Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zaślepienie EGRa, montaż ssaka AWX dwa pytania


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

siemka

zakupilem ssaka z AWXa jestem na etapie czyszczenia

dorobione mam dwie flansze do zaslepienia rurki miedzy kolek. wydechowym a EGRem i teraz tak

1. czy miedzy rurka z EGRa a kolektorem wydechowym jest jakas podkladka ( miedzy rurka a EGRem jest owa podkladka i przy montazu wpadnie nowa ) nie moge dopatrzec sie w etce czy jest??

jesli w ori jej nie ma czy mozna dac taka sama jak ta od strony EGRa pod flansze??

2. obecnie w ATJcie mam powietrze z ICa doprowadzone do EGRa na ori czesciach ale przy samym EGRze waz nachodzi na wlot i sciagniety jest opaska, patrze na kolek. z AWXa i jest tam sytuacja jak przy turbinie jest wejscie ale waz wchodzi do srodka i jest klamra ( taka jak przy redukcji srednicy wylotu z Turbiny przy zmianie na np. AWXa )

jak rozwiazac drobny problemik zalozyc jak mam teraz znaczy naciagnac gumowe kolanko na wejscie i sciahnac opaska czy jak w ori wsadzic weza do srodka i zalozyc klamre???

dzieki za info

mam nadzieje ze opisalem zrozumiale :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz dosyc obszerny wątek na temat wymiany

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t97038.0.html;highlight=wymiana+kolektora

a napisałes jakos tak niezrozumiale :mysli:

EGRu w ogóle nie zamontujesz już, flnasze miał Jarucki i z tego co opisywał rózniły sie one od wersji z silnikami na VP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nom poczytalem ale nadal kilka niejasnosci mam hehe

przy wymianie kolek. wiadomo

uszczelka pod kolek. 028 129 717D to sie zgadza

z uwagi na to ze sam EGR jako taki zostanie tylko wyjscie bedzie zaslepione

nowy oring miedzy EGR a kolek N 909 273 02

sa tez uszczelki i tu kolega w temacie swoim pisze dwie 22mm i 32mm w etce widzialem ale teraz glowy nie dam sobie uciac czy i ta pod EGRem i ta na kolek. sa takie same czy nie jutro zamiawiam czesci i nie wiem co z tymi uszczelkami

jedna

069 131 547D a u kolegi koncowka A

sruby do kolek. norma zalozy sie nowe

nom i problem wystepuje nadal z uwagi na pozostawienie obudowy EGRa i klapy gaszacej

chlopaki calkiem EGRa out i wkladali redukcje na nia przejsciowke ( samco np. ) i dwie opaski

u mnie EGR pozostaje jak w tym przypadku montowac gumowe kolanko

kupic ori z AWXa i wlozyc czy naciagnac na EGRa i sciagnac opaska????

glupi sie robie powoli hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem w AJM/ATJ nie ma możliwości żeby założyć kolektor z AWX i zostawić ori egr, jeśli tak bardzo zależy Ci na zaworze recyrkulacji to musisz założyć ten z AWX plus kilka innych gratów żeby to wszystko pasowało

o ile pamiętam to Cristoforo robi tak u siebie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz a jak ty chcesz EGR zostawić skoro kolektor AWX ma inne wejscie :gwizdanie: zakładając flansze nie zmieścisz tam juz EGR, i koleny problem z mocowaniem go

Zostawienie EGR równa sie z zakupem wersji od AWXa i z zmiana rurki plastikowej

A co do uszczelek one są wyszczególnione dla 1.9 na VP wiec bedziesz musiał etke przebadać albo napisać do Jaro4444 on temat EGRu w AJM przerabiał sa gdzies nawet fotki

dlaczego nie ma mozliwosci??

EGR bedzie zaslepiony ale pozostanie przy kolek. razem z klapa gaszaca zamiast flanszy z rurka

Nie pozostanie bo go nie przykręcisz do kolektora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kolek z EGRem z AWXa komplet

ale chyba biega o to ze nie zmiesci sie miedzy kolek. a wezem z powietrza tak???

No to pisz od razu bo tak zakręciłes temat ze każdy zgłupiał o co ci w ogóle chodzi :wallbash:

w takim wypadku ja bym sie rozejrzał za rurką plastikową od AWXa na alegro :good: bo tą obecna raczej napewno bedziesz musiał przerobić na jakas złączke elastyczną <- rzeźba

Tylko teraz o jakie flansze Ci chodziło do czego te flansze w takim razie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o uszczelki pod flansze ( zaslepki ) ta na kolektorze wydechowym i ta pod EGRem

wrzocilem fotke

obie uszczelki sa takie same czy jak kolega pisze jedna 22mm druga 32mm

rurka z EGRa na obu koncach ma taka sama flansze wiec uszczelki chyba beda takie same???

co do rurki plastikowej z AWXa to o ktora dokladnie biega???

ta rownolegla do szyby w ktorej jest czujnik, na ktora nachodzi gumowe kolanko laczace te rurke z EGRem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim wypadku ja bym sie rozejrzał za rurką plastikową od AWXa na alegro :good:

dokładnie, a później zaślepiasz EGR tak jak jest to opisane w wątku który podesłał Kowi i po robocie :cool1:

pytanie tylko po co montować EGR i go zaślepiać? nie lepiej kupić przejściówkę i złączkę elastyczną? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś lubi utrudniać sobie życie i marnować pieniadze na elementy które nie będą i tak działac to sie opłaca

:dziura:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zaslepienie to juz maly problem :)

jak juz go kupilem to go zaloze chociaz zobaczymy czy znajdzie sie jaka redukcja na allegro :>[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 20:34_________________________________________________chodzi o to by nie wywalalo zadnego bledu na VAGu

a z tego co pisza to jednemu wywala cos tam drugiemu nie chyba bedzie znow wiecej kombinacji

chociaz przy tym tez troche jest heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zaslepienie to juz maly problem :)

jak juz go kupilem to go zaloze chociaz zobaczymy czy znajdzie sie jaka redukcja na allegro :>[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 20:34_________________________________________________chodzi o to by nie wywalalo zadnego bledu na VAGu

a z tego co pisza to jednemu wywala cos tam drugiemu nie chyba bedzie znow wiecej kombinacji

chociaz przy tym tez troche jest heheh

chyba nie myślisz o moim problemie z tamtego wątku :mysli: ja niefortunnie przez zmiane kolektora zabiłem przepływomierz czy to zbieg okolicznosci nie wiem, ale teraz nie mam żadnych błędów a EGRu nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Man pytanie czy zaślepka na kolektor wydechowy i EGR ma te same wymiary chodzi mi o rozstaw otworów żeby nie odkręcać wszystkiego naraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak wogole to o co biega :cool1:

może pomogę :gwizdanie:

chodzi oto żeby zrobić 2 takie same zaślepki mierząc tylko jedną stronę :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wątek jest nieźle zakręcony :polew: :polew: pomijając juz fakt ze sa watki na ten temat z fotkami i wszystkim ogólnie wytłumaczonym :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...