Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zaślepienie EGRa, montaż ssaka AWX dwa pytania


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

chyba chodzi o to żeby zamontować kolektor z awx+egr z awx+rurę dolotu z awx+dorobić rurkę między kolektorem wydechowym a egrem, to wszystko w silniku ajm, a później zaślepić świeżo zamontowany egr z awx i cieszyć się że ma się tyle zbędnych pieniędzy :kox: :kox:

czy nie? :mysli:

BTW myślę że wątek nadaje się do kosza :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh chopy chopy

a czego tu nie jarzyc :>

moze faktycznie za szczegolowo opisalem pierwszy post ale,

zadalem dwa proste pytania czy potrzeba uszczelki pod flansze zaslepiejace EGR ( przy EGR i Kolek. )

a drugie jak polaczyc rure dolotu ATJ z EGRem od AWXa

no tematow bylo sporo ale zazwyczaj kazdy za EGRa wstawial redukcje

chyba chodzi o to żeby zamontować kolektor z awx+egr z awx+rurę dolotu z awx+dorobić rurkę między kolektorem wydechowym a egrem, to wszystko w silniku ajm, a później zaślepić świeżo zamontowany egr z awx i cieszyć się że ma się tyle zbędnych pieniędzy :kox: :kox:

czytalem sporo tematow i wskazane jest zostawic klape gaszaca bo dwumas dostaje po piz*... jak padnie wtedy bede sie cieszyl ze zaoszczedzilem tyle zbednych pieniedzy pozostawiajac klape :>

dlatego chce zaslepic EGRa ale zostawic klape, nie wiem tylko jak kompatybilne ze soba sa rura dolot ATJ z wejsciem EGRa od AWXa

teraz kolanko mam naciagniete na EGR jeszcze z ATJa i sciagniete opaska

EGR z AWXa ma wejscie jak turbina na klamre nie wiedzialem czy wystraczy kupic gumowe kolanko AWXa i zalozyc i bedzie chulac czy tak jak mam teraz naciagnac sciagnac opsaka i juz ( chodzi o gumowe kolanko przez samym EGRem )

to wszystko w silniku ajm

hehe a co sie tak uparles na tego AJMa hehe tu biega o ATJa :)

BTW myślę że wątek nadaje się do kosza :cool1

thanks :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM i ATJ maja taka sama konstrukcje EGRa :decayed:

I juz pisalismy Ci że bez rzeźby obecnej rurki za silnikiem, czy wymiany jej na wersje od AWX sie nie obejdzie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest kolanko gumowe z zatrzaskiem na spinkę i potem to kolonko jest do rury plastikowej przypiętej na opasce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc ja to wytłumacze :decayed:

AJM i ATJ maja taki sam osprzet

jeśli chcesz założyć zawór EGR od AWX do AJM/ATJ i mieć to zrobione profesjonalnie i fabrycznie to musisz mieć:

-kolektor ssący

-egr

-głowną rure

-kolanko łoczące egr z rura

-gumową eskę łoczącą główną rure z IC

-rurkę recyrkulacji zaworu egr

wszystko to od AWX/AVF

kolejny problem to mappsensor bo od AJM/ATJ nie podejdzie

Możesz założyć kolektor i egr od AWX do AJM/ATJ łatwiejszą metodą ale większa lipa

jak wiesz w AWX/AVF wszystko jest na szybkozłączki więc zapodajesz kolanko od AWX ( z jednej strony masz na szybkozłączkę a zdrugiej strony masz na opaskę) podcinasz i na ciepło profilujesz główną plastikową rurę od AJM i powinno podejść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest kolanko gumowe z zatrzaskiem na spinkę i potem to kolonko jest do rury plastikowej przypiętej na opasce

o to biegalo

Możesz założyć kolektor i egr od AWX do AJM/ATJ łatwiejszą metodą ale większa lipa

jak wiesz w AWX/AVF wszystko jest na szybkozłączki więc zapodajesz kolanko od AWX ( z jednej strony masz na szybkozłączkę a zdrugiej strony masz na opaskę) podcinasz i na ciepło profilujesz główną plastikową rurę od AJM i powinno podejść

tak wlasnie sprobuje to zrobic jak sie nie uda heh wpadnie calosc od AWXa

powiedz mi tylko czy kosc od mapsensora w ATJ i AWX sa takie same

chodzi o to czy po zalozeniu rury z mapsensorem od AWXa podlacze go do instalacji z ATJa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam mappsensor podłaczysz bo jest taka sama instalacja ale sam map ma inne parametry wiec jest konieczna korekta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe a co sie tak uparles na tego AJMa hehe tu biega o ATJa :)

jeden chooj :cool1:

czytalem sporo tematow i wskazane jest zostawic klape gaszaca bo dwumas dostaje po piz*... jak padnie wtedy bede sie cieszyl ze zaoszczedzilem tyle zbednych pieniedzy pozostawiajac klape :>

racja :good: tylko czy koszty założenia tego wszystkiego + spora rzeźba + korekta softu są adekwatne? w AFN/AVG nie ma klapy gaszącej i też daje radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden chooj :cool1

tylko jesli chodzi o specyfikacje :>

racja :good: tylko czy koszty założenia tego wszystkiego + spora rzeźba + korekta softu są adekwatne

koszty heh no jak juz sie przymierza do zmiany ssaka z AWXa zawsze jakies koszty beda prawda

rzezba hmm z tego co sie tu i owdzie dowiedzialem to wystarczy pomodzic przy podlaczeniu rury z EGRem

wiec kwestia kolanka z AWXa i drobnego przerobienia ori rury

badz chodzi mi po glowie wytoczenie redukcji jak przy zmianie turbiny tylko do EGRa i zalozenie mojego kolanaka

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9d87ea99f39f44e.html ( cos takiego )

po zmianie samego kolektora nie potrzebna jest korekta

w AFN/AVG nie ma klapy gaszącej i też daje radę

moze i nie ma pewnie inne rozwiazanie ale skoro w AWXie w ori byla i miala wplyw to wole ja zostawic :>

no coz wszytsko wiem wielkie dzieki za pomoc montaz wyjdzie w praniu wkrotce sie pochwale jak mi wyszlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olovski, to po to Ci wszystko 14.03.2010 r. opisywałem na PW, byś teraz jeszcze sprawdzał na ogólnym czy pisałem Ci prawdę?

Jesli tak, to wzbacz kolego, ale nie zawracaj mi wiecej d... :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olovski, to po to Ci wszystko 14.03.2010 r. opisywałem na PW, byś teraz jeszcze sprawdzał na ogólnym czy pisałem Ci prawdę?

Jesli tak, to wzbacz kolego, ale nie zawracaj mi wiecej d... :angry:

jaro nie po to zeby sprawdzic czy mowiles prawde tylko po to zeby zobaczyc czy sa inne mozliwosc...

mialem wiecej pytan i jak piszesz nie chcialem ci zabierac za duzo czasu

poprostu mi trzeba tlumaczyc łopatologicznie :)

lookalem i szukalem ale samo to kolanko w ASO kosztuje 350 zeta uzywka z kompletem pewnie kolo 150-200 zeta

mam juz troche pojecia o zlozeniu tego co jak i gdzie kombinuje tylko jak obejsc zakup tego o czym pisales zeby nie wydawac niepotrzebnie kasy

jesli moja redukcja nie wypali zapewne zrobie jak opisales :) [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 19:41_________________________________________________niom z moejgo planu lipa braknie miejsca na kolanko

zatem jade jak radziles Jaro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lookalem i szukalem ale samo to kolanko w ASO kosztuje 350 zeta uzywka z kompletem pewnie kolo 150-200 zeta

mówisz o takim kolanku ?

kolanko%20egr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolanko to koszt 80zł nowe w ASO

no właśnie to mnie zdziwiło :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolanko to koszt 80zł nowe w ASO

nie mozliwe

chyba ze pojeb... numery i podalem inny numer

3B0 145 834 P kolanko

kur... albo zapytalem o rure cisnieniowa 8E0 145 840 heh chyba cos pomotalem :confused4:

ktores z tych rzeczy napewno powiedzial 350zl

mówisz o takim kolanku ?

dokladnie o tym ale znalazlem wkoncu na allegro za 80 dych tylko ze uzywka wiec chyba nowe nie moze tez tyle kosztowac

znalazlem komplet

http://allegro.pl/item952825293_waz_rura_osprzet_1_9_tdi_awx_audi_a4_01_04_8e0.html

albo to

http://allegro.pl/item941520347_rura_waz_przewod_1_9_tdi_awx_passat_b5_fl_01_05.html

w sumie ten sam sprzedajacy

ale chyba jutro zadzwonie raz jeszcze do ASO i zapytam raz jeszcze

[br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 17:53_________________________________________________

dokladnie ten koles na innej aukcji ma do AWXa w tej cenie calosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie ten koles na innej aukcji ma do AWXa w tej cenie calosc

No przecież i na tej aukcji chodzi o całosć :gwizdanie:

Kupujcie w ASO :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...