa koszta
tomcio1600 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Opublikowano 11 Marca 2010 Akurat w moim przypadku koszta samej robocizny nie mają znaczenia.. odnośnie odczytu technicznego z VIN: (...)8DZSA035361
Buba Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 ja bym ci radzil wymienic rowniez pompe wody i termostat-jak ci siadzie to trzeba caly rozrzad znowu zwalac i ta sa koszta przy wymianie termostatu trzeba rozrzad zdejmowac?? chyba nie bardzo
sołtys85 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Pompa wody jest na oddzielnym pasku rozrządu, termostat nie koliduje z paskiem rozrządu.
rafi_a4 Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 ale i tak trzeba caly przod rozebrac zderzak lampy przynajmniej u mnie mechanik rozbieral-chyba ze chcial sobie ulatwic i miec dobry dostep ? poprawcie mnie jezeli sie myle
angelo77 Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 ale i tak trzeba caly przod rozebrac zderzak lampy przynajmniej u mnie mechanik rozbieral-chyba ze chcial sobie ulatwic i miec dobry dostep ? poprawcie mnie jezeli sie myle Można wyjąć pompę wody bez rozbierania przodu, ale trzeba wyjąc alternator. Trochę ciasno, ale u mnie mechanik już tak dwa razy robił.
KKKC Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Przy termostacie nie trzeba zdejmować przodu.... Dostaniesz się od dołu... Pompa wody napędzana jest paskiem klinowym... wymiana wskazana... lepiej zrobić to przy okazji rozrządu... Rozrząd nowego typu pasek na 153 zęby do tego napinacz, rolka i tłumik drgań ( cholerstwo najdroższe )
tomcio1600 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Panowie... nie miejsce na dyskusje w jaki sposób wyciagac pompe wody, ani zajmowanie sie termostatem. Konkrety.. tak jak kolega KKKC wyżej. Rozrząd nowego typu pasek na 153 zęby do tego napinacz, rolka i tłumik drgań ( cholerstwo najdroższe ) Jaki tłumik drgań ? (chyba stosowane zamiennie nazewnictwo) powoduje ciągłe niejasności.. czemu --> http://www.rozrzad.pl/index.php?products=product&prod_id=1777 nie mówi nic o tłumiku drgań ? (tu: rolka napinająca, rolka prowadząca, napinacz hydrauliczny, pasek)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się