Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Spadek mocy


rip

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Mam problem niunia straciła na mocy, nie zbiera się tak jak zawsze... Czasami, jak dłużej postoi na jałowym to później, przez kilka km zbiera się tak jak powinna i znowu spadek mocy. Nie należę do niedzielnych kierowców, nie jeżdżę mułowato. Na Vagu wyszła przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania. Prosiłbym o pomoc, może uda się uniknąć ewentualnie niepotrzebnych wymian.. Zamieszczam logi...

VAG COM:

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 BR

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064

Coding: 00002

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found:

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

P1163 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Logi statyczne:

grupa normalna

000 - 000mr.th.jpg

001 - 001tyc.th.jpg

003 - 003fn.th.jpg

004 - 004zmp.th.jpg

007 - 007eb.th.jpg

013 - 013wo.th.jpg

023 - 023zkx.th.jpg

grupy BS

000 - bs000f.th.jpg

003 - bs003q.th.jpg

011 - bs011c.th.jpg

logi dynamiczne

000 - dyn000n.th.jpg

001 - dyn001p.th.jpg

003 - dyn003.th.jpg

004 - dyn004j.th.jpg

008 - dyn008u.th.jpg

010 - dyn010f.th.jpg

011 - dyn011e.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia :

- szczelnosc dolotu wraz z intercoolerem

- profilaktycznie przejrzyj tez przewody ukladu podcisnienia - chociaz na moje oko są dobre

- termostat wyraznie niedomaga - ale to w tej chwili mniejszy problem

Bład czujnika temperatury paliwa nie daje sie skasowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o temperaturze w bloku 001 - coś skacze ta wartość!

Udało się coś zdiagnozować bo ja mam bardzo podobne logi :confused4:

Nie znaczy, że będzie ta sama usterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o temperaturze w bloku 001 - coś skacze ta wartość!

Ale w 007 jest dobrze :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany - zapieczone lopatki, po czyszczeniu wszystko wrocilo do normy, powiedzialbym ze jest nawet o niebo lepiej niz przed pojawieniem sie problemu :>

a ja bym powiedział, że coś tu nie gra, z logu dynamicznego grupy 011 nie wynika nic ponieważ log był przeprowadzony w czasie trybu awaryjnego, najpierw przed logowaniem należało zgasić i ponownie uruchomić silnik - to jedno a drugie to fakt, że zmienna geometria nigdy nie zapieka się w pozycji minimalnego doładowania chyba, że ktoś z ciągłym niedoładowaniem tak jeździł przez ponad miesiąc czasu i ten tylko wyjątek może tłumaczyć, że winę za niedoładowanie ponosiła zapieczona zmienna geometria turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...