wiktor81s Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Mam problem z temperaturą silnika. Powyżej 100km/h temperatura dochodzi do 120C*, a się nie gotuje. Wymieniłem już: pompe wody, termostat, czujnik temperatury, czujnik wiskozy, wiskoze, chłodnice, korek zbiornika z płynem, wykonany został szlif głowicy i bloku silnika. I dalej to samo. Co robić??? Prosze Pomóżcie.
Buba Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 wszystko fajnie ale jakie czesci zastosowales? termostat ori?
wiktor81s Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 Tak termostat był oryginalny[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 21:41_________________________________________________czujnik temperatury też oryginał
ROBERT Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Mam problem z temperaturą silnika. Powyżej 100km/h temperatura dochodzi do 120C*, a się nie gotuje. Wymieniłem już: pompe wody, termostat, czujnik temperatury, czujnik wiskozy, wiskoze, chłodnice, korek zbiornika z płynem, wykonany został szlif głowicy i bloku silnika. I dalej to samo. Co robić??? Prosze Pomóżcie. Czyli jednym słowem wymieniłeś cały "układ chłodzenia" Po czym stwierdzasz, że temp. dochodzi do 120oC ???
wiktor81s Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 Vag nic nie pokazuje żadnych błędów
ROBERT Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Vag nic nie pokazuje żadnych błędów Czujnik G2/G62 sprawdzony ?
wiktor81s Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 Wydaje mi się , że wymieniłem już wszystko co można a tu nie ma poprawy, fakt, że auto się ni grzeje nie wyrzuca płynu tylko na wskaźniku pokazuje mi temp. od 100 -120 st. C i zaraz zaczyna komputer pokazywać i wydaje dzwięk, że niby auto się gotuje a faktycznie otwieram maskę mogę wsadzić palec do zbiornika z płynem iwoda ma normalną temperaturę i nie wiem co dalej robić...[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 22:16_________________________________________________a co za czujnik G2/G62 i jak go sprawdzić ?
ROBERT Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Zapowietrzony układ A jak sprawdzić G2/G62 to
wiktor81s Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 Układ był odpowietrzany po wymianie wszystkich częśći
ROBERT Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Masz VAG ? Sprawdzałeś w "kodach klimatronika" ? Jaki założyłeś czujnik temp. ?
wiktor81s Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 Mam Vag niedawno zakupiłem a jak mam to sprawdzić dokładnie w co mam wejść... ?[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 22:26_________________________________________________czujnik temp. oryginał , zielony na 4 piny półokrągły bo jest też drugi taki ciemnoniebieski niby od viskozy tak powiedzili w serwisie też wymieniłem i bez zmian oni rozkładają ręce i nie wiedzą jaka jest przyczyna
ROBERT Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Od wiska nie ma czujnika ... Jak się go sprawdza ... wchodzisz w silnik [01- ENGINE] i szukasz gdzie masz wskazania G62, potem w licznik [17 - INSTRUMENTS] i porównujesz wskazania http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Poczytaj i powinieneś wszystkiego się dowiedzieć Było o tym naprawdę bardzo wiele razy ... wystarczy poszukać, poczytać...
wiktor81s Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 dzięki za informacje tak zrobię oby to mi pomogło bo już naprawdę mam dość Miłego wieczoru
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się