Wojtek3344 Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Witam serdecznie mam taki problem. Odpalam samochod jest zimny czekam az skazówka sie rószy od temperatury czyli pokazuje 62stopnie, biore na luz i zaczynam powoli dodawac gazu az osiagnie 4.500 obrotów puszczam noge z gazu i jest wszystko ok ale jesli zrobie ta czynnosc wciskaja gaz do oporu i odpuszczam samochód zaczyna na wolnych obrotach telepac silnikiem oraz strasznie zaczyna kopci, w momecie dodawania gazu coraz bardziej kopci i telepie silnikiem. Do momentu az potrzymam go np okolo 2.5 tys obrotów zaczyna sie uspokajac i przestaje kopcic, albop pomaga zgaszenie i poczekanie tak okolo 1 min i jest ok do puki znowu nie wkrece go ostro naciskajac pedal do podlogi. i tak samo jest ze czasem dobrze przyspiesza na wszystkich biegacha a czasem łapie muła. Poruszalem juz temat na forum, podcisnienia wymienione egr dzis czyscilem ale to samo nadal. Pomocy co moze byc przyczyna sprawdze chetnie kazda opcje. Aha jesli np zaczynam ruszac czyli 1 gaz w podloge i pozniej 2 to samochod sie dlawi i nie jedzie trzeba wcisnac sprzeglo dac mu gazu do okolo 2-3tys i trzymac az sie uskopokoi silnik i przestanie kopcic i pozniej zaczyna norlanie jechac do momentu az nie zacznie sie mulic ale w tedy nie kopci Link do mijego poprzedniego postu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t113597.0.html;highlight=afn
zuzadzik Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Ostatnio to mialem przy ruszaniu z 1 biegu zamulił sie i telepał myślałem ze pasek przeskoczył na popie ) .Dojechałem do domu i zostawiłem zrezygnowany na drugi dzień odpaliłem i było wszystko ok . Byłem kiedyś w diaktroniku w raszynie i chłopaki powiedzieli żę to czeste zjawisko w AFN sztanga turbiny sie zapieka.Wypsikali poruszali i na jakiś czas spokój
Wojtek3344 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 u mnie sztanga chodzi lekko jak na odpalonym silniku podlacze podcisnienie od turbo to sztanga opada a jak podlacze to sie podnosi
zbychzz Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 proponowałbym najpierw diagnozy przy pomocy vag'a.
Wojtek3344 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 ciągle wyskakuje blad 519 czyli jak sie nie mylę cos z cisneinem w rurze rozgałęźnej
zbychzz Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 zobacz tutaj Wojtek -> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_blad_519_co_to_moze_byc-t57072.0.html;msg612462;topicseen;highlight,00519#msg612462
Wojtek3344 Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 Dzieki kolego ale ecu nie wiem co to jest i gdzie sie znajduje
zbychzz Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Dzieki kolego ale ecu nie wiem co to jest i gdzie sie znajduje ECU to komputer sterujący twoim silnikiem i znajduje się po lewej stronie przy podszybiu pod maską w czarnej skrzynce. Więcej nie będę się rozpisywał bo coś mi się wydaje, że pownieneś zacząć więcej czytać wstępnych info i to nie tylko w dziale diagnostyki VAG
Wojtek3344 Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 a to juz wiem tak sie zastanawiam czy to on bo tam tez dochodzi jakies podcisnienie, ale do srodka nie zagladalem jeszcze jak narazie samochod stoi na podwórku i pomyslalem ze trzeba sie wkoncu wziasc za niego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się