Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] VAG - nie mogę zrobić logów


sokol22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałem przedstawić wam mój problem z silnikiem , ale nie mogę zrobić logów statycznych i dynamicznych. Używam Vag com 311-2 i 409 w wersji polskiej i angielskiej mam to samo. gdy nie przekroczę 1500obr jest okej

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b53dbbc520e5bf2f.html

jak przekroczę 1500 obr mam błąd;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d75a45626e072216.html

i tak jest przy najważniejszych blokach 000, 003, 008, 011

może mam vag'a uszkodzonego w co watpię.

a tak poza to wyskoczyl mi błąd :

2 BLEDY !!

65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik

37-10 - Usterka - Intermittent

00553 - Przeplywomierz masowy powietrza -G70

31-00 - Przerwa lub zwarcie do Masy

i się trochę wku....em bo z tych błędów wynika że jest uszkodzony przepływomierz. około roku temu wymieniałem go na org. 400 zl . Całe szczęscie że zostawiłem sobie ten stary. Postanowiłem go podmienić--- podmieniłem wykasowalem błąd i jazda na trasę. podłączyłem vaga i pokazał jeden błąd

65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik

37-10 - Usterka - Intermittent

i nie wiem od czego on jest. Chyba bez logów nic nie można powiedzieć??? co padlo ..

Macie jakieś pomysly ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem przedstawić wam mój problem z silnikiem , ale nie mogę zrobić logów statycznych i dynamicznych. Używam Vag com 311-2 i 409 w wersji polskiej i angielskiej mam to samo. gdy nie przekroczę 1500obr jest okej

jak przekroczę 1500 obr mam błąd;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d75a45626e072216.html

Po prostu grupy 011 w trybie NASTAWÓW PODSTAWOWYCH(Basic Settings) nie logujemy DYNAMICZNIE.

Przełacz sie na bloki wartosci mierzonych.

PS

Polski VAG to porazka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS

Polski VAG to porazka.

Łatwiej nim skasować inspekcję i błędy są po polsku. :good:

Dokladnie.Sciagnij se Vag-coma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajrzyj do obudowy ECU, byc moze przedostaje sie woda.

ECM to ta czarna skrzynka pod masą od strony kierowcy???

Mam ją odkręcić ???

Wygląda mi na suchą .

[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 22:23_________________________________________________

PS

Polski VAG to porazka.

Łatwiej nim skasować inspekcję i błędy są po polsku. :good:

Dokladnie.Sciagnij se Vag-coma

Na Vag Com 311-2 też mam te błedy ...

[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 22:30_________________________________________________No już poradziłem sobie z lag'ami

Trzeba było odinstalować Vag Com i zainstalować jeszcze raz.

możecie przeanalizować moje logi statyczne i dynamiczne??? Nie wiem czy przepływka jest okej

logi statyczne

grupa 0011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b4202eaf54caf49.html

Grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e10ca84d1f13fd1.html

Grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/faf8ef48d05e7ada.html

Dynamicze

Grupa 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a306e9da657f474a.html

Grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d353a5bf1b5af568.html

Grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/557948147b1e0a60.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje że przeładowanie na turbince (czyli czyszczenie turbinki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem wam wcześniej jaki mam problem...

Mam gdzieś nieszczelność podczas przyśpieszania słyszę syczenie. Jedną nieszczelność zlikwidowałem ale mam jeszcze jedną tylko gdzie??? ciężko to zlokalizować ponieważ tak się dzieje podczas przyśpieszania.

Autko normalnie ma kopa.

mogą być to te małe wężyki co prowadzą do zaworków n75 i n18 ??? czy szukać w tych grubszych wężach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do poprawnej analizy stanu motoru potrzebujemy:

Statyczne: 000,001,003,004,007,013

Statyczne w trybie Basic Settings: 000,004,011

Dynamiczne:000,003,004,008,010,011

W probie dynamicznej pedal "gazu" ma byc wcisniety do OPORU od 1500 do 4200 obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje że przeładowanie na turbince (czyli czyszczenie turbinki)

A te przeładowanie może byc spowodowane nieszczelnością ???

od kilku tygodni nie mogę zlokalizować, gdzieś ucieka mi powietrze.

[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 20:18_________________________________________________ :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrob doladowanie,potem przeplywka ale z tych co sa to wynika na trafiona,ale tym sie nie sugeruj bo rownie dobrze mozesz miec nieszczelnosc.Podczas dynamicznych lapalo notlaufa.Bo cos sie nie zgadza,czy ciagnales do 3tyś i odpuszczales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrob doladowanie,potem przeplywka ale z tych co sa to wynika na trafiona,ale tym sie nie sugeruj bo rownie dobrze mozesz miec nieszczelnosc.Podczas dynamicznych lapalo notlaufa.Bo cos sie nie zgadza,czy ciagnales do 3tyś i odpuszczales

Notlauf nie łapałem , robiłem to w nocy i sam przeprowadzałem diagnostykę. Za kilka dni ponowię diagnostykę według wskazań kolegi Przemik i wtedy wszystko będzie jasne.[br]Dopisany: 17 Marzec 2010, 09:23_________________________________________________Jest znalazłem nieszczelność, problem jest w zaworze n18. Kiedyś wstawiłem n 75 w miejsce n18. Rozmawiałem z mechanikiem że te zawory wyglądają identycznie ale różnią się ciśnieniem.

Więc zamówiłem zawór zobaczymy jaki będzie efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety

wymieniłem zawór n18 na nowy i dalej podczas przyśpieszania słyszę jakby gdzieś w okolicy kokpitu uchodziło lub zaciągało powietrze. (tak delikatnie) przyśpieszenie jest okej.

jak bedę miał czas zrobie logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłeś te gumowe łączniki co jeden odchodzi zaraz od egr a drugi na rurze dolotowej sprawdz pod opaskami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sprawdzałem, miałem jedną dziurawą tą koło EGR i dalej mam nieszczelność. to dziwne bo dodaje gazu to słyszę lekkie syczenie do pewnego momentu później zanika mimo wciśniętego gazu w podłogę. tak jakby gdzieś powietrze się zbierało (słuchać lekkie syczenie) a później nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...